Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu super przy plaży, basen trochę mały ja na tą ilość turystów. Pokoje czyste ale szału nie ma jak na 4 gwiazdki. Jedzenie dobre choć trochę monotonne. Recepcja bardzo pomocna i obsługa w barach również.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To drugi wyjazd do Santa Susanna i hotelu Caprici Beach Hotel. Pierwszy (w 2022 r) zakończyliśmy COVIDEM. Tym razem dopadły nas ulewne deszcze już na przyjeździe. Hotel jest OK, jeden z nielicznych tutaj z bezpośrednim dostępem do plaży co jest bardzo wygodne!. Pokój był niestety na tyłach hotelu, bez słońca i z hałasem dochodzącym od ulicy i kolejki. Nie można było zmienić na lepszy! W pokoju nie było żadnego krzesła! Nocna obsługa w recepcji mówi po polsku (p. Adam). Jedzenie w formie bufetu, można się najeść ale dość monotonne np. ta sama zupa przez cały tydzień. W hotelach na Costa del Sol i Costa de la Luz, gdzie byliśmy też z Rainbow było znacznie bardziej urozmaicone i lepsze. Odbyliśmy 2 wycieczki: Girona+Figueras oraz Montserrat. obydwie super ciekawe i dobrze zorganizowane. Obie pilotki: pp. Eliza i Olga maja ogromną wiedzę i umiejętność jej przekazywania - w sumie były nieocenione,
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt oceniam jako dobry. Przyjazd do hotelu w godzinach nocnych i zgodnie z założeniem otrzymaliśmy do pokoju zimną kolację, ale bez napoju (nawet butelki wody), co wobec osób które pół dnia spędziły w podróży, oceniam jako poważne niedociągnięcie. Brak hotelowych leżaków na plaży. Mały basen i brak reakcji personelu na palenie papierosów przy basenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
super lokalizacja, pomocna obsługa, czyste pokoje (codzienne sprzątanie + wymiana ręczników), atrakcje dla dzieci i dorosłych, pyszne drinki w lobby bar Rezydent OK - 2 x w tyg obecny w hotelu, ciekawe wycieczki fakultatywne. Organizacja pobytu przez organizatora pozostawia wiele do życzenia: wylot ok 3:00, na miejscu ok 7:00, podczas gdy zakwaterowanie w hotelu dopiero o 14:00. Powrót ok 6:00 (wymeldowanie w hotelu o 4:00) przez co znaczną część pobytu straciliśmy !!! Nie było pełnych 7 dni pobytu - czujemy się oszukani.