Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Leszek , Wołomin 29.08.2016
Przyjemny hotel
Spedzilem tydzien czasu w lipcu 2016. Bardzo udany wypoczynek. Hotel w porzadku, basen moglby byc wiekszy, brak animacji - to na minus. Na plus zdecydowanie jedzenie - smaczne, świeże i dobrej jakości.
5.0/6
Bogdan, Gdynia 17.10.2019
Polecam Hotel
Hotel czysty i fajny, najlepszym atutem hotelu jest serwis (szczególnie dla lubiących owoce morza). Bardzo dobry dostęp do morza, jedynym minusem mały basen.
5.0/6
EDYTA, DĄBROWA GÓRNICZA 18.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Sierpień 2023
Hotel na dosyć wysokim poziomie. Pokoje małe ale schludne sprzątane co dziennie. Wyżywienie smaczne i ciekawe, szampan do śniadania ;) trafia się fontanna czekoladowa czy gofry do kolacji. Przy wejściu do restauracji trzeba się za każdym razem "legitymować " kartą do pokoju. 10 euro depozytu za opaskę zwracane przy wymeldowaniu ie do 11-stej. Okolica bardzo przyjemna, małe miasteczko, przy promenadzie gwarno. Piękna plaża bez parawanów i ścisku ;), drobniutkie kamyczki przy wodzie ale buty do wody nie konieczne potrzebne, woda ciepła. W hotelu dwa tarasy do opalania, mały basen przy którym jest bar. W wersji all inclusive tylko 3 gotowe drinki alkoholowe do wyboru ( do reszty trzeba dopłacać) ale można wybierać inne alkohole czy słynna sangrie. Co dziennie wieczorem muzyka na żywo, karaoke czy pokaz magika. Praktycznie brak animatorów. Spotkanie z rezydentem w innym hotelu. Wycieczki ciekawe można sobie zawsze coś dla siebie dobrać. Nie polecam wyjazdu na taniec flamenco, za drogo, przereklamowane, lepiej skorzystać z innej wycieczki:) Rezydent odbiera z lotniska i (w naszym przypadku) jechał z autokarem i wskazywał dojście do hotelu. Ogólnie polecam wyjazd do tego hotelu.
5.0/6
Wojciech , KWIDZYN 18.07.2017 Termin pobytu: czerwiec 2017
Alegria Maripins - Malgrat del Mar
Ogólna ocena bardzo dobra - nie spotkaliśmy się z żadnym problemem lub sytuacja gdzie hotel z czegoś sie nie wywiązał .