Opinie o ALEGRIA Maripins

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(147 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogólnie ok, ale jest kilka ale....

    Piotr, Głosków 21.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W sierpniu spędziłam z rodziną ( 4 osoby ) 11 dni w tym hotelu ( a własciwie 9 bo przyleciałem późno a wyleciałem wcześnie). Jak na tak krótki pobyt to ceny w tym hotelu sa kosmiczne. W zeszłym roku za Rodos zapłaciłam o ponad 6 tys mniej. Hotel czysty, śmiało można jechać z dziećmi. Ze głównego zdjęcia w opisie hotelu , nie wynika że basen jest mały, a zaraz za plecami robiacego zdjecie jest betonowa ściana - to było lekkim zaskoczeniem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Zależy w jakim wieku jesteś i czego oczekujesz.

    DARIA, PLOCK 10.10.2016 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel bardzo zadbany czyściutko i przytulnie. Pokoje świeżo odnowione. Super standard, aczkolwiek przydałaby sie dodatkowa winda. Dwie w dodatku duszne i wolno działające to zdecydowanie za mało na hotel takiej wielkości. Jedzenie bardzo przeciętne. Codziennie to samo: frytki, odgrzewana z dnia poprzedniego pizza, makaron z sosem pomidorowym i ryby. Na śniadania tostu, ser prasowana wędlina i suche ważywa bez smaku. Opcja All Inclusive wogóle się nie kalkuluje. Za kwotę jaką nalezy doplacić do tej opcji spokojnie wyżywilibyśmy sie na mieście. Drinki bez smaku wiadomo, że w opcji All są alkohole regionalne jednak bez przesady tutaj wszystko smakowało jak spirytus tylko inaczej zabarwiony w zależności od drinka. Barmani wogóle nie zwracają uwagi na proporcje zabarwiając dużą ilość alkoholu minimalna ilością soków/napoi Plaża szeroka żwirowa z przepiękną wodą bardzo bliziutko jednak dojście do niej chociaż tylko tunelem pod ulicą to bardzo zaniedbane i brudne. Okolica bardzo przeciętna. To typowy kurort turystyczny. Nam zabrakło tam Hiszpańskiego klimatu, dyskotek i nocnego życia niczym z Andaluzji. Świetne miejsce wypadowe do Barcelony godzinę pociągiem na własną rękę Hotel w 80% odwiedzany przez turystów w wieku 60+. Byćmoże spowodowane to było tym iż byliśmy tam na początku września.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tydzien w hiszpanii

    Marcin, Warszawa 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel polozony w dobrej lokalizacji dla osob lubiacych zwiedzac na wlasna rękę. Kolejka mozemy w 1:20h dojechac do barcelony lub girony. Pociagi czesto bywaja opoznione. Samo malgrat de mar jest miejscowoscia malo interesujaca do zwiedzania nie ma tu nic ciekawego mozna raczej traktowac tutaj jako bazę wypadową. Plaza od hotelu polozona jest bardzo blisko, wystarczy przejsc przez tory. Plaza ma piasek grubo ziarnisty lezaki platne po 7 euro, zejscie do morza - gwaltownie robi sie głęboko. Sam hotel dosyc stary, niby przeszedl remont ale tego nie widac, w łazience grzyb i bród, kurz. Gnijace drzwi od lazienki. Lustro brudne od kleju nad umywalka 2 plytki przyklejone na sylikon. Wyżywienie bardzo monotonne chyba najlepsze kolacje i ryby. Do posilkow darmowe wino piwo/napoje - bardzo smaczne. Drinki w barze tez bardzo dobre. Dodatkowe posilki poza głównymi sa smieszne. Hot dog lub hamburger to chleb i rzucony na niego smierdzacy kotlet i parówa. Panie w recepcji bardzo mile. W hotelu pracują nawet chyba 3 Panie mówiące po Polsku. Generalnie wyjazd na plus lecz hotel zdecydowanie na minus. Mysle ze dla osob lubiacych wycieczki lepiej odpuscic lepszy pakiet wyżywienia kosztem lepszego hotelu. Nie jest to hotel na pewno dla rodzin z dziećmi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o pobycie

    Anna, Częstochowa 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Czyste pokoje jedzenie przeciętne brak przekąsek Dania mięsne to same kości problem z klimatyzacja który rozwiązała pani rezydentka podziękowania dla Pani z recepcji Karoliny która była pomocna w każdej sytuacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo dziwny hotel gdzie all inclusive jest swoiście pojmowane przez dyrekcję

    Bożenna, Warszawa 18.06.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel jak już napisałam dziwny bo niby all inclusive a nie all inclusive. Ale płacimy jak za zboże. Byłam w Hiszpanii 11 razy i to spotkało mnie w tym hotelu odebrało mi mowę. A mianowicie nie wolno wejść na stołówkę ot tak tylko trzeba stać w kolejce aby podać nr pokoju. Do śniadania są napoje (kawa niezła) ale już do lunchu i kolacji trzeba znowu stać w kolejce i podać nr pokoju bo nie wpuszcza. Potem trzeba prosić Panią przy drzwiach o szklaneczke soku, kieliszek wina czesem małą karafkę. Czułam sie jakbym za dużo jadła i piła za własne pieniądze i musi być pełna kontrola. Jesteśmy z mężem trochę wierciochami i byliśmy nie w jednym hotelu na świecie z formą all inclusive ale to przerosło nasząo wyobraźnię i popsuło całkowicie radość z wolności urlopu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt rodzinny

    Kinga, Dachowa 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu oceniam raczej przeciętnie. Obsługa hotelowa była w porządku – pomocna i uprzejma, więc pod tym względem nie mam większych zastrzeżeń. Niestety, duży minus to jedzenie. Większość potraw była smażona na głębokim tłuszczu, co sprawiało, że posiłki były ciężkostrawne i monotonne. Zdecydowanie brakowało też opcji odpowiednich dla małych dzieci – brak prostych, lekkostrawnych posiłków czy dań specjalnie przygotowanych z myślą o najmłodszych. Hotel mógłby popracować nad bardziej zróżnicowanym i zdrowszym menu. W hotelu brakuje również miejsca specjalnie przeznaczonego dla dzieci. Hotel oceniam bardziej na 3* niż 4*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2019

    Krzysztof, Płock 08.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel czysty i w miarę zadbany jednak wnętrze recepcyjne i barowe bardzo przeciętne. Ręczniki wymieniane codziennie jednak pokój z tego co zauważyliśmy raczej sprzątany pobierznie czasem w ogóle. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jednak jedzenie to jakaś porażka. Co roku wybieramy hotele min 4 gwiazdkowe żeby później nie narzekać ale niestety pierwszy raz tak zawiodłam się na oferowanych posiłkach tak naprawdę to nic mi nie smakowało wszystko było strasznie słone i tłuste a reszta totalnie bez smaku, ciasta tak sztuczne że szok a sam wybór bardzo ograniczony w porównaniu do hoteli w których bywalismy i trochę żałuję wyboru hotelu w którym spędziliśmy 2 tyg. Jeżeli jechać to tylko bez wyżywienia all nie polecam. Położenie spoko 10 min drogi do metra ale sama droga do Barcelony zajmuje prawie 1,5h. Miejscowość sama w sobie nudna, 5 sklepów na krzyż, plaża bardzo słaba ogólnie miejscowość dla seniorów ok dla młodych masakra. Polecam dużo bardziej lloret de mar, tossa de mar czy blanes. Tossa i blanes piękne plaże i cudowne widoczki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje niewarte swojej ceny

    Anna 08.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    W hotelu byliśmy w połowie lipca, na plus na pewno transfer z lotniska, było szybko i sprawnie. Przyjechaliśmy do hotelu około 8-9 rano, do 11 musieliśmy czekać na opaski all inclusive i wpłacić za nie depozyt 10 euro od osoby, a na sam pokój czekaliśmy do punkt 14. Miły kelner powitał nas lampką szampana. Dostaliśmy pokoje na 4 piętrze, winda była tak mała, że 4 osoby to był maks, więc nie było mowy, żeby zabrać się z bagażami na raz. Pokój dosyć przestronny, ale ciasna łazienka, chociaż aż tak to nie przeszkadzało. Największe rozczarowanie co do samego pokoju to dwa pojedyncze łóżka (w umowie był zapis o łóżku małżeńskim). Pokoje były "sprzątane" codziennie, tzn. ścielone łóżko, wymieniane ręczniki i w zasadzie tyle. Pierwszego dnia zrzuciliśmy narzuty z łóżek, które zwinięte i walnięte w kąt były do końca naszych wakacji. Jedzenie na początku wydawało się ok, ale miałam wrażenie, że jak na hotel o takim standardzie powinno być tego troszkę więcej. Live cooking w ogóle nie przypadło nam do gustu, chyba że mamy nieprzyzwyczajone kubki smakowe do kotletów bez jakichkolwiek przypraw :P Napoje wydawane były przy wejściu i często trzeba było stać w kolejce po coś do picia, bo panie obsługiwały również gości, którzy nie mieli wykupionej opcji all inclusive. Wielki ukłon w stronę kelnerów, w szczególności starszych panów, po których było widać wielkie zaanagażowanie w pracę, ale za to kobiety się nie popisały, pracowały jak za karę, rozmawiały przez stoliki i narzekały jak to im się nie chce. Barmani w porządku, drinki też ok, animacje jak dla nas ok, bo nie nastawialiśmy się za bardzo na rozrywki hotelowe. Basen troche mały, ale za to sporo leżaków i każdy znalazł miejsce dla siebie. Bardzo blisko do plaży, uciążliwe azjatki nakłaniające na masaż trochę dały się we znaki, bo były bardzo natrętne, ale wiadomo, to nie wina samego hotelu :) uwaga na kąpiele z dziećmi, bo jest bardzo głęboko kawałek od brzegu. Do Barcelony jeździ pociąg, 5 euro za osobę, niestety dużo przystanków i sama podróż trwa ok.1,5h w jedną stronę, mimo, że to tylko ok.60km. Podsumowując, wakacje spędzone na przyzwoitym poziomie, jednak nie za taką cenę. Zapłaciliśmy ponad 13 tys. za 4 osoby, a porównując te wakacje z zeszłorocznymi spędzonymi na Majorce w lipcu gdzie ta kwota nie przekroczyła 10 tys., a hotel był również 4-gwiazdkowy to Alegria Maripins pozostawia trochę do życzenia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Opinia

    Dariusz, Skarżysko Kamienna 28.05.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel dzieli klientów na tych co ze starej Uni oraz Polaków. Obywateli Unii wita szampanem a nam każe czekać w kolejce na zakwaterowania. Każdego dnia przy każdym posiłku jest sprawdzane czy jesteśmy klientami hotelu. Zero animacji w czasie pobytu. Opcja in cluse gwarantowała nie wiem czy 7 drinków w całym menu. Zdziwiła nas kaucja za opaski. Plus - do plaży nie daleko. Generalnie nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Z odrobiną rezerwy

    Artur, Kraków 15.09.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wakacje planowaliśmy w maju na przełomie sierpnia i września, niestety na 2 tygodnie przed wyjazdem biuro poinformowało nas, że lot powrotny do Katowic został odwołany i zaproponowało nam dwie możliwości albo powrót do Warszawy i 100zł bonifikaty na osobę (bilet dla 1 osoby na pociąg EIP Warszawa - Kraków to 150 zł + koszt taksówek to kolejne 50-100zł) albo zmianę terminu wyjazdu na późniejszy o 2 tygodnie (nieakceptowalny z uwagi na pracę i porę roku). Nasza propozycja przedłużenia pobytu o 2 dni do pełnych 2 tygodni okazała się zupełnie nieopłacalna, biuro zażądało za taką opcję 40% wyższej opłaty (za 2 dni przy 2 tyg. pobycie!!!), zostaliśmy więc przy powrocie do Warszawy. Około tygodnia przed wyjazdem spotkała nas kolejna niemiła niespodzianka okazało się, że Hotel Riviera zamyka się wcześniej już na początku września i musimy szukać alternatywnego miejsca pobytu. I znowu doga przez mękę i stres. Nasze odczucia z obsługi są złe wynika to głownie z tego, że ostatnie 2 tygodnie przed wyjazdem były dla nas pełne stresu i niepewności czy i gdzie pojedziemy, jak wrócimy, a wynikało to głównie z czasu jaki był potrzebny centrali Rainbow aby potwierdzić ustalenia z jakie poczyniliśmy z lokalnym przedstawicielem biura co w perspektywie krótkiego czasu do wylotu powodowało duży stres. Potwierdzenie wszystkich zmian zajęło chyba z 10 dni i dopiero na 4 dni przed wylotem mieliśmy potwierdzony i pewny wylot (każda jedna decyzja i propozycja zmiany wymagała 2-3 dni czekania na odpowiedź centrali Rainbow).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem