Kategoria lokalna 3
4.0/6
Mój pobyt w tym hotelu uważam za przyjemny nie jest to duży hotel ale warunki i baza wypadowa dobra na zwiedzanie .Jedzenie mogło być troszkę lepsze ale głodny nie chodziłem .Są i malkontenci którzy znajdą zawsze jakieś problemy mnie to nie przeszkadzało .Ogólne wrażenie na 4 .
Dariusz, Bobrowniki - 03.02.2020
3/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Kiedy około 11 pm weszliśmy do pomieszczenia opisanego jako recepcja, to o mało nie doznałem załamania, a jak się później okazało, moja żona miała podobnie. Po krótkiej procedurze meldunkowej, ktoś z obsługi do nas podchodzi i pyta co zjemy na kolację, czy w pokoju, czy w restauracji. Hm... dziwne. Zanosimy bagaże do pokoju i po chwili schodzimy na kolację. W sumie, to nie byliśmy za bardzo głodni. Kiedy zmieniamy decyzję i mówimy, że jednak weźmiemy posiłki do pokoju, widzimy ulgę u kelnerki, pana, który wcześniej pytał nas o kolację. Oni po prostu chcieli już zakończyć pracę, a gdybyśmy zostali w restauracji, to musieliby czekać ;-) Jedzonko okazuje się całkiem dobre. Apartament, mimo że może niezbyt nowoczesny, ale podzielony na pokój dzienny, sypialnię z moskitierą nad łóżkiem oraz najsłabiej wypadającą w tym zestawieniu łazienkę. Powoli przywykamy. Kolejny szok, to śniadanie. Tosty, omlety, jakaś sałata i generalnie tyle codziennie. Plus na ciepło jakiś makaron, fasolka. I codzienne dopytywanie managera, co na obiad, co na kolację... Niby miłe, ale trochę uciążliwe. Kiedy raz wróciliśmy bardzo zmęczeni do pokoju i nie mieliśmy ochoty na kolację, manager przyszedł do nas do pokoju zapytać czemu nas nie ma na kolacji :-) Niby miłe, ale trochę uciażliwe. Jak wyżej. Lekkie zamieszanie z tiketami na drinki. Codziennie trzeba przyjść na recepcję i poprosić o nowe. Dostaje się ich - jeśli dobrze pamiętam, to 5szt. Posiłki serwowane na obiad i kolację są generalnie bardzo smaczne, ale wybór niewielki. Na szczególną uwagę zasługuje zarówno podanie jak i smak ryżu. Również na plus codzienne sprzątanie. W ogóle, ewentualne niedogodności rekompensuje miła i uczynna obsługa. Jak to zwykle bywa są wyjątki, ale codzienne miłe powitania, uśmiechy, pozwalają nam zapomnieć, że to nie jest... ekskluzywny hotel, a tylko zwykły, trzy gwiazdkowy, niewielki hotelik.
Jarosław, Jerzmanowice - 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokój (31) z widokiem na grajdołek sprzątaczek to porażka. Story zasłonięte 24/24. Z hotelu do plaży trzeba przejść sąsiednią ulicą, ale to nie problem, po drodze jest mnóstwo restauracji z lokalną kuchnią. Ciekawa wymiana ręczników - zabierają o 9.00 a oddają o 15.00. Klima działała bez opłaty. Personel miły, zwłaszcza Panowie w jadalni. Nikt nie czeka z wyciągniętą ręką po napiwek.
Piotr - 20.12.2019
34/40 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel Seaview Garden nie ma nic wspolnego z widokiem na morze:)ale roślinnosc na terenie hotelu jest piękna.Spedzilismy tam 7dni,w pokoju 34,pokoje proste,czyste.Sprzatanie kazdego dnia,wymiana reczników.Bielizna poscielowa mocno sfatygowana.Bufet sniadaniowy bez szaleństw,im później tym mniejszy wybór,nie jest uzupelniany na bieżąco.
Magdalena, GLIWICE - 02.03.2020
11/15 uznało opinię za pomocną