Opinie klientów o Rena

3.4 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.7
Intensywność programu
3.0
Obsługa hotelowa
4.3
Pilot
0.5
Plaża
5.0
Pokój
3.1
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
4.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.9
Transport
0.5
Wyżywienie
2.4
Zakwaterowanie
0.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Anna, Poznan 30.09.2021

Grecki standard

Hotel Rena to doskonały przykład tego, że greckie standardy hoteli zdecydowanie różnią się od zachodnich. Hotel "z epoki", wystrój zestarzał się wraz z nim. Stare meble, niewygodne łóżka, sinobure prześcieradła, stara zasłonka pod prysznicem... Niby czysto, ale i tak nieciekawie. Na żywo znacznie odbiega od prezentacji na zdjęciach. Bal przy basenie nieczynny, otoczenie basenu ponure, betonowe. Żadnych udogodnień w hotelu. Plusem jest dobra lokalizacja blisko plaży i przystanku autobusowego, choć w tej cenie można znaleźć bardziej atrakcyjne zakwaterowanie.

0.5/6

Marian, Warszawa 02.10.2022

Liczne mankamenty

Pilotka P.Ewelina była nieobecna w czasie przyjazdu i odjazdu grupy na Santorini. Grupa, wszyscy z walizkami, sama błądziła i szukała hotelu Rere Hotel z mnóstwem mankamentów: nie działający telewizor, cieknący i zardzewiały prysznic, brak pólek na kosmetyki w łazience i na ubrania w szafie. Ubrania trzeba trzymać w walizce. Brak w pokoju czajnika i choćby jednej szklanki, noża itp .Skromne i codziennie identyczne nieciekawe śniadania. Wykupienie dodatkowe obiadokolacji okazało się złym pomysłem, menu nie było dostępne w polskiej wersji językowej i było mało urozmaicone. Podsumowując wycieczka nie spełniła moich oczekiwań. l

0.5/6

Sebastian, Warszawa 07.08.2019

Niestety Bardzo słabo!

Dostałem jakiś dziwny pokój z prysznicem wbudowanym w ścianę - bez żadnej obudowy! czyli woda leci w każdą stronę w łazience. dlatego potem cała podłoga jest mokra i robi się brudno. Oczywiście, w takiej łazience nigdy nie będzie gniazdek - to byłoby niebezpieczne. W samym pokoju po przyjeździe był dziwny zapach. Czy to dlatego, że kupowałem wycieczkę na 1 osobę jako solo-traveller? Śniadania są nijakie, monotonne i nieświeże składniki. Godziny przyjazdu / odjazdu są też chore nieoptymalne. Jaki sens ma wymeldowanie ludzi z hotelu o 12 rano, jeśli samolot wylatuje dopiero następnego dnia o 5 rano???? Po check-out o 12:00, trzeba było z walizkami szukać jakiegoś miejsca pobytu, bo następny autobus "rainbow" miał zabrać nas do następnego partnerskiego hotelu o 18:00, w którym też trzeba było czekać do 2 rano,zanim kolejny autobus zabierze wszystkich na lotnisko i aby w końcu o 5 wylecieć z powrotem do Polski. Ludzie / seniorzy, a szczególnie rodzice z małymi dziećmi byli bardzo zmęczeni - niektórzy zasypiali na podłogach pierwszego, potem drugiego 'partnerskiego' hotelu.. Logistycznie to jakaś masakra w połączeniu z takim "hotelem". Nie wolno wierzyć w ładne obrazki na stronie. W rzeczywistości dostaje się wiele gorszy standard. Nie polecam.

0.5/6

MACIEJ 04.07.2022

Pokój

W pokoju 119 występowała pleśń i zacieki na ścianach i suficie, telewizor nie uruchamiał się (prawdopodobnie z powodu luźnych kabli zwisających zza urządzenia). W lodówce znajdowały pozostałości po poprzednich gościach w postaci opróżnionej do połowy butelki alkoholu natomiast szklana przegroda oddzielająca balkony była popękana. Łazienka przynależna do pokoju była odpychająca. Toaleta, prysznic i miejsce szczotki do WC to w zasadzie była w żaden sposób nierozdzielona przestrzeń nie licząc cienkiej przesłony z zaciekami.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem