Opinie o Palma Rima Hotel

4.7/6 (87 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.7/6
87 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.9
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Kawałek Afryki, w którym warto być

    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Mieszkaliśmy w bungalow. Bungalow w tym hotelu podzielony jest na cztery niezależne części, każda z wejściem przez duże oszklone drzwi przesuwne, każda część dla osobnej grupy gości. Bungalowów jest dość dużo, my mieszkaliśmy w tym oznaczonym numerem 17D, wszystkich jest ponad 20. Hotel natomiast znajduje się tuż obok basenu. Przyzwoity standard, czysto, sam teren hotelu bardzo ładnie zagospodarowany i uporządkowany. Z basenu nie korzystaliśmy, bo większość czasu spędzaliśmy na plaży, na mieście lub na lokalnych wycieczkach. Basen jest duży, jeden z ładniejszych jakie widzieliśmy. W hotelowej restauracji mały wybór dań, ale jedzenie bardzo dobre. Pieczywo, masło, sosy, soki, dżemy, sałatki, kawa, herbata jest dostępna bezpośrednio (każdy podchodzi i sobie bierze). Jeśli chce się gotowane danie lub deser trzeba podejść do lady, za którą stoi jeden z pracowników restauracji i wskazać, co chcemy, a on nakłada. Doba hotelowa rozpoczyna się o 14:00, a kończy o 12:00. Właścicielem hotelu są podobno ludzie z Libanu, natomiast obsługę hotelu stanowią oczywiście lokalni pracownicy.

    Sławomir, Łódź - 05.01.2020

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Afryka naturalnie dzika

    Hotel zasadniczo spełniał oczekiwania na pobycie. Pobyt był przyjemny i nie powodował żanych problemów. Obsługa profesjonalna.

    Ryszard , POZNAŃ - 23.01.2019

    14/16 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    polecam

    Byłam z rodziną w Palma Rima w lutym 2016. Wyjeżdżając zupełnie nie wiedziałam czego się spodziewać, miałam jedynie świadomość, że jadę do Afryki i może być różnie. Wróciliśmy b. zadowoleni i już planuję wyjazd w następnym roku. Zakochałam się i w Gambii i w jej mieszkańcach. Sam hotel i bungalowy położone w zadbanym ogrodzie, spory basen. Jedzenie bez szału, jeżeli chodzi o urozmaicenie, ale smaczne (mi trochę brakowało zieleniny). By dostać się do plaży trzeba przejść ok. 400 m uliczką wprost spod hotelu. Plaża szeroka, piaszczysta, długa i ... pusta. W wodzie kilka osób, mimo, że temp. wody całkiem przyzwoita. Jednak myli się ten, kto myśli, że będzie miał tam spokój. Co chwila ktoś zaczepia turystów oferując sok/rybkę/owoce/wycieczkę/inne i koniecznie chce pogadać. Tak, to bywa męczące, ale nie zmienia faktu, że Gambijczycy są uśmiechnięci i przyjaźni. Jeżeli chodzi o wycieczki to wykupiliśmy jedną w Rainbow i jedną u Larry'ego na plaży. Kupując wycieczki u miejscowych należy z góry dokładnie ustalić, co wchodzi w cenę wycieczki np. bilety wstępu, paliwo itp. Ogólnie kupując cokolwiek, trzeba uważać, żeby się nie dać naciągnąć i oczywiście targować się :). Z praktycznych rzeczy: jeżeli chodzi o komary, to o tej porze roku nie było problemu, widziałam może dwie szt. w ciągu pobytu. Wystarczyły środki do spryskiwania (nie braliśmy tabletek przeciw malarii). Nie było zaników prądu w hotelu. W pobliżu hotelu kilka bankomatów, więc z tym też nie było problemu. Pieniądze można było też wymienić w samym hotelu, jednak kurs był nieco gorszy. W lutym był przelicznik 1euro = ok. 45 dalasi. Mimo, że nie oszczędzaliśmy zbyt żołądków - zaryzykowaliśmy próbując np. rybkę na plaży, swieży sok z owoców, sok palmowy prosto z palmy czy grilowanego kraba u przydrożnego sprzedawcy - nie dosięgła nas żadna zemsta czy inne podobne historie (polecam spróbować botta fish z grila - ryba a jak nie ryba). By móc się porozumieć wystarczy podstawowa znajomość jęz. angielskiego - nam starczyła:). Według oferty biura w pokojach miał być telewizor i sejf - nie było ani jednego ani drugiego (sejf przy recepcji to dla mnie nie to samo), rezydentka nas zbyła. Warto odwiedzić Gambię zanim pochłonie ją komercja.

    Anna z rodziną - 31.03.2016

    21/21 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    hotel dla mniej wymagających

    bardzo fajnie, ale dobrze, że to tylko tydzień. Hotel jest świetną bazą wypadową do zwiedzania. Naprawdę dobry all inclusive. Super basen, bliskość plaży, barów, restauracji oraz bazarków. Polecamy!

    Mateusz i Angela - 07.03.2016

    36/36 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem