Opinie o Historia wielu namiętności

5.5/6
(28 opinii)
Intensywność programu
4.0
Pilot
5.9
Program wycieczki
5.5
Transport
5.7
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Super, cudne namiętności

    Rafał Ryszard, Wełnica 13.02.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Objazdówka świetna, pilotka p. Dorota = Fachowiec, program wycieczki ciekawy, niemęczący. Hotel na pobycie też OK: Sercotel, świetna plaża, woda mokra, no i te drinki

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Niezwykle doswiadczenie

    Julita Katarzyna, Goleniów 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Kuba to panstwo inne niz te,ktore do tej pory odwiedzilismy.Jest sloneczne przez caly rok,przyjazne obcokrajowcom,piekne mimo komunistycznego zaniedbania,pelne muzyki i roztanczone.Objazdowka z Rainbow to pelne doswiadczenie wszystkiego co Kuba ma do zaoferowania,nawet marnego hotelu tranzytowego pierwszej nocy,co wszyscy pokornie zaakceptowali dzieki wspanialej Pani pilot.Jej pogoda ducha i odswiadczenie rekompensowalay braki w zakwaterowaniu.Ale nie na zwiedzanie hoteli sie tam leci...

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    POBYT

    Dariusz, Warszawa 19.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Hotel na bardzo rozległym terenie,obsługa miła,bar czynny 24h,czysto i piękne widoki na morze i plaze.Wyżywienie bardzo dobre.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Objazdówka po Kubie pobyt Cayo Gulliermo

    HALINA, ZABRZE 20.12.2016

    Bardzo dobrze zorganizowany objazd po Kubie w bardzo miłej atmosferze , wszystko to zawdzięczamy Pani Joli Głodkowskiej naszej pilotce. Dużo podróżuję i moge stwierdzić że tak kompetentnej , odpowiedzialnej , miłej osoby pełniacej rolę naszego pilota i przewodnika to ze święcą szukać. Kopalnia wiedzy o Kubie , kubanczykach i duzy dar dzielenia się z nami ta wiedzą to wszystko zawdzieczamy Pani Joli. Jeszcze raz dziekuję. Część pobytowa w hotelu Sol Cayo Guillermo to juz caøkiem inna bajka. Hotel ladnie polozony orzy pieknej plazy, ale wymagajacy niewatpliwie remontu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    sylwester 2016

    Gosia, Warszawa 05.04.2017

    sylwester pod palmami, widoki niezapomniane, woda krystaliczna, muzyka, spiew i taniec zawsze i wszedzie od rana do nocy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    polecam

    Piotr, Lublin 20.12.2016

    Bardzo fajna wycieczka, jedyna uwaga do hoteli - mogłyby być lepsze

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Skromnie i drogo

    Rozczarowana 26.02.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Oceniając hotel w skali europejskiej to nie więcej niż 3 gwiazdki. Jedzenie słabe, powtarzalne, dodatkowe napiwki trochę przyśpeszają obsługę. Pokój duźy ale bez balkonu, łazienka paskudna. Plaża ładna, ale dość wąska. Wycieczka do Hawany bardzo udana dzięki pani Ewie, rezydentce, która w bardzo interesujący sposób umiała przekazać swoją wiedzę. Wynajęcie samochodu graniczy z cudem. Kubańczycy niesłowni, trudno coś uzgodnić. Poza tym bieda, która przygnębia. Obrońcom rewolucji oczywiście źyje się lepiej, ale los zwykłych ludzi smutny. Ogólne wrażenie dość przygnębiające. Nie polecam na rozrywkowe wakacje. Moźe jako lekcje, jak dyktatura może zniszczyć ludzi.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotele- tragedia, program chwilami naciągany, rewelacyjna Pilotka

    Joanna 04.01.2017 | Termin pobytu: grudzień 2016

    Jadąc na Kubę spodziewałam się Polski z lat '80, a zatem nie spodziewałam się ani nowoczesnych hoteli ani luksusowych sklepów. Nie spodziewałam się nawet tylu restauracji, które na Kubie są i oferują wiele. Zastałam brudne hotele, gdzie albo nie było prawie wody bieżącej (Trydnidad), albo była tylko lodowata (4 dni w Hawanie). Nie spodziewałam się też, że zamiast wieszaka w pokoju będzie kij od mopa, na ścianach będzie grzyb, a w najlepszym razie odpadające tynki i śmierdząca klimatyzacja. Nie były to hotele w standardzie 3*, raczej 1*/2*. Program- wychodzę z założenia, że nigdy się nie zadowoli wszystkich. Warto jednak zwrócić uwagę, że nie ma większego sensu robienia dłuższych przerw (~3h) w miejscach takich jak Santi Spiritus, gdzie de facto nie ma co zwiedzać (notabene, informacji nt. miasteczka nie ma nawet w żadnym przewodniku), albo 1,5h przerwy na lunch w odludnej restauracji przy el Mural (7 osób jadło, pozostałe 32 czekały na trawie), gdy obok jest urocze miasteczko, gdzie każdy znalazłby coś dla siebie. Pani Monika (pilot)- chodząca encyklopedia nt. Kuby, niesamowity talent i umiejętność zainteresowania słuchacza historią wyspy, uśmiechnięta, pomocna (aczkolwiek, nie od niej zależały wybrane hotele, więc tu widziałam, że była naprawdę przybita) Kierowca- pewny, nie szarżował na drogach, b.pomocny (zawsze pomagał przy wysiadaniu/wsiadaniu), uśmiechnięty. Organizacja- dość sprawna, aczkolwiek pojawiły się drobne problemy w momencie spotkania się wielu grup Rainbow w tym samym hotelu (gigantyczne kolejki do restauracji, czekaliśmy ok.40 minut, finalnie pilot wyłapywał ludzi w kolejce i informował o późniejszym odjeździe- udało się to rozwiązać następnego dnia wprowadzeniem umownych godzin wejścia dla każdej grupy- duży plus dla pilotów za współpracę).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem