Opinie klientów o Caprici Beach Hotel & Spa

5.0 /6
226 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Jolanta, Lublin 16.07.2014

Koszmar

Hotel położony jest na plaży ale na kąpiel za głęboka woda, więc zupełnie bez sensu. Pokoje są z widokiem na morze i widokiem na pociąg, który jedzie przy samym hotelu.Dostaliśmy oczywiście z widokiem na kolejkę i przy windzie na 5 piętrze.Po awanturze zmieniono nam na nieco lepszy widok ( na strychu z małym balkonikiem 1m/1m),tylko szum morza był słyszalnym razem z wentylatorem.Na stołówce, bo to nie restauracja był taki zgiełk robiony przez obsługę( zbieranie brudnych naczyń i sztućców),że moje śniadanie i obiadokolacja trwały po 5 min.W hotelu nic się nie działo, nocny drink bar -brak obsługi. W innych hotelach były koncerty, coś fajnego się działo a tu nastawiona płyta wyłącznie na cały regulator przy pustej sali.Jedyny pozytyw to dobry dojazd kolejką do Barcelony, Girony,Blanes bo samo miasto Santa Susanna nie ma nic.NIGDY WIĖCEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.0/6

Grażyna, Opole 21.01.2015

Dla bardzo mało wymagających

Raczej nie polecam.

1.5/6

Jarosław, Warszawa 02.07.2019

Lipa

Beznadziejny hotel i paskudna plaza. Odradzam

1.5/6

KAROLINA, POZNAŃ 04.09.2019

Dla tych którzy nie mają żadnych wymagań

Dopiero co wróciłam z wakacji z tego hotelu i samego pobytu nie zaliczę do udanych :( W zasadzie jedyne co mogę powiedzieć na plus to lokalizacja obiektu- przy samej plaży, blisko do restauracji i sklepów ale na tyle daleko aby było kameralnie, świetny dojazd do Barcelony. I to by było na tyle z plusów.... Przywitało nas 5-cio godzinne oczekiwanie na pokój bez możliwości dopłaty za otrzymanie go wcześniej, bez chociażby szklanki wody w tym czasie, pokój privillage z kiepskimi łóżkami, taboretami zamiast stolików nocnych,nawet butelka wody niedostępna w pokoju, sejfem za który musisz płacić, internetem na którym nawet zdjęć nie prześlesz bo się wiesza, zmiany ręczników doczekałyśmy się w 4 dniu a następne wymiany wyglądały tak, że 3 zabierali a 2 zostawiali????? Restauracja w piwnicy, z jedzeniem które chciałabym zapomnieć, jajecznica z jaj w proszku, jedyne warzywo na śniadanie to pomidor, płatki zgroza, a za głupią wodę do kolacji trzeba płacić , a na posiłki chodzisz z karteczką do odhaczenia jakby człowiek chciał im może dwa razy przyjść - masakra - zwyczajnie większość posiłków jadaliśmy w miasteczku! Na dzień przed wyjazdem chcąc dopłacić za późniejszy check out usłyszałam że nie bo nie choć booking pokazywał że są wolne pokoje ( w końcu kolejny turnus to już po wakacjach), no ale cóż taka polityka właścicieli :( Dla wyjaśnienia dodam, że wyjeżdżam 5 razy w roku więc byłam już "w Kilku" hotelach ale z takim PRLem to się jeszcze nie spotkałam, gorąco nie polecam osobom, które oczekują choć trochę !!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem