Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Marcin 16.07.2022
Fatalna obsługa
Jak na hotel 4-* bardzo słabo w szczególności obsługa która pracuje tam za karę
2.5/6
Lilla, Kowale 18.06.2019
pobyt czerwiec 2019
pomyłka co do wyboru hotelu , gorsze warunki w porównaniu do pobytu w 2016r , biuro nie poinformowało ,że jest remont całej ulicy wzdłuż hotelu , pył , hałas od prowadzonych robót , autokary nie podjeżdżają pod ten hotel , jest to utrudnienie dla osób starszych bo od Hotelu Papi gdzie się wysiada i potem na powrót jest zbiórka jest to kawałek drogi ,żeby przejść z bagażami.
2.0/6
Jakub, Bydgoszcz 12.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Średni hotel w dobrej lokalizacji.
Na plus lokalizacja i nic więcej. Organizacja posiłków w restauracji tragiczna. Tak długo trzeba czekać i stać w kolejce aż się odechciewa jeść. W barze poza jednym młodym chłopakiem reszta pracowników jakby za karę tam była. Hotel ogólnie brudny I zniszczony mimo pokoi po remoncie. Akustyka straszna. Codziennie rano budziła nas albo smieciarka pod oknem (byliśmy na 4 piętrze) albo sąsiedzi o 6 rano za ścianą. Zasadniczo hotel tylko dla bardzo mało wymagających. Ja nie jestem zbyt wymagający, a i tak nie polecam.
1.0/6
Gdańsk 23.09.2017 Termin pobytu: sierpień 2017
Skandaliczny poziom usługi w Rainbow
Z każdym rokiem Rainbow słabiej obsługuje turystów.