Opinie klientów o Rena

3.1 /6
11 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.7
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.1
Pilot
0.5
Plaża
4.8
Pokój
3.1
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.5
Transport
0.5
Wyżywienie
2.5
Zakwaterowanie
0.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Sebastian, Warszawa 07.08.2019

Niestety Bardzo słabo!

Dostałem jakiś dziwny pokój z prysznicem wbudowanym w ścianę - bez żadnej obudowy! czyli woda leci w każdą stronę w łazience. dlatego potem cała podłoga jest mokra i robi się brudno. Oczywiście, w takiej łazience nigdy nie będzie gniazdek - to byłoby niebezpieczne. W samym pokoju po przyjeździe był dziwny zapach. Czy to dlatego, że kupowałem wycieczkę na 1 osobę jako solo-traveller? Śniadania są nijakie, monotonne i nieświeże składniki. Godziny przyjazdu / odjazdu są też chore nieoptymalne. Jaki sens ma wymeldowanie ludzi z hotelu o 12 rano, jeśli samolot wylatuje dopiero następnego dnia o 5 rano???? Po check-out o 12:00, trzeba było z walizkami szukać jakiegoś miejsca pobytu, bo następny autobus "rainbow" miał zabrać nas do następnego partnerskiego hotelu o 18:00, w którym też trzeba było czekać do 2 rano,zanim kolejny autobus zabierze wszystkich na lotnisko i aby w końcu o 5 wylecieć z powrotem do Polski. Ludzie / seniorzy, a szczególnie rodzice z małymi dziećmi byli bardzo zmęczeni - niektórzy zasypiali na podłogach pierwszego, potem drugiego 'partnerskiego' hotelu.. Logistycznie to jakaś masakra w połączeniu z takim "hotelem". Nie wolno wierzyć w ładne obrazki na stronie. W rzeczywistości dostaje się wiele gorszy standard. Nie polecam.

0.5/6

MACIEJ 04.07.2022

Pokój

W pokoju 119 występowała pleśń i zacieki na ścianach i suficie, telewizor nie uruchamiał się (prawdopodobnie z powodu luźnych kabli zwisających zza urządzenia). W lodówce znajdowały pozostałości po poprzednich gościach w postaci opróżnionej do połowy butelki alkoholu natomiast szklana przegroda oddzielająca balkony była popękana. Łazienka przynależna do pokoju była odpychająca. Toaleta, prysznic i miejsce szczotki do WC to w zasadzie była w żaden sposób nierozdzielona przestrzeń nie licząc cienkiej przesłony z zaciekami.

0.5/6

E i M z Warszawy 23.09.2022

ocena

Pilotki, Pani EWELINY, nie było na lotnisku na Santorini - w czasie przylotu i odlotu. Kierowca autobusu nie wskazał nam HOTELU RENE; zostawił naszą grupę z walizami na ulicy PERISO. Musieliśmy sami wyszukiwać HOTELU RENE, który położony był ok. 200 metrów od autokaru. Drogę tę nasza grupa przebyła w upale po częściowo żwirowej drodze. Zaznaczam, że brakowało drogowskazów wskazujących ten hotel. W hotelu brakuje windy, a schody są bardzo strome; był to problem przy wnoszeniu walizek oraz codziennym schodzeniem i wchodzeniem do pokoju. W pokoju brakowało wieszaków, działającego telewizora, półek na kosmetyki w łazience; prysznic działał słabo, był zardzewiały i trudny do regulacji przepływu wody. Dodatkowo wykupione obiadokolaje były daleko Hotelu a menu było w języku angielskim. Śniadania bardzo monotonne - każdego dnia identyczne. Pani EWELINA była uchwytna tylko w czasie zorganizowanych przejazdów po wyspie i nie interesowała się za bardzo grupą. Podsumowując pobyt uważamy za nieudany, jest to najsłabsza wycieczka jaką odbyliśmy z biurem Reinbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem