Opinie klientów o Aldemar Olympian Village

5.3 /6
214 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Mariusz, Rymanów 25.06.2022

Aldemar Olimpia vilage

Bardzo przyjemny hotel i miła obsługa

5.5/6

Henryk, Tarnowskie Góry 17.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Wielkie lenistwo

Ośrodek super . Wszystko grało jak należy . Bardzo fajne bungalowy , piękna zieleń , wszystko zadbane i czyste . Jedzenie bardzo dobre , dla każdego do wyboru . W czasie mojego pobytu ośrodek był zajęty w około 40% , więc było wszędzie luźno i przestronnie . Przy wypełnieniu w 100% może być mniej fajnie - ale tego nie wiem na pewno.

5.5/6

Patryk, Bełchów 29.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Chętnie wrócę, może nie do hotelu, ale w bliskie okolice.

Hotel położony pośrodku niczego. Chociaż w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu są dwie tawerny (testowaliśmy jedną i jedzenie było bardzo smaczne), kawiarnia, sklepik z pamiątkami i podstawowymi artykułami spożywczymi oraz koktajl bar (lokalsi twierdzą że świetny), 100 metrów dalej, jest kolejna tawerna. Teren hotelu ogromny, nie odczuwałem potrzeby zwiedzenia całego terenu. Przy basenie głównym (przy barze Dolphin) w sezonie jest raczej głośno ze względu na animacje i towarzyszącą im muzykę, jeśli komuś to nie odpowiada do wyboru ma jeszcze inne baseny przy których jest znacznie ciszej. Przez kilka pierwszych dni przy głównym basenie większość leżaków była zajęta ręcznikami. Przez resztę dwutygodniowego pobytu poza weekendem (na weekend przyjeżdżali Grecy) zawsze dało się znaleźć leżaki obok siebie dla całej 4 osobowej grupy. Plaża genialna. Długa, szeroka i piaszczysta, leżaków aż nadto, nigdy nie było sytuacji, żeby zabrakło miejsca. Pokój - zakwaterowani byliśmy w budynku głównym w pokoju z widokiem na morze. Sam pokój nieco zmęczony (wykładzina), wystarczająco przestronny, żeby spać 14 nocy, rozczarowaniem był tylko brak gniazdka 230V przy łóżku do ładowania elektroniki. Łazienka, typowo hotelowa, widziałem lepsze , gorsze również. Minus za wannę z zasłonką zamiast normalnej kabiny prysznicowej. Pokój codziennie sprzątany, pościel wymieniana co drugi dzień, ręczniki wymieniane codziennie. Jedzenie - d...y nie urywało (dosłownie i w przenośni) :) trzeba się naprawdę postarać żeby chodzić głodnym. Po jedzeniu hotelowym trudno oczekiwać wybitnych doznań. Poprawne w smaku, spory wybór. Mięso, ryby, owoce morza. Baranina raczej okazjonalnie. Jeśli chcemy spróbować typowych greckich potraw, lepiej szukać małych tawern kilka kilometrów od hotelu. Mieliśmy szczęście ponieważ polubiliśmy się z miejscowym rolnikiem i zawiózł nas do świetnych miejscówek. Rezydenci i animatorzy - wszyscy animatorzy dotyczy to animatorek z Rainbow, jak i animatorów francuskich, słowackich mega sympatyczni, nie wyciągali na siłę do zabaw, ale zawsze poświęcili chwilę na rozmowę z gośćmi lub opowiedzenie o wieczornych animacjach. Rezydentki - Pani Karolina, rezydentka w Aldemarze - mega kompetentna, widać, że naprawdę lubi robić to co robi, przy okazji posiada ogrom wiedzy, którą chętnie się dzieli z gośćmi zarówno w hotelu jak i na wycieczkach objazdowych. Byliśmy z nią w Olimpii oraz na Zakynthos. W trakcie wycieczki na Zakynthos niestety popsuła się pogoda i ze względu na silny wiatr odwołany został najważniejszy punkt wycieczki, czyli rejs do błękitnych grot i do zatoki wraku. Pani Karolina musiała się sporo nakombinować, żeby chociaż spróbować zorganizować nam coś innego lub chociaż zmienić rezerwację na prom powrotny. Niestety nie wyszło. Biuro oczywiście oddało część pieniędzy za wycieczkę. Jak w życiu, jedni byli zadowoleni z wycieczki (ja na Zakynthos spędziłem już kiedyś 2 tygodnie i wszystko widziałem, więc mogłem się z tym pogodzić) inni byli trochę mniej zadowoleni, a część była mocno niezadowolona. Pani Asia, rezydentka z którą byliśmy w górach, mieszka w Grecji, potrafi zainteresować programem wycieczki. Obsługa hotelu - robią wszystko, żeby goście byli zadowoleni, zarówno kelnerzy, barmani, recepcja czy nawet personel odpowiadający za czystość zawsze uśmiechnięci i nie robili z niczego problemu. Jednego wieczoru w głównym barze była głośna hotelowa impreza. Niestety nie dało się porozmawiać siedząc na tarasie, poprosiliśmy w recepcji o minimalne ściszenie muzyki. Recepcja wyjaśniła nam, że to nie leży w ich kompetencjach, jednak poproszą o reakcję kogoś z guest relations. Pomimo późnej pory (po godz. 22), pracownik guest relations oddzwonił do nas i wyjaśnił, że za imprezę odpowiada dj z firmy zewnętrznej, poprosili go o reakcję, jednak za jego działania nie odpowiadają. Oczywiście niewiele to dało, więc zamknęliśmy drzwi na balkon i rozmawialiśmy w pokoju. Następnego dnia ku naszemu zdziwieniu guest relations poprosił nas o spotkanie, przeprosił nas za zaistniałą sytuację i w celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości zaproponowali nam zmianę pokoju na apartament suite z prywatnym basenem, jakuzzi i widokiem na morze. Nie chciało nam się pakować i przenosić, więc odmówiliśmy. W zamian dostaliśmy kolejną gratisową kolację w wybranej restauracji a'la carte. Wybraliśmy po raz 2 tawernę grecką (Thalasso?), jedzenie smaczne, lepsze niż hotelowej restauracji, jednak za każdym razem były te same potrawy. Byliśmy też w restauracji włoskiej, jedzenie bardzo smaczne, wybór z kilku gotowych zestawów. Mały prztyczek do BP Rainbow, proponuję w zdjęciach hotelu umieścić mapę terenu hotelu, którą każdy gości otrzymuje przy meldowaniu się. Przed rezerwacją pobytu poświęciłem sporo czasu na znalezienie jakiegoś planu terenu hotelu, żeby świadomie wybrać pokój, zastanawialiśmy się pomiędzy pokojami w budynku głównym a pokojami w bungalowach z basenem, jednak obawiałem się sporych odległości z bungalowu do restauracji lub baru. Czy mając taką dokładną mapę wybrałbym bungalow ze sporą dopłatą? Nie wiem do dzisiaj. Tak czy inaczej wakacje udane, hotel mogę polecić, jeśli ktoś reaguje płaczem lub złością na plamę na dywanie, lepiej wybrać inny pokój w którym nie ma wykładzin :)

5.5/6

Sana13bbd 07.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Gorąco polecam

Hotel super, zadbany, obsługa bardzo miła i pomocna, jedzenie smaczne, urozmaicone i nie do przejedzenia. Wypożyczalnia samochodu godna polecenia. Animacje ciekawe, wieczorem muzyka na żywo i do tańca ido posłuchania. Wypożyczalnia rowerów też ok. Bardzo ładna plaża, leżaki i parasole czekały na gości. W pokojach z basenem obsługa super, codziennie sprzątane, woda uzupełniana, codziennie podawane do pokoju świeże owoce i ciastka.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem