5.4/6 (12 opinii)
Kategoria lokalna 3
5.0/6
Największym plusem tego hotelu była gastronomia . Jedzenie smaczne , w dużej obfitości i ròżnorakie. Personel bardzo się starał ,. We wrześniu przeważali emeryci , po godz 23 było bardzo spokojnie. Trochę dawały o sobie znać rury kanalizacyjne i wodne , należałoby je wygłuszyč Tak samo wentylacja
5.0/6
Urocza Tossa de Mar, piękne widoki, fajne miasteczko, dużo kanapek, najlepsze lody pistacjowe. Hotel niby 3* ale moim zdaniem bardzo mocne gwiazdki. Czysto , sympatyczna obsługa , jedyny minus to kolejki do wejścia na kolację.
4.5/6
W podróż wybrałam się z przyjaciółką aby odpocząć od codzienności. Na lotnisku wszystko poszło szybko i sprawnie, lot również był bezproblemowy. Na miejscu rezydent sprawnie wszystkich porozsyłał do odpowiednich autokarów. Transfer był dłuższy niż przypuszczałam, ale na pewno go nie zapomnę, ponieważ okazało się, że ostatnie kilkanaście kilometrów jechaliśmy taksówką. Byłyśmy w najpiękniejszym miasteczku Tossa de Mar. Przepiękne widoki, czysta woda, urokliwe uliczki i wspaniałe plaże. Te ostatnie raczej żwirowate więc polecam zabrać buty do wody. W hotelu największym minusem dla mnie były papierowe ściany, wszystko było słychać, gdy sąsiedzi korzystali z łazienki miało się wrażenie, że są w naszej. Śniadania raczej monotonne, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Kolacje pyszne, urozmaicone, dużo owoców, truskawki, melony, arbuzy, jabłka, gruszki, lody i słodkości. W opcji HB sporym minusem były godziny posiłków. Śniadania kończyły się o 10.30, a obiadokolacja zaczynała się o 19.30, dla mnie trochę za duża przerwa i kolacja zbyt późna. Na spotkaniu z rezydentem wszystko było omówione, na wszystkie pytania uzyskaliśmy odpowiedzi. Dostalismy kontakt przez WhatsApp, więc miało się duże poczucie bezpieczeństwa i zaopiekowania. Powrót też ogólnie bez problemów, niektórzy denerwowali się na kierowcę autokaru, że nie chce włożyć bagażu do luku, bo to nie należy do jego obowiązków. Na lotnisku żegnały nas panie rezydentki więc w razie pytań można było się do nich zwrócić.
3.0/6
Informacje przedstawione przy zawieraniu umowy z Rainbow , nie są w pełni zgodne z stanem faktycznym