Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6
(236 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.3
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.7
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    81

    ocean, góry ciekawa wyspa...

    Kamila S 30.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Gran Canaria jest bardzo atrakcyjnym miejscem. Zostało to całkiem dobrze wykorzystane w programie wyjazdu, który był zróżnicowany co pozwoliło poznać wyspę. Wycieczki bardzo ciekawe, uczestnicy jak i turyści na Gran Canaria to w przeważającej ilości osoby starsze. Pierwszy dzień na wyspie totalnie stracony ze względu na złą organizację późne spotkanie informacyjne oraz czas jego trwania. Mnogość Irish Pubów, włoskich i angielskich restauracji nie występuje tutaj bez przyczyny. Większość zagranicznych turystów to Brytyjczycy na emeryturze. Jeśli chodzi o zakwaterowanie wycieczki (Green Field) to mamy dosyć skrajne odczucia. Z jednej strony bliskość plaży i kilku restauracji oraz nienaganny basen, a z drugiej baaaardzo głośny pub na dole hotelu i karaoke po drugiej stronie ulicy, głośny remont w ciągu dnia, dosyć wiekowe pokoje i monotonne śniadania (na szczęście mieliśmy tam tylko śniadania). Ogólnie do drugiej w nocy słychać było dudnienie z pubu, a od 9 rano kucie tynku z pobliskiego remontowanego murku. Bardzo niepoważne podejście hotelu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Urlop za którym już tęsknię

    Klaudia, Tychy 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wybraliśmy ten hotelu z racji na jego świetne położenie.Nastawieni byliśmy na wypoczynek jak również na zwiedzanie. Hotel jak najbardziej spełnił Naszej oczekiwania , powiedziałabym nawet ze zaskoczył tak dobrym jedzeniem że wróciliśmy z dodatkowymi kilogramami. Bardzo pomocna i miła obsługa.Pokoje schludne, codziennie sprzątane. Sama wyspa jest świetna, dużo miejsc do zobaczenia. Gran Canaria skrywa w sobie wiele ciekawych miejsc do odkrycia i nie do końca jest taka oczywista co człowiek zobaczy na miejscu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Abora jest ok!!!

    Krzysztof, Dębno 08.07.2022

    Hotel Buenaventura jest dość sporym obiektem, posiada 2 niezależne baseny (1 głosny - animacje + muzyka) i (1 spokojny dla śpiochów). Ponadto jest fajna strefa dla małych dzieci tzw strefa splash z armatkami wodnymi i brodzikiem. Leżaków jest dośc nie mniej polowanie na nie to niestety standard. Co do basenów to sa strzeżone przez co nie wolno pływać na materacach, rzucać piłką a nawet jest znaczek "zakaz nurkowania " ale rekinka pozwoli wyławiać. Woda chłodna i trzeba się w niej ruszać aby nie było zimno (w grecji były cieplejsze baseny). Ogólnie baseny oceniam na 4. Sam hotel pokoje dość spore my rodzina 2+2 spokojnie sie mieściliśmy, ręczniki codziennie wymieniane i pokoje sprzątane. Ocena 5. Jedzenie oceniam na 6 spory wybór potraw, śniadania mega ze świeżymi sokami. Sama Gran Canaria piękna polecam wynając auto i skoczyć w góry (piekne widoki) oraz do Puerto de Mogan (ich Wenecja b malownicza). Polecam ogólnie wyjazd fajny.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Świetny hotel na wiosenny odpoczynek

    Aleksandra, Kraków 23.05.2022

    Naprawdę dobry hotel, w pełni zasłużone 4 gwiazdki. Można odpocząć. Miejsce przy basenie zawsze dostępne, przepyszne jedzenie. Jeśli ktoś lubi spacery - wymarzona lokalizacja. Drinki serwowane w szkle, jest wybór nawet tych bezalkoholowych, bardzo wygodne sofy w strefie lobby i drink baru. Na minus serwis sprzątający, brak regularności uzupełniania przyborów toaletowych, brak usuwania awarii - mimo ich zgłaszania.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem