Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W katalogu Rainbow oraz na zdjęciach hotel prezentuje się nieźle. Po wejściu do holu recepcyjnego też nieźle. Na początek stały problem - w hotelu byliśmy ok. 10.00 a doba hotelowa od 14.00 - nie pozostaje nic innego jak czekanie w holu - warunki też niezłe, a od 12.00 mogliśmy korzystać w wszystkiego w ramach all inclusive - trzeba to przeżyć. Rozczarowanie rozpoczęło się po wejściu do pokoju - dojście jakimiś wąskim i krętym korytarzem, pokój bardzo mały, ciemny, ze wspólnym tarasem i widokiem na mur sąsiedniego budynku. W katalogu jest zapis: "Hotel dysponuje 264 wygodnie i nowocześnie urządzonymi pokojami różnego typu, rozlokowanymi w 2 budynkach: 4- i 5- piętrowym. Wyremontowane w 2015 roku, wygodne, klimatyzowane, z łazienką (suszarka do włosów), telefonem, TV-sat, sejfem (płatny ok. 20 Eur/tydzień + depozyt), lodówką, balkonem lub tarasem (meble balkonowe).... Pokoje standardowe (pow. ok. 17m2) ". Tymczasem pokój miał max. 10-11m2, korytarzyk umożliwiający tylko przejście /max. 1,5m2/ oraz ciasna łazienka /max. 2,5m2/ - gdyby zsumować wszystkie pomieszczenia to do 17m2 jeszcze sporo brakuje! Po reklamacji, otrzymaliśmy informację że wszystkie pokoje są zajęte i nie ma możliwości zmiany /nie zgadzamy się z tym/. Na drugi dzień udało się zamienić pokój - równie mały, ale chociaż z przyjemniejszym dojściem i samodzielnym balkonem. Muszę dodać, że w pokoju szafa była bardzo mała, nie było miejsca na walizki ani w szafie ani żadnego stojaka /były w 3-gwiazdowych hotelach na objeździe/. Po prostu rzeczy trzymaliśmy w walizkach położonych na podłodze, a żeby przejść na balkon trzeba je było zamykać i przesuwać w kąt!. Na szczęście nie jechaliśmy tam mieszkać, a pokój służył wyłącznie do spania - trzeba było zacisnąć zęby i ograniczać pobyt w pokoju do minimum. Klimatyzacja w pokoju w prawdzie była, ale korzystanie z niej nie należało do przyjemności: po pierwsze bardzo głośna, po drugie przy tak małym metrażu korzystanie z niej bardzo niekomfortowe. Poza pokojami hotel prezentował się już znacznie lepiej. Restauracja bardzo przyjemna, dużo stolików, miła obsługa i bardzo duży wybór różnorodnych dań. O żadnej porze nie było problemu z miejscem, wszystkie dania były na bieżąco uzupełniane - każdy mógł znaleźć coś dla siebie, każdego dnia pojawiało się coś nowego - na prawdę nieźle. Hotel bardzo ładnie usytuowany - praktycznie bezpośrednio przy nadmorskim deptaku. Wiele miejsca na odpoczynek na terenie hotelu - nie było problemu z leżakiem ani krzesłem przy stoliku rano ani po południu. Cztery małe ale przyjemne baseny, duży taras z widokiem na może. Miła i sprawna obsługa w barze. Reasumując: było można było spokojnie delektować się różnymi potrawami i owocami, plażować się i zaspakajać pragnienie w barze. W tam zakresie można hotel polecić z czystym sumieniem. Nie wiem na czym polega problem z pokojami - w tym miejscu Rainbow nie zapewnia warunków opisanych w katalogu, uważam że należy to natychmiast zweryfikować!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobrze usytuowany, blisko do plaży, centrum itp, małe pokoje, ale czyste i w niektórych pokojach bardzo mała łazienka. Jedzenie smaczne chociaż trochę monotonne. Obsługa bardzo miła, ale minusem jest to, że o każdy napój do obiadu i kolacji trzeba prosić. Pierwszego dnia dotarliśmy do hotelu po 22-giej i niestety nie było już nic do jedzenia, trzeba było wybrać się do jednego z pobliskich barów.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry, blisko morza, centrum , przepyszne jedzenie, obsługa miła choć panie sprzątające oprócz posłania łóżka nie przykładają się do sprzątania drugim minusem na basenie strasznie dużo angielskich drących się dzieci i nie sprzątania po sobie ale to chyba domena Anglików pozatym zadowolona, polecam 🥰
