Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek udany, hotel Tamala spełnił oczekiwania, miła obsługa, pokoje sprzątane codziennie, czysty basen, muzyka na żywo codziennie. Dwa razy w tygodniu wieczory tematyczne. Rezydent Tomek bardzo komunikatywny z wiedzą o Gambii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na śniadaniu brakuje filiżanek i szklanek, na lunchu i kolacji brakuje widelców. Jedzenie jest słabej jakości, monotonne i bez smaku. Kawa jest słaba - nie świeżo mielona. Taras przy barze nad basenem jest poniszczony i niebezpieczny, znaleźliśmy na nim śrubę. W pokoju dwa razy mieliśmy dużego karalucha. Do naszego pokoju (nr 1206) przez cały wyjazd był popsuty zamek, pierwszego wieczoru nie dało się go otworzyć. Trudno jest dostać ręcznik basenowy, widoczne jest miejsce tylko do ich zwrotu. Na naszym balkonie leżaki były pobrudzone przez ptaki. Woda butelkowa w pokoju była tylko 4 dni, potem butelki można uzupełniać z drystrybutora albo płacić za nową wodę. Brak, nawet odpłatnej, możliwości przedłużenia doby hotelowej. W pokoju nie ma żadnych kosmetyków poza żelem pod prysznic.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby najlepszy w Gambi. Pokoje baseny i plaża ok. Zajęcia sportowe - 0. Rozrywka bardzo umiarkowana. Prawie u wszystkich gości problemy żołądkowe (biegunka). W innych hotelach o tym się nie słyszało.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Fajny przyjazny jak na Afrykę. Brak wody do picia w pokojach jest jedynym mankamentem tego hotelu. ALE GAMBIA - skorumpowani urzędnicy na lotnisku - najgorsze miejsce w jaki byłem. RAINBOW - klika oszustów wraz z Entar Air przetrzymywania ludzi 3godziny w urągających warunkach bez bieżącej wody w toaletach na lotnisku a potem ponad 2godziny w samolocie bez możliwości wstania bo jest tankowanie. To co to jest . Od Rainbow dostałem info przepraszamy za niedogodności ale się zdarzają i w OGÓLNYCH WARUNKACH .... bla bla bla ... i tyle. Wysyłają za Twoje pieniądze ciebie i Twoich bliskich do kraju trzeciego świata , biorą za to pieniądze ale jak coś się stanie to sory w OW mamy napisane że mamy cię głęboko w .... poważaniu.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej klasy. Recepcja i obsługa fatalna dopłaciliśmy na miejscu do pokoju wyższej klasy. Mimo zgłaszania codziennie , że klimatyzacja nie dział nie naprawiono jej przez tydzień. W dniu wyjazdu prosiłem o zwrot części dopłaty do pokoju . Jednak nit się tym nie zainteresował- szef zaraz przyjdzie. Woda w basenie zimna bez podgrzewania. Pojedyńcze osoby w basenie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu w tym samym pokoju w ubiegłym roku, byłam zachwycona więc postanowiłam wrócić. Niestety biuro nie poinfirmiwalo o zmianie właściciela na Tui, a co z tym się wiąże o zmianie standardu, z wysokiego 5* na maksymalnie 2.Dotyczy to wszystkiego, czystości w pokojach, wyżywienia, obsługi plus dodatkowych atrakcji. Za 2 tygodnie pobytu za kwotę 22 tyś zł nie tego oczekiwałam. Porównując do ubiegłego roku totalna porażka. Nie polecam tego hotelu w tej cenie