Opinie o Aldemar Olympian Village

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(378 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Polecam, bardzo fajny resort

    Szymon, Olsztyn 26.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wrażenia z pobytu ogólnie bardzo dobre. Bungalow, który otrzymaliśmy był super, choć pierwotnie próbowano nas ulokować w innym. Niestety pierwszy domek śmierdział wilgocią, a na ścianie były wykwity grzyba. Zapach był tak odpychający, że nie byliśmy w stanie tam długo wysiedzieć. Nie sposób się było przyzwyczaić do intensywnego smrodu. W konsekwencji musieliśmy parę godzin poczekać na znalezienie nowego. I tu mam jakąś wątpliwość, bo temat zgłaszany personelowi obiektu, ale też rezydentce. Mam poczucie, że szczęśliwy finał zawdzięczamy raczej menadżerce obiektu, niż rezydentce, ale może to moje subiektywne odczucie uwarunkowane jednak jakimiś nerwami na początku. Ostatecznie trafiliśmy do domku z upgradem (widok na morze i prywatny basen). Generalnie polecam nie żałować i dołożyć parę groszy to tego prywatnego basenu i widoku, bo w tak dużym ośrodku to niesamowity komfort. Basen było dzielony pomiędzy 4 bungalowy, nie było problemu z tłokiem. Każdy miał czas się nacieszyć, popływać i schłodzić po opalaniu. Czystość w całym ośrodku na wysokim poziomie, myją nawet chodniki z rana ;-) Room service codziennie, z wymianą pościeli i ręczników, choć nie zawsze to było konieczne. Personel uśmiechnięty i życzliwy. Leżaki na plaży były darmowe i dostępne bez problemu. Na terenie resortu było wiele restauracji. Jedzenie ok. Każdy znajdzie coś smacznego dla siebie. Przepyszne owoce i warzywa. Wieczorami liczne animacje i rozrywki dla dużych i małych. Niestety resort jest daleko od większych ośrodków miejskich, bo ok. 20km. Transportu miejskiego nie ma. Szkoda, że byliśmy tylko 7 dni. 10 dni byłoby optymalnie. Każdy by się nacieszył i nie zanudził. Ogólna ocena wjazdu bardzo dobra. Polecam.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Aldemar Wspaniały

    Zbigniew, Kraków 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Bardzo udany wyjazd, piękny, spokojny zakątek Peloponezu. Hotel zlokalizowany w terenie mało turystycznym, pozwala na podglądniecie poza obiektem jak wygląda normalne życie w Grecji- dla mnie duża zaleta. Mnóstwo basenów i piękna plaża zapewniają wspaniały letni wypoczynek. Bardzo ładna architektura całego obiektu a olbrzymi teren resortu pozwala uniknąć tłoku. Bardzo smaczne i ciekawe jedzenie w restauracjach tematycznych - polecamy ale uwaga wielkie porcje.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt na przełomie 08/09 2023

    MAGDALENA, WARSZAWA 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Pobyt miał miejsce od 29.08 do 05.09. z lotniska odebrała nas Pani Marysia, która tłumaczyła w autokarze jak będzie wyglądało zameldowanie, służyła pomocą przy zameldowaniu dla osób nie znających języka. Hotel zajmował bardzo duży teren. Oferta posiłku bogata zróżnicowana. Jedynym mankamentem dla mnie było brak herbaty przy kolacji, ale po poproszeniu zawsze można było dostać. Nam się trafił czysty schludny pokój z ładnym widokiem na basen, Dobrą ofertą i zarazem odskocznią była kolacja we włoskiej restauracji która jest w ofercie (mam wrażenie że trzeba rezerwować zawsze następnego dnia po przyjeździe gdyż każdy chce skorzystać z takiej oferty). Plaża cudna, morze czyste przezroczyste, linia brzegowa łagodna. Minusem tego hotelu był podwójny standard dla gości z Francji gdzie my piliśmy drinki z papierowych przemakających kubeczków a inni dostawali w szkle prosto do stolika.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Aldemar Olimpia vilage

    Mariusz, Rymanów 25.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bardzo przyjemny hotel i miła obsługa

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wielkie lenistwo

    Henryk, Tarnowskie Góry 17.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ośrodek super . Wszystko grało jak należy . Bardzo fajne bungalowy , piękna zieleń , wszystko zadbane i czyste . Jedzenie bardzo dobre , dla każdego do wyboru . W czasie mojego pobytu ośrodek był zajęty w około 40% , więc było wszędzie luźno i przestronnie . Przy wypełnieniu w 100% może być mniej fajnie - ale tego nie wiem na pewno.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chętnie wrócę, może nie do hotelu, ale w bliskie okolice.

    Patryk, Bełchów 29.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel położony pośrodku niczego. Chociaż w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu są dwie tawerny (testowaliśmy jedną i jedzenie było bardzo smaczne), kawiarnia, sklepik z pamiątkami i podstawowymi artykułami spożywczymi oraz koktajl bar (lokalsi twierdzą że świetny), 100 metrów dalej, jest kolejna tawerna. Teren hotelu ogromny, nie odczuwałem potrzeby zwiedzenia całego terenu. Przy basenie głównym (przy barze Dolphin) w sezonie jest raczej głośno ze względu na animacje i towarzyszącą im muzykę, jeśli komuś to nie odpowiada do wyboru ma jeszcze inne baseny przy których jest znacznie ciszej. Przez kilka pierwszych dni przy głównym basenie większość leżaków była zajęta ręcznikami. Przez resztę dwutygodniowego pobytu poza weekendem (na weekend przyjeżdżali Grecy) zawsze dało się znaleźć leżaki obok siebie dla całej 4 osobowej grupy. Plaża genialna. Długa, szeroka i piaszczysta, leżaków aż nadto, nigdy nie było sytuacji, żeby zabrakło miejsca. Pokój - zakwaterowani byliśmy w budynku głównym w pokoju z widokiem na morze. Sam pokój nieco zmęczony (wykładzina), wystarczająco przestronny, żeby spać 14 nocy, rozczarowaniem był tylko brak gniazdka 230V przy łóżku do ładowania elektroniki. Łazienka, typowo hotelowa, widziałem lepsze , gorsze również. Minus za wannę z zasłonką zamiast normalnej kabiny prysznicowej. Pokój codziennie sprzątany, pościel wymieniana co drugi dzień, ręczniki wymieniane codziennie. Jedzenie - d...y nie urywało (dosłownie i w przenośni) :) trzeba się naprawdę postarać żeby chodzić głodnym. Po jedzeniu hotelowym trudno oczekiwać wybitnych doznań. Poprawne w smaku, spory wybór. Mięso, ryby, owoce morza. Baranina raczej okazjonalnie. Jeśli chcemy spróbować typowych greckich potraw, lepiej szukać małych tawern kilka kilometrów od hotelu. Mieliśmy szczęście ponieważ polubiliśmy się z miejscowym rolnikiem i zawiózł nas do świetnych miejscówek. Rezydenci i animatorzy - wszyscy animatorzy dotyczy to animatorek z Rainbow, jak i animatorów francuskich, słowackich mega sympatyczni, nie wyciągali na siłę do zabaw, ale zawsze poświęcili chwilę na rozmowę z gośćmi lub opowiedzenie o wieczornych animacjach. Rezydentki - Pani Karolina, rezydentka w Aldemarze - mega kompetentna, widać, że naprawdę lubi robić to co robi, przy okazji posiada ogrom wiedzy, którą chętnie się dzieli z gośćmi zarówno w hotelu jak i na wycieczkach objazdowych. Byliśmy z nią w Olimpii oraz na Zakynthos. W trakcie wycieczki na Zakynthos niestety popsuła się pogoda i ze względu na silny wiatr odwołany został najważniejszy punkt wycieczki, czyli rejs do błękitnych grot i do zatoki wraku. Pani Karolina musiała się sporo nakombinować, żeby chociaż spróbować zorganizować nam coś innego lub chociaż zmienić rezerwację na prom powrotny. Niestety nie wyszło. Biuro oczywiście oddało część pieniędzy za wycieczkę. Jak w życiu, jedni byli zadowoleni z wycieczki (ja na Zakynthos spędziłem już kiedyś 2 tygodnie i wszystko widziałem, więc mogłem się z tym pogodzić) inni byli trochę mniej zadowoleni, a część była mocno niezadowolona. Pani Asia, rezydentka z którą byliśmy w górach, mieszka w Grecji, potrafi zainteresować programem wycieczki. Obsługa hotelu - robią wszystko, żeby goście byli zadowoleni, zarówno kelnerzy, barmani, recepcja czy nawet personel odpowiadający za czystość zawsze uśmiechnięci i nie robili z niczego problemu. Jednego wieczoru w głównym barze była głośna hotelowa impreza. Niestety nie dało się porozmawiać siedząc na tarasie, poprosiliśmy w recepcji o minimalne ściszenie muzyki. Recepcja wyjaśniła nam, że to nie leży w ich kompetencjach, jednak poproszą o reakcję kogoś z guest relations. Pomimo późnej pory (po godz. 22), pracownik guest relations oddzwonił do nas i wyjaśnił, że za imprezę odpowiada dj z firmy zewnętrznej, poprosili go o reakcję, jednak za jego działania nie odpowiadają. Oczywiście niewiele to dało, więc zamknęliśmy drzwi na balkon i rozmawialiśmy w pokoju. Następnego dnia ku naszemu zdziwieniu guest relations poprosił nas o spotkanie, przeprosił nas za zaistniałą sytuację i w celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości zaproponowali nam zmianę pokoju na apartament suite z prywatnym basenem, jakuzzi i widokiem na morze. Nie chciało nam się pakować i przenosić, więc odmówiliśmy. W zamian dostaliśmy kolejną gratisową kolację w wybranej restauracji a'la carte. Wybraliśmy po raz 2 tawernę grecką (Thalasso?), jedzenie smaczne, lepsze niż hotelowej restauracji, jednak za każdym razem były te same potrawy. Byliśmy też w restauracji włoskiej, jedzenie bardzo smaczne, wybór z kilku gotowych zestawów. Mały prztyczek do BP Rainbow, proponuję w zdjęciach hotelu umieścić mapę terenu hotelu, którą każdy gości otrzymuje przy meldowaniu się. Przed rezerwacją pobytu poświęciłem sporo czasu na znalezienie jakiegoś planu terenu hotelu, żeby świadomie wybrać pokój, zastanawialiśmy się pomiędzy pokojami w budynku głównym a pokojami w bungalowach z basenem, jednak obawiałem się sporych odległości z bungalowu do restauracji lub baru. Czy mając taką dokładną mapę wybrałbym bungalow ze sporą dopłatą? Nie wiem do dzisiaj. Tak czy inaczej wakacje udane, hotel mogę polecić, jeśli ktoś reaguje płaczem lub złością na plamę na dywanie, lepiej wybrać inny pokój w którym nie ma wykładzin :)