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
HOTEL BLISKO PLAŻY,CENTRUM,SUPER LOKALIZACJA POLECAM DUŻO DO ZWIEDZANIA,OPCJA ALL INCLUSIVE SŁABA NA TAK DUŻY HOTEL TYLKO JEDEN BAR I WYBRANE ALKOHOLE ORAZ LODY,PRZEKĄSKI NATOMIAST W INNEJ CZĘŚCI HOTELU,ZŁA ORGANIZACJA PRZY OBIEDZIE I KOLACJA CZASAMI TRZEBA BYŁO CZEKAC W KOLEJCE OK. 20-25 MIN.ZANIM PRZYDZIELONO STOLIK.POSIŁKI SMACZNE KAŻDY MÓGŁ WYBRAĆ COŚ DLA SIEBIE,SŁABE ANIMACJE WIECZORNE .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt bardzo udany hotel przeciętny, ale nie ma się czego czepiać, jedyna uwaga do pokoju toaleta tuz koło łóżka . Jedzenie przepyszne , drinki super dla każdego coś, obsługa pomocna i miła. Polecam z czystym sumieniem. Miejscowość rewelacyjna, praca rezydentki na 5 plus. Plaża żwirkowa ma swoje atuty, jak dla mnie super, zaraz po wejściu do wody spad do 150 cm, dla nieumiejących pływać problem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jesteśmy wymagającymi klientami. Czekamy na wyjazd cały rok. Znamy realia i chcemy dostać to za co zapłaciliśmy. Krótko na plus: okolica, promenada, miasteczko, morze, bliskość dużych miast, komunikacja. Hotel nie do końca spełnił nasze oczekiwania. Na minus: ceny wycieczek oraz ich program, transfer z lotniska (teoretycznie powinien trwać 30 min., a trwał prawie dwie godz.), dystrybucja wody (trzeba trochę pokombinować, duża butelka szklana przy obiedzie, kolacji, a małe plastikowe między 21:00-23:00 bar. Umiejscowienie pokoju ( nie dla ludzi z klaustrofobią - niezły labirynt. Pomimo tego polecam, bo tych parę problemów nie zakłóciło mam fajnego pobytu. A sam hotel ma cztery gwiazdki, my dajemy trzy z małym plusem.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Rosamar był bardzo udany. Hotel pomimo tego, że nie jest nowy jest miejscem czystym zaś obsługa na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są uśmiechnięci, życzliwi i dbają o gości. Podobało nam się bardzo położenie hotelu tuż przy plaży. Serwowane jedzenie było zróżnicowane, każdy z gości mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie, bardzo przyjemne wieczorne kolacje tematyczne. Ogromny plus należy się za wydzielenie strefy 18+. W hotelu nie było żadnych animacji dla dzieci, być może dlatego, że pobyt był w okresie 1-7 czerwca, nie było również organizowanych żadnych imprez wieczornych. Miejsce dla osób ceniących ciszę i spokój.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawsze biorę pod uwagę opinie Internautów. Zaciekawiła mnie dziwna opinia o hotelu tylko dla strych ludzi. Często podróżuję i z taką opinią nie spotkałam się. Zaryzykowałam. Już przed otwarciem restauracji, rano skoro świt, zbiera się tłum rzeczywiście starych ludzi. Przyjeżdżają na wózkach inwalidzkich, z respiratorami, a już ogromnym smutkiem napawają chorobliwie otyli ludzie, podpierający się chodzikiem, laskami i podobnym sprzętem. Nie patrzeć, zjeść i uciekać. Bardzo smutny widok, zważywszy że nie są to sporadyczne wyjątki. Drugi dziwny zwyczaj, który zwrócił moją uwagę, to bramka przy wejściu na salę. Każdy przy zakwaterowaniu otrzymuje kartkę z tabelką, do której pracownik wpuszczający zaznacza obecność na śniadaniu, obiedzie i kolacji. Następnie przekazuje nas hostessie, która prowadzi nas do wolnego stolika - reszta czeka na jej powrót. Robi to sztuczny tłok. Wystarczyłoby, że każdy szuka miejsca na własną rękę. Źle jest, kiedy wybieramy się na wycieczkę. O godz. 8:oo otwierają podwoje restauracji, a już o godz. 7:30 tłum szczelnie wypełnia korytarze. Aby coś zjeść i zdążyć na wycieczkę, musimy ubiec ten tłum i wcześniej ustawić się w kolejce. Na wycieczkę wycieczkowiczów zbiera się z kilku miast. Objeżdżamy te miasta zwozimy i odwozimy i na konkretny cel nie zostaje już dużo czasu. Dziwne zwyczaje panują przy ich organizowaniu. Późnym wieczorem otrzymujemy telefoniczną wiadomość o zmianie miejsca zbiórki - 1,5 km od hotelu. Nie wszystkie wycieczki były udane ze względu na osobę prowadzącą. Pani wysiada w pobliżu miejsca zamieszkania i przekazuje informacje dotyczące przystanku autokaru w pobliżu kolejnego hotelu, a ponieważ mojego nie wymieniła i trudno było się doprosić (wysiadła), ostatecznie wylądowałam w innym mieście. Ale była też wspaniała przewodniczka o ogromnej wiedzy, mieszkająca na stałe w Hiszpanii. Niestety, nie pamiętam imienia. Girona, Fiqueres, Salvadore Dali - dzięki ogromnej wiedzy naszej Przewodniczki pozostają długo w pamięci. Miasteczko LLoret de Mar może być bazą wypadową. Można też korzystać z plaż, o ile słońce świeci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciałabym na gorąco podzielić się wrażeniami z pobytu w hotelu. Hotel położony w pięknej okolicy z widokiem na morze. Dobre baseny i strefa wypoczynku dla dorosłych. Bardzo smaczne jedzenie, różnorodne i zawsze dostępne. Wielkie podziękowania dla kucharzy. Obsługa w restauracji na przeciętnym poziomie. Często trzeba było czekać i prosić kelnerkę o podanie napojów do posiłków. Pokój fatalny, bardzo mały z klimatyzacją a właściwie nawiewem skierowanym na łózko , konkretnie na głowę. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, ten i owszem był i to ładny, ale nikt nie uprzedził, że będzie znajdował się bezpośrednio nad buczącymi cała dobę wentylatorami. Do tego cienkie ściany, czasem miało się wrażenie, że przebywa się w jednym pomieszczeniu z gośćmi obok z pokoju. Komfort wypoczynku żaden Zero prywatności. W hotelu czterogwiazdkowym oczekiwałam wyższego standardu. Polecam wycieczkę do Barcelony. Podziękowania dla pani Marleny za profesjonalizm i wiedzę zaprezentowaną podczas wycieczki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największy plus hotelu to jego lokalizacja i taras z widokiem na plażę i promenadę. Pokoje standard nie za duże ale czyste. Jak na pobyt 14 dniowy trochę mało miejsca. Pokój mieliśmy na ulicę dosyć ruchliwą i hałaśliwą. Rano pod balkonem transport zaplecza hotelowego i innych służb porządkowych, wieczorem i w nocy wracający głośni turyści. Niestety okno balkonowe tego hałasu nie wytłumiło. Jedzenie dobre nie można się było czego czepiać. W wersji ALL reglamentowana woda w butelkach 0,25 / osoba do obiadu i kolacji. Wino piwo butelkowane jak poprosiłem to nie było problemu. Niestety największy MINUS to brak rozrywki w hotelu. Jeden bar przy basenie czynny do 23.00 ( to był tylko bar nawet muzyka czasami nie grała ) a sala gdzie odbywały się tzw. "animacje" od godziny 21.45 znajdowała się po drugiej stronie hotelu przy restauracji Feretti. Nikt tam praktycznie nie chodził bo wiało nudą. Niestety po godzinie 23.00 życie w hotelu zamierało.