Opinie klientów o ALEGRIA Maripins

4.9 /6
107 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Marcin, 24.08.2016

Polecam

Hotel godny polecenia, bdb. lokalizacja, jedzenie bardzo dobre, obsługa na wysokim poziomie. żeby był jakiś minus to, może jak na polaka przystało - za słaby alkohol na barze w pakiecie allin. :) Jedyne zasrzeżenia mieliśmy do wycieczki fakultatywnej, Nie polecam: wszystko w pośpiechu, prawie w ogóle braku czasu dla siebie. Lepiej pojechać na własną rękę (wynająć samochód lub komunikacją) i dostosować wszystko pod siebie.

5.5/6

Tomasz, Krościenko Wyżne 14.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Hotel godny polecenia

Hotel ładny, czysty, przyjazna i pomocna obsługa. Jedzenie smaczne chociaż kuchnia bardziej angielska niż hiszpańska.

5.5/6

Dariusz, Gdańsk 18.07.2019

Satysfakacja gwarantowana

Bardzo dobry hotel.

5.5/6

Monika, Łódź 15.08.2021

Wakacje 2021

Wakacje bardzo udane. Hotel położony w dobrej lokalizacji , a plaża jest na wyciągnięcie ręki. Aby do niej dotrzeć trzeba tyło przejść tunelem pod torami kolejowymi , sama plaża była żwirowa, ale przyjemna w dotyku dla stóp. Morze jest czyste i bardzo szybko robi się dość głębokie. Pokoje zadbane, codzienne sprzątanie i wymiana ręczników. Jeśli chodzi o jedzenie miłym zaskoczeniem był aż tak różnorodny wybór. Przy każdym posiłku możliwość zamówienia dania smażonego w tym czasie przez kucharza. Przy każdym posiłku były sałatki, na lunch i kolację do wyboru zawsze ryba i owoce morza (krewetki i ostrygi). Ponadto przepyszne deserki i owoce. Przy barze spory wybór alkoholi, możliwość zamówienia również przekąsek w ramach all inclusive. W hotelu dostępny jest niewielki basen z leżakami. Jedynym minusem obsługi hotelowej był fakt, że nie każdy pracownik mówił po angielsku i czasem ciężko było się skomunikować, jednak miłym zaskoczeniem było to, że część obsługi restauracji pochodziła z Polski. Na obiekcie codziennie były prowadzone animacje takie jak bingo, aqua areobic, różnego rodzaje gry w języku hiszpańskim. Rezydentki od samego wyjazdu z lotniska pomagały wejść w klimat katalońskich zwyczajów i kultury. Godne polecenia są wycieczki fakultatywne zwłaszcza do Girony i muzeum Salvadora Dali pozwala ona na lepsze zrozumienie kultury i mentalności Katalończyków i zobaczenie jednego z najbardziej zapierającego dech w piesi i zarazem dziwnego muzeum jakim jest muzeum Daliego. Oczywiście obowiązkowym punktem programu jest wizyta w Barcelonie :)
110111227
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem