Opinie o HTop Pineda Palace

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(123 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Hotel

    ANNA, JASŁO 03.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Jeżeli chodzi o hotel, to średniej klasy pokój na 4 osoby malutki, łóżko kolo łóżka, dostawka rozwalona niewygodna, basen fajny, blisko morza, obsługa ok , w barze i restauracji pracują Polacy, jedzenie monotonne, codziennie to samo na obiad i kolację frytki pomidory ogórki właściwie nic nowego, dużo deserów bardzo słodkich np budynie , galaretki, ciasto,, owoce np kiwi, arbuz, pomarańcz, brak urozmaicenia , codziennie wieczorem animacje dla dzieci a później dla doroslych , więcej tam nie pojade, moja ocena to 6 na 10

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ocena wakacji

    Agnieszka, Tarnów 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Mam średnie odczucia na temat hotelu i organizatora. Z powodu, że w mieście był festyn, kierowca nie mógł nas zawieść pod sam hotel, co jest zrozumiałe. Pani Rezydentka nie odprowadziła nas pod hotel, po prostu kazała nam iść prosto i na prawo znajdzie się hotel. W hotelu też nie czekał na nas żaden rezydent, co spowodowało jak dostaliśmy opaski i odbijaliśmy się przy każdym korzystaniu z jedzenia lub napojów niepewność, czy nie zostaną naliczone jakieś opłaty. Następnego dnia pojawiła się inna Pani Rezydent, która przyszła sprzedać nam i poinformować o wycieczkach. Na pytanie w jaki sposób funkcjonuje w hotelu all inclusive sama nie potrafiła odpowiedzieć jednoznacznie. Na pewno jedzenie bardzo dobre, ale odstępy między posiłkami za długie. W godzinach i miejscu serwowania przekąsek, albo światło jest zgaszone, albo stoi na środku mop, gdzie podłoga jest świeżo wyczyszczona, co odstrasza gości hotelu. Przepływ informacji bardzo słaby, po mimo wylotu przed 22 i wymeldowania się o godzinie 10 nikt nas nie poinformował, że możemy korzystać z napojów w barze do godziny 14. All inclusive tak naprawdę nie jest all inclusive, jest to jeden z pakietów zwany premium w którym do wyboru ma się podane parę drinków, a bar dla gości hotelu jest czynny do 23.00 (jeżeli zapłacisz za napoje to w godzinach 23.00-1.00 na pewno cię obsłużą). Ponieważ bar jest ogólno dostępny da się odczuć nie koniecznie pozytywną różnicę w traktowaniu gości hotelowych, a klientów zewnętrznych. W skrócie Plusy: - odległość od morza - czystość w pokojach - miła obsługa jeżeli umiesz umówić choć trochę w innym języku niż polski - jakość jedzenia - live cooking Minusy: - bar czynny do godziny 23:00 - dziwne dopłaty do napoi - basen i bar ogólno dostępny - brak wody do picia w pokojach - odstępy między posiłkami - mała restauracja w której serwują posiłki (ludzie stoją w kolejce aby wejść i coś zjeść) - niejasno opisana oferta ze strony biura podróży (na miejscu okazuje się, że są dwie wersje "all inclusive" Premium i Gold) - brak rezydenta na miejscu (otrzymaliśmy numery do sześciu rezydentek, które większość czasu przebywają poza miejscowością)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Przereklamowany hotel

    Hania 12.06.2023

    Hotel, który czasy świetności ma poza sobą: niefunkcjonalne łazienki, stare wyposażenie i restauracja, która bardziej przypomina jadłodajnię niż restaurację hotelową. Spożywanie posiłków odbywa się przy hałasie zbieranych przez obsługę naczyń - wózki na naczynia stoją obok stolików gości, na wózkach znajdują się pojemniki na resztki jedzenia więc widok często budzi nieprzyjemne odczucia. Samo wyżywienie dość urozmaicone, można więc wybrać dla siebie to, co odpowiada. Czystość w pokojach hotelowych budzi zastrzeżenia: zakurzone meble i przewalające się "koty" po podłodze towarzyszyły nam przez cały czas pobytu. Strefa baru i sali rozrywki toporna i nieciekawa. Samo Pineda de Mar położone atrakcyjnie . Atutem jest możliwość przemieszczania się kolejką do okolicznych miejscowości i Barcelony.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Bardzo średni hotel

    Zbigniew, Myślenice 10.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel nie najnowszy i długo nieodnawiany, co niestety widać. Drzwi na balkon nie zamykały się, meble, na których widać upływ czasu. Restauracja przypominająca bardziej stołówkę szkolną, a wyżywienie w niej na pewno nie na poziomie hotelu 4*. Co ważne - na plaży, która znajduje się bardzo blisko - BRAK serwisu plażowego (w ogóle w całej miejscowości brak leżaków i parasoli, więc albo trzeba zakupić własne, albo obyć się bez nich) - niezgodnie z opisem hotelu na stronie Rainbow. Costa del Maresme w porównaniu do innych słonecznych rejonów Hiszpanii najmniej urokliwe .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem