Opinie o Tamala Beach Resort

5.3/6 (95 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
95 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel fajny ALE!!!

    Hotel Fajny przyjazny jak na Afrykę. Brak wody do picia w pokojach jest jedynym mankamentem tego hotelu. ALE GAMBIA - skorumpowani urzędnicy na lotnisku - najgorsze miejsce w jaki byłem. RAINBOW - klika oszustów wraz z Entar Air przetrzymywania ludzi 3godziny w urągających warunkach bez bieżącej wody w toaletach na lotnisku a potem ponad 2godziny w samolocie bez możliwości wstania bo jest tankowanie. To co to jest . Od Rainbow dostałem info przepraszamy za niedogodności ale się zdarzają i w OGÓLNYCH WARUNKACH .... bla bla bla ... i tyle. Wysyłają za Twoje pieniądze ciebie i Twoich bliskich do kraju trzeciego świata , biorą za to pieniądze ale jak coś się stanie to sory w OW mamy napisane że mamy cię głęboko w .... poważaniu.

    niezadowolony - 06.03.2024

    6/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel przereklamowany

    Hotel średniej klasy. Recepcja i obsługa fatalna dopłaciliśmy na miejscu do pokoju wyższej klasy. Mimo zgłaszania codziennie , że klimatyzacja nie dział nie naprawiono jej przez tydzień. W dniu wyjazdu prosiłem o zwrot części dopłaty do pokoju . Jednak nit się tym nie zainteresował- szef zaraz przyjdzie. Woda w basenie zimna bez podgrzewania. Pojedyńcze osoby w basenie.

    Dariusz Stefan, BUCZKOWICE - 02.04.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Zmiana właściciela

    Byłam w tym hotelu w tym samym pokoju w ubiegłym roku, byłam zachwycona więc postanowiłam wrócić. Niestety biuro nie poinfirmiwalo o zmianie właściciela na Tui, a co z tym się wiąże o zmianie standardu, z wysokiego 5* na maksymalnie 2.Dotyczy to wszystkiego, czystości w pokojach, wyżywienia, obsługi plus dodatkowych atrakcji. Za 2 tygodnie pobytu za kwotę 22 tyś zł nie tego oczekiwałam. Porównując do ubiegłego roku totalna porażka. Nie polecam tego hotelu w tej cenie

    LUIZA, TOMICE - 31.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    7/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem