Opinie o Tamala Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(96 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Recenzja hotelu

    Marcin 11.03.2024

    Hotel w 100% zgodny z opisem.Rewelacyjne pokoje,fajny basen i świetne piwko.Jak na Gambie standard rewelacja.Dla czepiających się szczegółów proszę wziąść poprawkę,że to Afryka a nie Dominikana,czy Meksyk. Trochę słabe menu,ale głodny nikt nie chodził.Slonce i upał wynagradzają wszystko

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Grudzień 2023

    MACIEJ, Kobyłka 18.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Ponoć jeden z lepszy hoteli w Gambii. Mogę się z tym zgodzić jeśli chodzi o pokoje (czyste, codziennie sprzątane), obsługa przemiła i pomocna. W szczególności polecam Jancoba. Pomaga zorganizować trip do parku z małpami czy staw z krokodylami. Położenie w dobrej lokalizacji. Wszędzie blisko. Ale jeżeli chodzi o jedzenie.. coś musi być na rzeczy, ponieważ poznałem osiem osób, który mierzyły się z bólami żołądka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Jak na Gambię nieźle

    Czesław, Warszawa 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Obiekt, jak na Gambię, w wysokim standardzie. Wyżywienie wystarczające, ale nie umywa się do podobnej klasy obiektów w innych lokalizacjach (Dominikana, ZEA, Kuba, Wyspy Zielonego Przylądka, Meksyk, Kuba, Egipt...). Słońce w końcu grudnia 30-35 stopni Celsjusza z bezchmurnym niebem, trzeba uważać, bo nawet mocne filtry mogą zawieść. Muzyka na żywo przez cały pobyt na wysokim poziomie. Rezydenci dwaj. Jeden mówiący tak szybko i świszcząco, że trudno było cokolwiek zrozumieć i musiał być nakłaniany do powtarzania kwestii. Drugi (Pan Radek), z którym byłem na wycieczce w lesie Masakutu, bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, "osadzony" wśród miejscowych i uczynny. Lepiej nie zapomnieć o gotówce od 5 EUR i 5 USD (i to nowych, bo "starych" nie wymieniają). Nota bene osoba sprzedająca wycieczkę rekomendowała zabranie bilonu jednoeurowego (w tym na wszechobecne "napiwki"), co zmusiło mnie do latania po kantorach, żeby zebrać odpowiednią ilość. Po czym okazało się, że nikt nie wie, co to jest i nikt tego nie chciał przyjmować (łącznie z rezydentami, jako zapłatę za wycieczkę). Wróciłem z kilogramem bilonu do kraju... Osoba sprzedająca nie uprzedziła o opłatach na lotnisku (przy przylocie i odlocie) w wysokości 20 USD - lub ekwiwalent dewizowy).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Szału nie ma

    Warszawa 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Byliśmy w okresie sylwestrowym. Sam hotel naprawdę jak na warunki Afrykańskie spoko. obsługa bardzo miła. Najgorszą stroną jest wyżywienie. Nie jesteśmy osobami wymagającymi, ale niestety dużego wyboru nie było i niestety było bardzo dużo zatruć i to poważnych, nawet ludzie trafili do szpitala. Osoba która tego potrzebowała poprosiła rezydenta aby wybrał się razem z nią do szpitala a otrzymał tylko odpowiedź „że to nie jest w gestii rezydenta”. Osobiście hotelu nie polecam., przereklamowany, sam kierunek na wypoczynek jak najbardziej

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    insta vs rzeczywistość

    Magdalena 19.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Hotel wizualnie robi dobre wrażenie - wyglada jak w folderach reklamowych, jest nowoczesny. Gorzej jest jeśli chodzi o funkcjonowanie obiektu- ciagle przerwy w dostawie wody. Jeden dzień pobytu - brak wody bieżącej od 10 do 17. Formuła all inclusive bardzo uboga. Posiłki bardzo oszczędne, marny wybór, duży recykling( co nie poszło na kolacje , lądowało na obiad w innej formie). Braki szklanek w barach, mycie po innych gościach brudna gąbką i serwowanie napoju następnej osobie. Dostępna restauracja/ bar przy plaży, odpłatnie i drogo. Tam podawane jedzenie i napoje jakby z innej bajki. Na plus napoje gazowane w puszkach. Braki ręczników - basenowy po wielkich namowach, wymiana również jeden raz w ciągu całego pobytu. Łazienkowe - wymieniany jeden, drugi nie. Z plusów- działająca klimatyzacja w pokoju.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje all in

    Kasia 03.04.2024

    Standard afrykański powiedzmy 3 gwiazdki w Europie , czystość też na 3 gwiazdki Jedzenie w miarę coś można było wybrac , alkohole lokalne ale dobre i ogólnie było miło ludzie bardzo przyjaźni. najgorszy był przelot i niemiła obsluga w samolocie, opóźnienia i zmienili nam miejsca z przodu na ostatni rząd bo obsługa musi się wyspać … wiec jakieś nieporozumienie . Na raz wczasy ok ale nie wrócimy tam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek

    Piotr 08.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bardzo przeciętny nie wiem skąd tak dobre opinie na jego temat. Pokoje brudne zniszczone sprzątane teoretycznie każdego dnia ale sprzątanie ogranicza się do wyniesienia śmieci i pościelenia łóżka. Jedzenie bardzo słabe i monotonne ,najgorsze śniadania bardzo mały wybór głównie jajka. To nasz piąty raz w Afryce w innych hotelach (krajach)przynajmniej się starają tutaj patrzą tylko żeby wyłudzić napiwki za nic! Tygodniowy pobyt do zniesienia ale dłużej bym tam nie mógł zostać.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Interesujący kierunek

    Urszula 17.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Ciekawy kierunek. Hotel przyzwoity, ale jakość nieadekwatna do ceny. Hotel dosyć mały. Na zdjęciach wygląda dużo lepiej. Jedzenie monotonne. Na plus smaczne owoce morza, dobre soki oraz napoje butelkowane (woda, cola, sprite, fanta i lokalne piwo). Szklanki niewyparzane tylko myte ręcznie. Nie mielsmy problemów żołądkowych, ale dla niektórych może to stanowić problem. Obsługa i animatorzy mili, uprzejmi, bardzo pomocni. Wieczorem lokalna muzyka i pokazy tańca. Największym minusem była zimna woda w basenie, przez co praktycznie nikt z niego nie korzystał poza zajęciami z aqua aerobiku czy siatkówki w wodzie. Leżaki rezerwowane od 5 rano (Klasyk). Pokoje sprzątane codziennie, ale ręczniki wymienili nam raz podczas pobytu. Poza tym niemiła sytuacja: ktoś z obsługi zostawił telefon wpięty do naszej ładowarki w pokoju. Jesteśmy bardzo wyrozumiali, ale to już była lekka przesada. Opiekun Rainbow (Zuza) super. Safari z Lwami petarda. Dla tej wycieczki warto było przylecieć do Gambi. Lot bardzo uciążliwy ale do przeżycia. Jeśli ktoś boi się komarów to warto wziąć środki deet i Muga (wyjazd początek marca). W pokoju zauważyliśmy komara, więc już później bardzo uważaliśmy. Ogólnie wyjazd oceniamy z mężem bardzo pozytywnie. Dużo można zobaczyć poza hotelem na własną rękę. Warto odwiedzić Gambie. Hotel może troszkę nas rozczarował, ale trzeba pamiętać, że to Afryka i mijając inne hotele to ten naprawdę wyglądał dużo lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowany

    Jarosław, Radziejów 15.01.2024

    Miały to być piękne wakacje, słońce , ciepło i relaks. Słońce i tem 35 stopni na szczęści była . Najgorsza rzeczą jest lotnisko , koszmar 2,5 godz w kolejce aby zapłacić opłatę za korzystanie z lotniska . Odebranie bagażu bardzo długi czas oczekiwania . W hotelu byliśmy dopiero 23:55. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki . Jest przereklamowany, Pokoje wyglądają nie ciekawie , choć mieliśmy pokój premium z basenem . Jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Plaża długa i szeroka . Jedna gdy był przypływ lub odplyw , ogrom śmieci . W sumie to cała Gambia jest zasypana śmieciami. Na pewno tam nie wrócę .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Mieszane wrażenia

    ANDRZEJ, ZDUNSKA WOLA 04.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Mamy sprzeczne wrażenia po tej wycieczce. Byliśmy już w wielu krajach 3-go świata, więc mamy pkt odniesienia. Pozytywne aspekty to przede wszystkim bezpośredni lot, nawet w drodze powrotnej był wybór dań i napojów - oczywiście płatnych (kiedyś przy powrocie z Kenii szybko zabrakło napojów i jedzenia!). Warto odwiedzić ten rejon świata i nieco pozwiedzać - są miejsca pamięci narodowej (byliśmy z lokalnym taksówkarzem), żeby mieć pojęcie jak i dlaczego ludzie tam tak żyją. Kraj bardzo mały, po przejściach, bardzo biedny, drogi główne w stolicy! dopiero budują, boczne i lokalne to drogi gruntowe - jak leje to nieprzejezdne. Ale ludzie są bardzo przyjażni, mili i nienachalni. Plaża jest publiczna, a leżaki są na terenie hotelu, ale handlarze nie napadają turystów całymi hordami jak w Kenii czy Zanzi, gdy spacerujesz po plaży. Bardzo ciepły był Atlantyk, co mnie zaskoczyło. Jest dość bezpiecznie, ale trzeba się pilnować jak wszędzie w egzotyce - szczególnie na bazarach (kieszonkowcy). Śmiało można korzystać z lokalnych taxi (żółte i zielone) - dużo taniej zrobią wycieczkę. Hotel nieco zaniedbany mimo, że dość nowy - max 3*. "Zdjęcia" na stronie organizatora to wizualizcje, które dają mylne wrażenie o standardzie hotelu. Opinie są co najmniej dziwne, jeśli nie naciągane - same syperlatywy, że hotel luksusowy!??? Bzdura - nie można wszystkiego tłumaczyć Afryką. Pewne rzeczy budowlane zrobione po partacku (wg naszych standardów), ale tam jest inaczej, inna mentalność, inne wymagania, inne standardy (dużo niższe). Np kabel do lamp zawieszonych na palmach leży na piasku w zniszczonym, nieodpowiednim na takie warunki delikatnym peszlu, puszki połączeniowe otwarte leżą na piasku, a połączenia kabli owinięte izolacją. Nie pokecam pokoi z basenem i widokiem na morze - projektant nie ogarnął warunków, bo baseny te w większości są cały dzień w cieniu i woda jest bardzo zimna. 1 raz pływałem - dla zaliczenia :). Na stołówce ciagle brakowało widelców i czasem kieliszkow. Bardzo mały wybór dań - przeważnie kurczaki. Ale jak była lokalna konferencja z zewnątrz to jedzenie się poprawiało - krewetki, kalmary, mini burgery czy mini steki. Chociaż wolowiny nie potrafią przyrządzać - twarda. Na śniadanie to samo i niewielki wybór, ale smażą omlety i jajka. Dostawka dla 3-ciej osoby fatalna - łóżko polowe, twarde i niewygodne , a opłata jak za normalne łóżko! 1-sze łóżko kazałem wymienić bo była nierówna powierzchnia z powodu braku części podparcia na środku. Hotel zdecycowanie tylko dla par! Śmierdzące stęchlizną ręczniki. Nie dają wody w butelkach w barze tylko w szklankach/kubkach plastikowych, ale można nabrać z dystrybutora. Dają wodę do pokoju tylko w dniu przyjazdu. Dzięki napiwkom dostawaliśmy wodę butelkowaną jeszcze przez 3 dni, a potem się skończyło:(. Ale można nabierać wodę z dystrybutorów z dużymi baniakami. Sprzątanie słabe, ledwo pokój ogarnięty, podłoga umyta, ale lustro w łazience wcale nie myte od przyjazdu. Skrajne pokoje narażone na hałas, szczekanie psów w nocy, rozmowy. Ciepła woda w oceanie - cieplejsza niż w basenach Rezydenci Rainbow kiepsko ogarniają - odjechali bez nas na wycieczkę na kajaki/ ptaki bo nie ogarnęli ilu ludzi mają zabrać z naszego hotelu - po telefonie do rezydenta zawrócili !!! Konkluzja: wycieczka ciekawa, hotel można zaakceptować ale nie za tą cenę. Hotel Baoabab po drugiej stronie Afryki jest w podobnej cenie, a standard duuużo wyższy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem