Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
Katarzyna, Lulinek 25.07.2016
opinia o hotelu
Hotel w porządku. Czysty. Prawie na plaży. Wyżywienie ok.
3.0/6
Justyna 17.09.2017
opinia o hotelu i wyjeździe
Po raz pierwszy korzystałam z biura RAINBOW, jestem bardzo zadowolona z dokonanego wyboru; bardzo dobra opieka rezydentów , szeroki poziom wiedzy i interesujące nowinki z życia Katalonii i Hiszpanii; Ocenę obniża stołowka w hotelu oraz wielkość pokojów ( korzystaliśmy z dwuosobowego , w pokoju były 2 duże łóżka ) . Okolica hotelowa , ale warto i trzeba wybrać się do większych, historycznych miejscowości w okolicy oraz korzystać z wycieczek organizowanych przez operatora. Super położenie hotelu : przy plaży oraz przy stacji kolejki .
3.0/6
Magdalena, Poznań 16.07.2014
Przeciętnie.
Jak zwykle biuro podróży w tajemniczny sposób dowiedziało się o moim wykształceniu!!!!! Wiedząc że jestem specjalistką od ochrony środowiska-dokładniej GOSPODARKI ODPADAMI ZAPEWNIŁO MI POBYT Z WIDOKIEM NA ŚMIETNIK. Tak, bym dokładnie mogła zapoznać się z hiszpańską segregacją odpadów.NIE PIERWSZY TO RAZ GDY POLSCY TURYSCI DOSTAJA TAKIE WLASNIE POKOJE.Na Majorce w hotelu Gala też miałam możliwość zapoznawania się z systemem gospodaki odpadami.Zastanawiam się zawsze czy polskie biura specjalnie rezerwuja dla swych gości najgorsze pokoje po niższych cenach a turystom sprzedają po ,,normalnych,, by jak najwięcej zarobić.Hotel jest przeciętny, napewno nie zasługuje na ****.Największą zaletą jest czystość, pokoje jak i cały teren są naprawdę czyściutkie i przyjemne.I spokój ze względu na lokalizację. Jeśli ktoś chce w ciszy wyspać sie i odpocząć od zgiełku, zabaw i rozrywek to MIEJSCE IDEALNE. Polecam hotel osobom mało wymagającym, którzy chce po prostu zwiedzać jak i tym którzy są spragnieni słońca na plaży.To takie miejsce na dobry sen po całodziennych wycieczkach. Spokojna czysta noclegownia.Jedzenie w hotelu jest również na przeciętnym poziomie, nikt głodny nie chodzi ale też nie pęknie z przejedzenia i zachwytu nad nim. Nikogo z współwypoczywających nie dotknęły problemy żołądkowe ziązane z niehigienicznym przygotowywanie potraw.Duża rozpiętość godzin posiłków powoduje że nie ma wielkiego tłoku i nikt nie musi się spieszyć z jedzeniem i zwalnianiem stolika.
3.0/6
Dorota, Szczecin 01.08.2016 Termin pobytu: sierpień 2016
pobyt w lipcu 2016
Hotel Caprici to tylko 3+, personel często niezadowolony z grymasem na twarzy a my jedziemy odpoczywać a nie patrzeć na zarobionych kelnerów, śniadania mało urozmaicone,kto przychodzi na 9.30 musi liczyć się z tym ,że stolików brak i dopiero sprzątają i oczywiście kolejka, obiady o wiele lepsze, kolacje urozmaicone,nie przesadzajmy każdy coś wybieże ,głodni nie chodzą ale patrząc na całokrztałt czegoś tam brakuje, uważam ,że za niewielką dodatkową opłatą napoje powinny być przy posiłkach a nie rachunek sumienia 2 razy dziennie czy zabrałem pieniądze aby kupić picie, pokoje sprzatane codziennie,blisko plaża rewelacja ale morze tylko dla tych co umieją pływać ponieważ 1m od brzegu jest już głęboko, brak animacji w czasie dnia,te co są to sporadyczne,uwaga na pokoje typu 201,301,401 balkon tak mały,że mieści się tylko jedna osoba. Polecam hotel jako bazę wypadową do zwiedzania wszędzie blisko i super połączenia łącznie z tramwajem wodnym-stateczek który przy hotelu ma przystanek,rano przypływa 10.35 i 11.35 bilet do kupienia koło hotelu,rewelacja,poza tym dużo w nim do zrobienia,rezedent Pan Marek zrobi wszystko co w jego mocy aby tylko rozwiązać sprawy ,które się pojawią