Opinie o Golden Taurus Aquapark Resort

5.5/6 (18 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.5/6
18 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Wypoczynek

    Lot, odbiór z lotniska przez rezydenta bezproblemowy, wszystko dobrze zorganizowane, w hotelu jedynie co to pytano o voucher ale po konsultacji recepcjonistki z kierownikiem wszystko było dobrze, niektóre biura podróży stosują vouchery to może dlatego ta dziewczyna nie wiedziała że Rainbow tego nie stosuje, hotel super, zawsze jest co robić że nawet nie trzeba by wychodzić,kilka basenów, restauracji,wieczorem koncerty, programy rozrywkowe, dyskoteki dla dzieci, plaża szeroka, można daleko spacerować, blisko kolejka skąd można dojechać do Barcelony, ogrodów w Blanes,polecam bardzo!

    Agnieszka - 05.06.2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udane wakacje w Pineda De Mar

    Witam, kilka dni temu wróciliśmy z hotelu Pineda De Mar. Hotel czterogwiazdkowy, chociaż w ofercie Rainbow reklamowany jako 4 i pół gwiazdki, to cztery gwiadzki to max ile mozna dać temu hotelowi. Pokoje dość małe, wyposazone podstawowo, większość ma widok na basen lub morze. Minusem jest położenie hotelu przy ulicy i kolejce łączącej miejscowości nadmorskie z Barceloną-powoduje to,że w hotelu jest dość głośno, plusem jest usytuowanie hotelu przy plaży (wystarczy przejść przez ulicę). Jedzenie dobre, ale dość monotonne, chociaż zawsze na obiad lub kolację świeża grilowana ryba, ale dość mały wybór potraw, na śniadania brakowało mi dobrych, hiszpańskich serów. Znakomita, błyskawiczna obsługa w restauracji i barach. Drinki serwowane w barach dość dobre, z oryginalnych alkoholi, ale bez rewelacji. Hotel czysty, sprzątany codziennie. Baseny duże, nigdy nie brakowało leżaka przy basenie mimo dużej ilości gości. Minusem jest obsługa w recepcji-bardzo powolna, niekompetentna, do tego stopnia,że po długim czekaniu w kolejce (bo obsługiwała 1 osoba), po kilku telefonach wykonanych przez Panią z recepcji i szukaniu odpowiednich papierów, dowiadywaliśmy się,że tej sprawy nie da się załatwić, zakwaterowanie trwało ok 30 min, a i tak nie dostaliśmy jakiejś faktury, bo Pani nie radziła sobie z komputerem. Drugim dużym minusem jest parking-na taki wielki hotel kilkadziesiąt miejsc parkingowych-my przylecieliśmy samolotem, ale wypozyczyliśmy samochód i codziennie był problem z parkowaniem. Tak,że hotel dobry, polecam pobyt w tym hotelu, jednak nie doskonały.

    Małgorzata, Łódź - 13.08.2021

    13/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem