Opinie o Caprici Beach Hotel & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(290 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Caprici we wrześniu

    Jacek, Sosnowiec 17.10.2015

    Wyjazd w gruncie rzeczy udany. No może pogoda nas zaskoczyła, bo w pierwszej dekadzie września było chłodniej niż w Polsce. Bardzo dobra pogoda do zwiedzania, ale do plażowania już nie do końca.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Caprici

    RAFAL, SRODA WIELKOPOLSKA 13.08.2019

    Położenie hotelu super przy plaży, basen trochę mały ja na tą ilość turystów. Pokoje czyste ale szału nie ma jak na 4 gwiazdki. Jedzenie dobre choć trochę monotonne. Recepcja bardzo pomocna i obsługa w barach również.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    przyjemna baza wypadowa

    Katarzyna, Wrocław 13.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    hotel - zadbany i czysty, super miejsce wypadowe do Barcelony i Girony, obsługa bardzo sympatyczna, śniadania i obiadokolacje bez rewelacji ; niestety centrum fitness było zamknięte

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Santa Susanna jesienią

    Wojciech 15.09.2024

    To drugi wyjazd do Santa Susanna i hotelu Caprici Beach Hotel. Pierwszy (w 2022 r) zakończyliśmy COVIDEM. Tym razem dopadły nas ulewne deszcze już na przyjeździe. Hotel jest OK, jeden z nielicznych tutaj z bezpośrednim dostępem do plaży co jest bardzo wygodne!. Pokój był niestety na tyłach hotelu, bez słońca i z hałasem dochodzącym od ulicy i kolejki. Nie można było zmienić na lepszy! W pokoju nie było żadnego krzesła! Nocna obsługa w recepcji mówi po polsku (p. Adam). Jedzenie w formie bufetu, można się najeść ale dość monotonne np. ta sama zupa przez cały tydzień. W hotelach na Costa del Sol i Costa de la Luz, gdzie byliśmy też z Rainbow było znacznie bardziej urozmaicone i lepsze. Odbyliśmy 2 wycieczki: Girona+Figueras oraz Montserrat. obydwie super ciekawe i dobrze zorganizowane. Obie pilotki: pp. Eliza i Olga maja ogromną wiedzę i umiejętność jej przekazywania - w sumie były nieocenione,

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólnie pobyt dobry

    Piotr 26.06.2022

    Ogólnie pobyt oceniam jako dobry. Przyjazd do hotelu w godzinach nocnych i zgodnie z założeniem otrzymaliśmy do pokoju zimną kolację, ale bez napoju (nawet butelki wody), co wobec osób które pół dnia spędziły w podróży, oceniam jako poważne niedociągnięcie. Brak hotelowych leżaków na plaży. Mały basen i brak reakcji personelu na palenie papierosów przy basenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Caprici (z Rainbow)

    Ewa, Sosnowiec 03.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    super lokalizacja, pomocna obsługa, czyste pokoje (codzienne sprzątanie + wymiana ręczników), atrakcje dla dzieci i dorosłych, pyszne drinki w lobby bar Rezydent OK - 2 x w tyg obecny w hotelu, ciekawe wycieczki fakultatywne. Organizacja pobytu przez organizatora pozostawia wiele do życzenia: wylot ok 3:00, na miejscu ok 7:00, podczas gdy zakwaterowanie w hotelu dopiero o 14:00. Powrót ok 6:00 (wymeldowanie w hotelu o 4:00) przez co znaczną część pobytu straciliśmy !!! Nie było pełnych 7 dni pobytu - czujemy się oszukani.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Santa Susanna we wrześniu

    Wojciech 28.09.2022

    Miejsce, czyli Santa Susanna na Costa Brava mniej ciekawe niż inne kurorty położone dalej na północ.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mogłoby być lepiej

    Emil 18.08.2024

    Hotel pięknie położony, brawa dla kelnera Alexa z BeachBaru, który jest profesjonalistą i bardzo sympatyczny człowiekiem. Teraz minusy pokoje jak pokoje ale na pewno są nie posprzątane dobrze, płatna woda do kolacji jest jak dla mnie nie zrozumiała, to żaden koszt dla hotelu a psuje odbiór, jedzenie przeciętne i monotonne, brak animacji, jedynie wieczorem muzyka „na żywo” tylko w niektóre dni wykonanie jest słabe.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    słaby wyjazd

    Dariusz, Kwidzyn 25.08.2014

    Generalnie nie jestem zachwycony hotelem i otoczeniem... Niesmaczne jedzenie i niemiły zapach rozchodzący się po hotelu i okolicy...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Super wakacje

    Przemyslaw 22.07.2018

    Hotel przyjemny, czysty. Super pomocny pracownik recepcji (Polak), który zawsze służy radą i pomocą. Blisko do kolejki do Barcelony i innych miast (polecam). Samo miasteczko bardzo hotelowe warto zwiedzić obok dwa przystanki kolejka np Callela. Niestety rezydenci to tylko sprzedawcy wycieczek i transport. Nie orientują się w lokalnym transporcie, nie służą pomocą. W jeden wieczór wiedziałem więcej niż oni("nie korzystają z pociągów to nie wiedzą " takie tłumaczenie...). Polecam bilet 10 przejazdów do Barcelony i powrót. Koszt 34 euro. Można spokojnie wykorzystać np na wycieczkę 5 osób do Barcelony i powrotem. Jedzenie w hotelu dość monotonne , szczególnie śniadania. Powrót masakra liniami smallplanet. Mimo że już rano na stronie była informacja że samolot będzie opóźniony o 1:40 , zabrano nas tak jakby nie było opóźnienia. Tłumaczenie Pani rezydent że sprawdza połączenia na stronie lotniska trochę dziwne. Lot czarterowy w całości wykupiony przez Rainbow, I jako partner nie mają informacji ? Do końca odprawy twierdziła że nie ma opóźnienia.... spędziliśmy 4h na lotnisku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem