Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Anna, Poznan 30.09.2021
Grecki standard
Hotel Rena to doskonały przykład tego, że greckie standardy hoteli zdecydowanie różnią się od zachodnich. Hotel "z epoki", wystrój zestarzał się wraz z nim. Stare meble, niewygodne łóżka, sinobure prześcieradła, stara zasłonka pod prysznicem... Niby czysto, ale i tak nieciekawie. Na żywo znacznie odbiega od prezentacji na zdjęciach. Bal przy basenie nieczynny, otoczenie basenu ponure, betonowe. Żadnych udogodnień w hotelu. Plusem jest dobra lokalizacja blisko plaży i przystanku autobusowego, choć w tej cenie można znaleźć bardziej atrakcyjne zakwaterowanie.
0.5/6
Marian, Warszawa 02.10.2022
Liczne mankamenty
Pilotka P.Ewelina była nieobecna w czasie przyjazdu i odjazdu grupy na Santorini. Grupa, wszyscy z walizkami, sama błądziła i szukała hotelu Rere Hotel z mnóstwem mankamentów: nie działający telewizor, cieknący i zardzewiały prysznic, brak pólek na kosmetyki w łazience i na ubrania w szafie. Ubrania trzeba trzymać w walizce. Brak w pokoju czajnika i choćby jednej szklanki, noża itp .Skromne i codziennie identyczne nieciekawe śniadania. Wykupienie dodatkowe obiadokolacji okazało się złym pomysłem, menu nie było dostępne w polskiej wersji językowej i było mało urozmaicone. Podsumowując wycieczka nie spełniła moich oczekiwań. l
0.5/6
Sebastian, Warszawa 07.08.2019
Niestety Bardzo słabo!
Dostałem jakiś dziwny pokój z prysznicem wbudowanym w ścianę - bez żadnej obudowy! czyli woda leci w każdą stronę w łazience. dlatego potem cała podłoga jest mokra i robi się brudno. Oczywiście, w takiej łazience nigdy nie będzie gniazdek - to byłoby niebezpieczne. W samym pokoju po przyjeździe był dziwny zapach. Czy to dlatego, że kupowałem wycieczkę na 1 osobę jako solo-traveller? Śniadania są nijakie, monotonne i nieświeże składniki. Godziny przyjazdu / odjazdu są też chore nieoptymalne. Jaki sens ma wymeldowanie ludzi z hotelu o 12 rano, jeśli samolot wylatuje dopiero następnego dnia o 5 rano???? Po check-out o 12:00, trzeba było z walizkami szukać jakiegoś miejsca pobytu, bo następny autobus "rainbow" miał zabrać nas do następnego partnerskiego hotelu o 18:00, w którym też trzeba było czekać do 2 rano,zanim kolejny autobus zabierze wszystkich na lotnisko i aby w końcu o 5 wylecieć z powrotem do Polski. Ludzie / seniorzy, a szczególnie rodzice z małymi dziećmi byli bardzo zmęczeni - niektórzy zasypiali na podłogach pierwszego, potem drugiego 'partnerskiego' hotelu.. Logistycznie to jakaś masakra w połączeniu z takim "hotelem". Nie wolno wierzyć w ładne obrazki na stronie. W rzeczywistości dostaje się wiele gorszy standard. Nie polecam.
0.5/6
MACIEJ 04.07.2022
Pokój
W pokoju 119 występowała pleśń i zacieki na ścianach i suficie, telewizor nie uruchamiał się (prawdopodobnie z powodu luźnych kabli zwisających zza urządzenia). W lodówce znajdowały pozostałości po poprzednich gościach w postaci opróżnionej do połowy butelki alkoholu natomiast szklana przegroda oddzielająca balkony była popękana. Łazienka przynależna do pokoju była odpychająca. Toaleta, prysznic i miejsce szczotki do WC to w zasadzie była w żaden sposób nierozdzielona przestrzeń nie licząc cienkiej przesłony z zaciekami.