Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(247 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.6
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ifa

    EWA, LISI OGON 06.04.2017 | Termin pobytu: luty 2017

    Hotel czyściutki jedzenie pyszne wycieczki zorganizowane rezydent zorientowany

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Ifa Buenaventura

    Ewa 21.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Hotel godny polecenia. Obsługa na wysokim poziomie. Wyżywienie bardzo dobre, bardzo urozmaicone , bogaty wybór dań gorących , przekąsek na zimno, sałatek, zup czy deserów i owoców. Napoje bardzo dobre. Bardzo polecam na wypoczynek zimą jak i latem. Hotel położony w centrum miejscowości . Rezydent biura bardzo sympatyczny i pomocny.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bogactwo natury

    JACEK, GRODKÓW 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Wyspa bardzo ciekawa, róznorodna, każdy znajdzie coś interesujacego. Gran Canaria to nie tylko plaże, to trasy trekingowe, punkty widokowe, egzotyczne owoce, smaczne jedzenie, ciągle słońce, lekki wiatr, stała temperatura i hiszpańskie a nawet wyspiarskie nastawienie do ludzi. Swoiste poczucie czasu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ciekawy objazd

    Marek, 04.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Jedyne co bulwersuje to różnice cenowe między uczestnikami dochodzące do 1000 zł. Po za tym na każdej wycieczce inny rodzaj autokaru i różne miejsca niezgodne z kolejności zakupów. Autokary i kierowcy można ocenić jako bardzo dobre. Piloci z dużą wiedzą.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gran Canaria

    Marzena 26.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel spełnił moje oczekiwania.Pokoje duże i czyściutkie,miałam piękny widok na ogród i basen.Wyzywienie urozmaicone i smaczne,szczególnie na kolację przyrządzane danie szefa kuchni.Duźo zwiedzaliśmy,wyspa piękna, tylko animacje słabe ale jeśli była muzyka na żywo wykonywana przez zaproszonego gościa to było super.Polecam bardzo ten hotel.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    super organizacja

    Ewa z mężem 08.07.2024

    Niesamowite widoki, piękna natura, wyspa objechana faktycznie z każdej strony. Plan wycieczek wykonany w 100%. Gorąco polecamy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    0)czerwiec 2024 (11 dni)

    Katarzyna, Katowice 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel wymaga remontu co widać po między innymi odpadających tynkach. Jedzenie jest bardzo dobre. Świetnym rozwiązaniem jest jeden bar z jedzeniem czynny od 11 do 23. Dodatkowo przy lobby barze jest miejsce z przekąskami (w tym kanapki pakowane w tekturowe opakowania). Obok jest miejsce z dostępnymi napojami: kawa, herbat, woda, pepsi i inne napoje z firmy pepsi, wina (białe, różowe i czerwone), sangria oraz piwo. Napoje te są dostępne przez całą dobę. W hotelu nie ma darmowej wody w butelkach. W pokojach są ekspresy do kawy na kapsułki (tylko 4 sztuki). Kawa dostępną w automatach jest okropna, jednak można kupić kawę z ekspresu. Hotel ma kilka stref, w tym strefę dla dorosłych z jacuzzi. Hotel ma bardzo dobre zaplecze dla dzieci i jest ich bardzo dużo. Jeżeli ktoś pragnie odpocząć na urlopie to raczej nie w tym hotelu. Głośnio jest przy basenach oraz w restauracji i barach. Do plaży jest kilka minut spacerkiem lub można skorzystać z busa hotelowego. Hotel ma kilka basenów i kilka barów oraz dużo posadzonych różnych roślin co na pewno jest dużym atutem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    IFA Buenaventura

    Małgorzata, Kraków 01.06.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    Hotel jest wielkim molochem i przyjmuje całą masę gości. Mogłoby się zdawać, że przez to nie będzie spełniać dobrych standardów. Ku zaskoczeniu organizacja w nim jest bardzo dobra. Standard pokoi - dla mnie wystarczający jak na 3-gwiazdowy hotel. Czysto, ręczniki są systematycznie wymieniane. Wyżywienie - doskonałe! Urozmawicone i w ogromych ilościach więc każdy wyjdzie ze stołówki najedzony ;) (opcja all inclusive). Dodatkowo codziennie w hotelu organizowane są przeróżne atrakcje (typu koncerty, zabawy, gry itp), więc jeżeli zechce ktoś zostać w hotelu, to nie bedzie sie nudzić. Do plaży i przystanków autobusowych bardzo blisko, ok 10 min spacerkiem. Polecam :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Drugi raz na Gran Canarii

    Grzegorz, Łowicz 01.03.2018

    Zauroczony Gran Canarią(Maspalomas, Playa de Ingels) kolejny raz ( w towarzystwie przyjaciół) wybrałem się na tę wyjątkową wyspę. Tym razem był to hotek Ifa Bunaventura (poprzednio Ifa Continental) . Hotel Ifa bunaventura ogromny, podzielony na dwie strefy, jedna spokojniejsza z pięknym ogrodem, w której to części mieliśmy pokoje( niestety brak ogrzewania nocą dawał się we znaki, było zimno), druga strefa to częśc, gdzie odbywał się animacje- zdecydowanie glośniejsza). Jedzenie dobre, bez problemów dostępne wszsystko o każdej porze. W restauracji bardzo dużo gości (brawa dla obsługi za sprawne sprzątanie), bardzo dużo turystów z Niemiec ( głonie emerytów), leżaki przy basenie zajmowane od 7.00 (to na minus). Hotel blisko promenady , pięknej plaży, sklepów. Pogoda niestety słabsza niż w ubieglym roku, ranki i wieczory 17-18 stopni , najcieplej do 26 stopnie (w ubiegłym roku nawet 30), wieczorami nieraz zrywał się chłodny wiatr. Skorzystaliśmy z dwoch wycieczek Rejs z Puerto de Mogan (wycieczka swietnie zorganizowana 4 godizny na łódce, mielsimy okazję zobaczyć delfiny, latające ryby, coś rewelacyjnego). Druga to Kanaryjskei naj- Las Palmas (lekka porażka) , lokalny przewodnik(który w ubiegłym sezonie jeszcze troche przykładał się do pracy) teraz znudzony niewiele mówił o tej pięknej wyspie, najpierw wytwórna aloesu i zakupy, później ogród botaniczny (akurat jak podjechaliśmy lało przez pół godziny) więc tylko niektórzy chcieli w deszczu zwiedzać, anstępnie 2 h wolnego i poł godzinki przejście przez centrum Las Palmas... Myślę, ze bp Rainbow powinno skorzystać z usług ludzi, którym zależy na pracy , dobrej marce i pokazaniu uroków wyspy (która jest naprawdę piekna)! Podziękowania dla profesjonalnej obsługi Pani Sylwii Jaworskiej:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam

    GABRIELA, KNURÓW 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel duży .Wszyscy pracownicy mili uprzejmi zawsze uśmiechnięci .Czysto w każdym miejscu i na stołówce i w pokoju Dokoła basenów pięknie zadbana roślinność Baseny dzielone na strefy dla dzieci ,główny basen na którym są animacje i strefa 18+ gdzie na bardzo wygodnych leżakach w ciszy można zapomnieć dzieckie jest Jedzenie dobre każdy powinien znaleźć coś dla siebie dobrze przyrządzone dużo dań lokalnych przekąsek przystawek Miejscowość Playa del Inglés turystyczna dużo straganów i centrów handlowych ,restauracji barów W każdej prawie wieczorem gra muzyka na żywo Plaża można dojść do Maspalomas i San Agustin Plaza szeroka piaszczysta.Polecam nurkowanie z Rainbow

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem