Opinie o Caprici Beach Hotel & Spa

4.9/6 (262 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
262 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Dla bardzo mało wymagających

    Raczej nie polecam.

    Grażyna, Opole - 21.01.2015

    16/17 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Lipa

    Beznadziejny hotel i paskudna plaza. Odradzam

    Jarosław, Warszawa - 02.07.2019

    3/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Dla tych którzy nie mają żadnych wymagań

    Dopiero co wróciłam z wakacji z tego hotelu i samego pobytu nie zaliczę do udanych :( W zasadzie jedyne co mogę powiedzieć na plus to lokalizacja obiektu- przy samej plaży, blisko do restauracji i sklepów ale na tyle daleko aby było kameralnie, świetny dojazd do Barcelony. I to by było na tyle z plusów.... Przywitało nas 5-cio godzinne oczekiwanie na pokój bez możliwości dopłaty za otrzymanie go wcześniej, bez chociażby szklanki wody w tym czasie, pokój privillage z kiepskimi łóżkami, taboretami zamiast stolików nocnych,nawet butelka wody niedostępna w pokoju, sejfem za który musisz płacić, internetem na którym nawet zdjęć nie prześlesz bo się wiesza, zmiany ręczników doczekałyśmy się w 4 dniu a następne wymiany wyglądały tak, że 3 zabierali a 2 zostawiali????? Restauracja w piwnicy, z jedzeniem które chciałabym zapomnieć, jajecznica z jaj w proszku, jedyne warzywo na śniadanie to pomidor, płatki zgroza, a za głupią wodę do kolacji trzeba płacić , a na posiłki chodzisz z karteczką do odhaczenia jakby człowiek chciał im może dwa razy przyjść - masakra - zwyczajnie większość posiłków jadaliśmy w miasteczku! Na dzień przed wyjazdem chcąc dopłacić za późniejszy check out usłyszałam że nie bo nie choć booking pokazywał że są wolne pokoje ( w końcu kolejny turnus to już po wakacjach), no ale cóż taka polityka właścicieli :( Dla wyjaśnienia dodam, że wyjeżdżam 5 razy w roku więc byłam już "w Kilku" hotelach ale z takim PRLem to się jeszcze nie spotkałam, gorąco nie polecam osobom, które oczekują choć trochę !!!!

    KAROLINA, POZNAŃ - 04.09.2019

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Fatalne warunki

    W pokoju stare dziurawe i podarte ręczniki,brak dostaw mydła lub innych szamponów do higieny. W środku nocy zaczęła kapać woda na podłogę z sufitu wiec musiałem z dwuletnim dzieckiem przenosić się do innego pokoju, gdzie klimatyzacja pracowała bardzo głośno aczkolwiek nic nie chłodziła. Na moją prośbę aby coś z tym zrobić, zarówno rezydent rainbow jak i sam hotel nic nie zrobił. Jedyny plus tego miejsca to smaczne i różnorodne kolacje - stad moja ocena to 2 gwiazdki a nie jedna. Poza tym zmarnowany urlop i pieniądze.

    Łukasz - 28.06.2022

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem