5.0/6
Hotel jest wielkim molochem i przyjmuje całą masę gości. Mogłoby się zdawać, że przez to nie będzie spełniać dobrych standardów. Ku zaskoczeniu organizacja w nim jest bardzo dobra. Standard pokoi - dla mnie wystarczający jak na 3-gwiazdowy hotel. Czysto, ręczniki są systematycznie wymieniane. Wyżywienie - doskonałe! Urozmawicone i w ogromych ilościach więc każdy wyjdzie ze stołówki najedzony ;) (opcja all inclusive). Dodatkowo codziennie w hotelu organizowane są przeróżne atrakcje (typu koncerty, zabawy, gry itp), więc jeżeli zechce ktoś zostać w hotelu, to nie bedzie sie nudzić. Do plaży i przystanków autobusowych bardzo blisko, ok 10 min spacerkiem. Polecam :)
Małgorzata, Kraków - 01.06.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2017
0/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Zauroczony Gran Canarią(Maspalomas, Playa de Ingels) kolejny raz ( w towarzystwie przyjaciół) wybrałem się na tę wyjątkową wyspę. Tym razem był to hotek Ifa Bunaventura (poprzednio Ifa Continental) . Hotel Ifa bunaventura ogromny, podzielony na dwie strefy, jedna spokojniejsza z pięknym ogrodem, w której to części mieliśmy pokoje( niestety brak ogrzewania nocą dawał się we znaki, było zimno), druga strefa to częśc, gdzie odbywał się animacje- zdecydowanie glośniejsza). Jedzenie dobre, bez problemów dostępne wszsystko o każdej porze. W restauracji bardzo dużo gości (brawa dla obsługi za sprawne sprzątanie), bardzo dużo turystów z Niemiec ( głonie emerytów), leżaki przy basenie zajmowane od 7.00 (to na minus). Hotel blisko promenady , pięknej plaży, sklepów. Pogoda niestety słabsza niż w ubieglym roku, ranki i wieczory 17-18 stopni , najcieplej do 26 stopnie (w ubiegłym roku nawet 30), wieczorami nieraz zrywał się chłodny wiatr. Skorzystaliśmy z dwoch wycieczek Rejs z Puerto de Mogan (wycieczka swietnie zorganizowana 4 godizny na łódce, mielsimy okazję zobaczyć delfiny, latające ryby, coś rewelacyjnego). Druga to Kanaryjskei naj- Las Palmas (lekka porażka) , lokalny przewodnik(który w ubiegłym sezonie jeszcze troche przykładał się do pracy) teraz znudzony niewiele mówił o tej pięknej wyspie, najpierw wytwórna aloesu i zakupy, później ogród botaniczny (akurat jak podjechaliśmy lało przez pół godziny) więc tylko niektórzy chcieli w deszczu zwiedzać, anstępnie 2 h wolnego i poł godzinki przejście przez centrum Las Palmas... Myślę, ze bp Rainbow powinno skorzystać z usług ludzi, którym zależy na pracy , dobrej marce i pokazaniu uroków wyspy (która jest naprawdę piekna)! Podziękowania dla profesjonalnej obsługi Pani Sylwii Jaworskiej:)
Grzegorz, Łowicz - 01.03.2018
15/18 uznało opinię za pomocną
5.0/6
KAROL - 10.06.2022
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo fajny i duzy hotel z bardzo miłą i pomocną obsugą.Jedzienie urozmaicone i przepyszne każdego dnia. Hotel posiada 2 baseny(przy jednym odbywają się animacje i jest głośno a przy drugim spokój i cisza więc każdy znajdzie coś dla siebie ).Pokoje bardzo przestronne i czyste sprzątane codziennie. Ustytuowanie hotelu równiez zasługuje na plus ponieważ do ocenu spacer zajmunie ok 5 min.Miłym akcentem w tym hotelu są wieczorne animacje dzięki którym bardzo fajnie spędza się czas. Pogoda w marcu idealna 25-30 stopni. Jedyny minus jaki bardzo dawał się we znaki to możliwość palenia na terenie całego hotelu( nawet w części wydzielonej do spożywania posiłków na zewnątrz).
Anna - 17.04.2018 | Termin pobytu: marzec 2018
3/3 uznało opinię za pomocną