Kategoria lokalna 2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opisać wrażenia z pobytu w tym obiekcie nie jest łatwo. Jest to raczej motel a nie hotel. Pokoje przypominają domki kempingowe z czasów PRL, dwa razy mieliśmy w miarę letnią wodę w której można było jako tako umyć się - sytuację ratował ... czajnik, który przywieźliśmy z sobą z Polski i w którym podgrzewaliśmy wodę.. Posiłki były. Bardzo monotonne ale coś tam można było zjeść. Pobliskie restauracje, raczej słabe, gyrosa nie można zamówić bo końcówka sezonu i nie opłaca się restauratorom zamawiać mięsa, musaki nie ma bo nie. BAR przy "hotelu" - raczej samoobsługa - piwo z ,,kija '' i wino. Woda w basenie brudna i zimna, przypominała raczej oczko wodne . Ogólnie bałagan, połamane leżaki i krzesła, walające się liście. Podczas naszego pobytu Pan właściciel zatrudnił dwóch chłopaków do sprzątania, wyglądali na Arabów, ale ... na drugi dzień uciekli... Było chociaż trochę śmiechu.. Bębniąca muzyka całymi wieczorami przy pustym barze z reguły do godz. 22, raz do 3 nad ranem bo Panie sprzątaczki (z Polski) zrobiły sobie imprezkę.. Interwencja u Pani rezydentki nic nie dała, pokiwała tylko głową i stwierdziła "znowu?' Pokoje nie sprzątane, raz udało się nam wyprosić czyste ręczniki. Z pozytywów - kamienista ale fajna plaża, spokojna okolica, ciekawe wycieczki fakultatywne. Generalnie nigdy więcej Kokino Nero.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony nad samym morzem. Pokoje normalne, umiarkowanie czyste. Przyzwoite wi-fi. Plaża brudna. Inne plaże w odległości 2,5 km (asfaltem, brak ciekawszej drogi), żwirowe (nie piaszczyste!). Obsługa z gatunku mało przejmujących się, ale nie jawnie niemiła. Brak recepcji, gdzie można by zgłosić jakiś problem.Jedzenie monotonne i w większości przypadków niesmaczne, na obiady i kolacje dostępny tylko jeden zestaw (brak jakiegokolwiek wyboru). Śniadania bardzo skromne. Obiady i kolacje przygotowywane metodą oszczędnościową (resztki z poprzedniego dnia, np. "wędlina" z poprzedniego dnia wymieszana z kluskami, sardynki z puszki, mielone-nie-chcę-wiedzieć-z-czego na milion sposobów).Wieczorem z baru do późnych godzin nocnych głośna muzyka z gatunku "Mydełko Fa". Miejscowość mała i odcięta od świata, dojazd gdziekolwiek tylko taksówką.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jest to hotel a apartamenty , wiedzieliśmy że ma być skromnie, ale nie głośno i niebezpiecznie.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy z partnerką cały tydzień w hotelu Aqua Rossa. Świetna lokalizacja hotelu, jednak obsługa i jedzenie, pokoje i obsługa to porażka (więcej o aspektach hotelowych polecam prześledzić na opiniach Google). W ciągu tygodniowego wypoczynku w pakiecie all inclusive light wykupiliśmy 2 wycieczki również poprzez Rainbow, na których w ciągu całego dnia. Proszę sobie wyobrazić że podczas całej wycieczki (od godziny 05:00 do 22:00) biuro załatwiło jedynie „lunch pakiet” w którym była jedna mała kanapeczka, pomarańcza i butelka wody - to był zestaw na CAŁY DZIEŃ. Próbowałem sytuacje wyjaśnić, dlaczego klienci musza płacić za all inclusive w dniu wycieczki jak i nie mała sumę za sama wycieczkę a dostają taka śmieszną porcję jedzenia, jednakże zarówno rezydent jak i niemiła Pani z biura obsługi nie potrafili lub nie chcieli pomoc. Trzeba bylo się ratować jedzeniem w restauracji ktore generowało dodatkowe koszty. Jest to dla mnie oburzająca sytuacja, krojenie ludzi z pieniędzy i powód dla którego na pewno już nie wybiorę tego biura podróży. Na koniec chciałbym dodać że był tez pozytyw- bardzo dobra organizacja po przylocie- linie pomocnicze na lotnisku, numerowane autokary. Niestety z plusów to tyle.