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena hotelu

    Zbigniew, Dulowa 16.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    super! piekna plaza, swietne jedzenie, czysto. Raj na ziemi. Swietne animacje np. joga, fitness aqua fit.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobry

    MARIUSZ, ŁÓDŹ 27.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Rewelacja,relax,piękne widoki, prywatne baseny,urozmaicona kuchnia, przemiła obsługa oraz bardzo pomocna ,restauracje a la carte najwyższy poziom, kiedyś wrócimy

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany wypoczynek.

    AGATA, Kazimierza Wielka 30.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wspaniały hotel.Pyszne jedzenie ,urozmaicone przekąski, smaczne i apetyczne drinki. Duży wybór basenów.Blisko czysta plaża,płytkie morze.Wspaniali barmani i świetną animatorka Sonia.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Gorąco polecam

    Sana13bbd 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Hotel super, zadbany, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie smaczne, urozmaicone i nie do przejedzenia. Wypożyczalnia samochodu godna polecenia. Animacje ciekawe, wieczorem muzyka na żywo i do tańca ido posłuchania. Wypożyczalnia rowerów też ok. Bardzo ładna plaża, leżaki i parasole czekały na gości. W pokojach z basenem obsługa super, codziennie sprzątane, woda uzupełniana, codziennie podawane do pokoju świeże owoce i ciastka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem