Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
0.5/6
Katarzyna z Gliwic 05.08.2022
Pokoje wymagają genenaralnego remontu, grzyb w klimatyzacji
Rainbow pisze, że to "nie najnowszy hotel" . Nie, to stary hotel z wymagającymi remontu pokojami. W naszym pokoju był grzyb i zagrzybiała klimatyzacja. Córka z astmą oskrzelową oraz alergią na pleśnie i grzyby dusiła się nie potrafiła oddychać. Interwencja u rezydentek, nie przyniosła rezultatu. Jedna z pań odłożyła słuchawkę telefonu gdy mydleni pomysłami wyczyszczenia klimatyzacji we wtorek (a przyjechaliśmy w sobotę), pomysłem zamiany pokoju na inny na kilka dni (z tym samym grzybem w klimatyzacji) z duszącym się dzieckiem, traciliśmy cierpliwość. Podejmowano też próby interwencji w recepcji hotelowej- szkoda, że pani rezydent pomyliła hotele.....Ostatecznie dowiedzieliśmy się, że "dostaliśmy to, za co zapłaciliśmy" . Noc spędziliśmy z córką na balkonie przy akompaniamencie 2 dyskotek i kolejki. Drugiego dnia dzięki uprzejmości pani z recepcji i jej męża pracującego w innym hotelu sieci H- Top - zmieniliśmy hotel. I rozpoczęliśmy wakacje!