Opinie klientów o HTop Pineda Palace

5.2 /6
86 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Lucyna, Bytów 12.09.2019

wypoczynek

hotel super bardzo czyściutki pokoje sprzątane codziennie ,obsługa bez zarzutu bardzo przyjazna i miła ,jedzenie przepyszne polecam

5.5/6

Maria 22.06.2019

Super lokalizacja

Hotel położony nad samym morzem wspaniałe jedzenie pokoje sprzątane codzienne czysto i przyjemnie polecam!

5.5/6

Dawid, Warszawa 28.06.2022

Udany pobyt

Pobyt bardzo udany - miejscowość spokojna, ale posiadała wszystko co potrzebowaliśmy do wypoczynku. Z hotelu bardzo blisko na plaże, przy basenie leżaki - nie było problemu z miejscem (chociaż w sezonie może być gorzej). Drinki w formule All Inclusive są do godz. 23, wszędzie w hotelu jest taka informacja, tak więc jedynie ze strony Rainbow jest pomyłka (za to odejmuję w ocenie). Zawsze byliśmy najedzeni - na każdy posiłek ogromny wybór dań, często dość nietypowych dla takich restauracji (np. ślimaki, owoce morza). Szczególnie muszę pochwalić desery, jedliśmy zawsze po kilka. Hotel codziennie przygotowuje animacje, animatorzy nie są nachalni i urozmaicają pobyt w hotelu. Skorzystaliśmy z dwóch wycieczek fakultatywnych - do Barcelony i Girony; w obu przypadkach bardzo dobra organizacja.

5.5/6

Dariusz, Rożniątów 05.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel HTop Pineda Palace

Hotel godny polecenia, położony blisko plaży, w spokojnej okolicy, chociaż pierwsze wrażenie może być mylące ze względu na wygląd budynku, wciśniętego między inne zabudowania i na elewację , wymagającą odświeżenia. W środku jest już dużo lepiej. Hotel jest czysty, zadbany a obsługa zawsze na miejscu, chętna do udzielenia pomocy. Pokoje były ładne, sprzątane codziennie, posiłki urozmaicone - zawsze było coś przygotowywane na świeżo, do każdego posiłku były owoce i przynajmniej kilka deserów. Czymś nowym były opaski z kartami, które skanowano przy wejściu do restauracji hotelowej i przy barze, ale nie stanowiło to większego problemu. Jednorazowo można było wziąć tylko 2 napoje czy drinki, ale można było zamawiać je bez ograniczeń i były bardzo różnorodne - barmani chętnie spełniali oczekiwania klientów i byli bardzo mili. Dużą pomocą dla turystów z Polski może być Pani Monika, pracująca w restauracji, pochodząca z Polski. Jedynym nieporozumieniem była rezydentka - Ola, której zależało jedynie na sprzedaży wycieczek a zupełnie nie była zainteresowana potrzebami gości hotelowych.Na spotkaniu organizacyjnym nie przekazała żadnych informacji o funkcjonowaniu hotelu i okolicy, o wszystkim trzeba było dowiedzieć się od innych gości, oprócz tego umówiła się na kolejne spotkanie, na które nie tylko nie przyszła, ale nawet nie odbierała telefonu. Na szczęście inne pracownice biura okazały się kompetentne, zwłaszcza pilotki na wycieczkach do Barcelony dla koneserów ( nie pamiętam imienia) i do Girony - Pani Ewelina, które przekazały podczas ich trwania wiele ciekawych informacji. Obie wycieczki godne polecenia, bo pokazywane miejsca były piękne i zaskakujące a organizacja bez zarzutu.
110111222
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem