Opinie o Caprici Beach Hotel & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(290 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wypoczynek

    Barbara, --- 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel położony w ładnym miejscu blisko do morza i olbrzymiej plaży. Pokój trochę ciasny ale czysty mały balkon i widok byłby ciekawszy gdyby był na morze. Dobre wyżywienie urozmaicone. Korzystałam z jednej wycieczki fakultatywnej do Toossy De Mar- miasteczko piękne warto było się wybrać tylko degustacja win i serów była beznadziejna -tłum ludzi dwie czy trzy wycieczki razem to musi być bardziej dograne Ogólnie wyjazd dość udany

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    hotel Capricci

    Joanna Gdańsk 28.03.2014

    Miły,pobyt w ciekawym miejscu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Lokalizacja

    Jacek, ŁÓDŹ 20.10.2021

    Bardzo dobry hotel super lokalizacja , dla kogoś kto chce zobaczyć coś więcej niż tylko plaża miejsce idealne

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Standardowy hotel w dobrym położeniu.

    Dominik, Warszawa 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel raczej w porządku. Bez rewelacji ale też bez większych mankamentów. Na pewno na uwagę zasługuje położenie - przy samej plaży, która nie jest przesadnie zatłoczona. Hotel znajduje się niedaleko stacji kolejki, którą można dojechać m.in. do centrum Barcelony. Cicho. Bardzo mały basen.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Caprici Hiszpania

    España, Warszawa 10.07.2019

    Ogolnie jestesmy zadowoleni z pobytu, choc plaza nie taka, jak sobie wyobrazalismy (drobny zwir plus od razu robi sie gleboko). Hotel ok, ale nasz pokoj (2 doroslych plus 2 dzieci) bardzo malutki, bez czajnika, kubkow, wody. Jedzenie takie sobie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    D

    Andrzej, Kielce 25.09.2014

    Jeżeli szukasz hotelu typu Radisson lub Hilton położonego przy ruchliwej i głośnej promenadzie - to nie jest hotel dla Ciebie. Caprici to hotel typu IBIS położony na początku promenady w spokojnym miejscu z dostępem do plaży. Pokoje małe - ale dlatego że wstawione są dwa duże podwójne łózka. Idealne rozwiązanie dla rodziny z dziećmi. (dla mnie to minus). Uwaga plaża żwirowo piaszczysta - bez specjalnego obuwia dłuższe spacery raczej nie polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel . Średnia półka

    Rafał, Legionowo 03.07.2019

    Hotel ma swoje dobre i złe strony . Dobre to super wyżywienie . Położenie przy plaży -bardzo głęboko od samego brzegu wiec polecam tylko umiejącym pływać .Obsługa miła sympatyczna i pomocna . Natomiast te złe to pokoje i ich wystrój raczej ubogi . Położenie przy cieku kanalizacyjnym . Co prawda szambiarka wybiera raz na tydzień lecz na nie wiele to się zdaje przy odpowiednim podmuchy wiatru jest nie miły zapach .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogólnie miło wspominam swój pobyt dzięki dobrej organizacji i świetnemu pilotowi, który przekazał nam wiele cennych informacji w trakcie zwiedzania.

    Maria, Gdańsk 16.07.2014

    Pobyt uważam za udany. Było sporo czasu aby prywatnie gdzieś się wybrać i coś zwiedzić, płynąc statkiem lub jadąc kolejką do najbliższych miasteczek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Przeciętny pobyt.

    ZBIGNIEW, BIELSKO-BIALA 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Wrzesień 2017 pogoda niezbyt dopisała mieliśmy lekkiego pecha.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Cichy hotel, ALE

    Mariola, Gdańsk 16.07.2019

    Hotel położony na skraju Santa Susanna. Do kolejki 5 minut bardzo wolnego spaceru. Położony nad samym morzem. 5 minut od promenady (trzeba przejść przejściem podziemnym), ALE bez licznych sklepów i restauracji jak twierdzi biuro. Do Lidla czeka nas około 15 minutowy spacer, do Carrefoura około 20 minut przez polne drogi. Jedzenie w hotelu to wielki minus, na pewno nie jest to jedzenie na poziomie 4* hotelu, szczerze mówiąc lepszej jakości jedzenie spotkałam na objezdzie w hotelach 3*. Bardzo tanie i często mało świeże posiłki. Śniadania monotonne wymiennie są tosty lub naleśniki, bekon lub "szynka", jajecznica lub jajka sadzone. Zazwyczaj są 3 rodzaje wędliny do wyboru i 1 rodzaj sera. Z warzyw spotkamy tylko pomidory. Plusem sa świeże owoce i nawet znośne pieczywo. Dżemy są to małe PLASTIKOWE pojemniczki z breją, a nie dżemem. Obiadokolacje są jeszcze gorsze, warzywa gotowane które nie nadają się do jedzenia i często są stare, mięso przypomina gumę i zawsze są frytki. Aaaa jest jeszcze makaron ZAWSZE z tym samym sosem. Nie polecam dokupowac obiadów, ponieważ za podobne pieniądze można wyżywić się na miejscu, próbując lokalnej kuchni, której w hotelu nie doświadczymy. Same często też rezygnowałysmy z chodzenia na kolację i wolałyśmy coś zjeść na mieście. Niewątpliwym plusem jest lokalizacja hotelu, chociaż i tutaj można się przyczepić ponieważ hotel znajduje się koło kanału podejrzewam, że jest to kanał ściekowy wnioskuje po zapachu i widoku szmabiarki. Polecam jednak dokupić sobie widok na morze, ponieważ widoki są przepiękne, jeśli zostajemy przy standardowej wersji pokoju to mamy widok na drogę i kolejkę. Od strony morza jest zdecydowanie ciszej. Mała ilość animacji. Plażę bardziej kamienisto zwirkowa koniecznie zabrać ze sobą buty do wody! Koszt leżaków to 18 €!!!!! Za 2 leżaki i 1 parasol, ponieważ życzą sobie po 6€ od jednego elementu. Dużo lepiej kupić parasol za około 18 euro i zabrać duże ręczniki na plażę. W hotelu niewątpliwie panuje duża czystość, lecz twierdzenie że hotel jest po gruntownym remoncie jest trochę na wyrost, faktycznie hol, wodny korytarze, pokoje oraz łazienki są odnowione, Ale meble niestety już nie są pierwszej nowości, klimatyzacja myślę że sięga roku 1980/1990, bardzo słabo wiej, ale chodzi bez karty w pokoju, więc idzie pokój szybko schłodzić. Ponadto w pokojach często jest problem z kontaktami, nam się trafił pokój z 1 kontaktem przy balkonie, 1 przy tv (której jest w ścianie na wysokości około 1,7m oraz 2 kontaktami w łazience i 1 kontakt za lodówka, lepiej zabrać ze sobą przedłużacz. Brak biurka i jakiś pufek do siedzenia to również minus bo ciężko pomieścić się z rzeczami, nie ma też stolika na walizkę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem