Opinie o Rosamar & SPA

5.3/6 (157 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
157 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.5
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Urlop w Lloret de Mar

    Pierwsze wrażenie - po nocnym locie i dość długim transferze z lotniska do hotelu, w którym zakwaterowaliśmy się około 4 rano i dostaliśmy tzw. późną kolację składającą się z dwóch suchych tostów, plastra sera, plastra słabej jakości wędliny i jabłka (dla 3 osób) - było słabe, a nawet bardzo słabe. Na szczęście pozostała część urlopu upłynęła wyśmienicie i dlatego zatarła całe początkowe rozczarowanie. Lokalizacja hotelu tuż przy plaży, pyszne jedzenie i cudowna okolica -czego chcieć więcej. Oczywiście można chcieć więcej, dlatego koniecznie trzeba pojechać do Barcelony przynajmniej na 1 dzień, chociaż jest to zbyt mało dla tak ciekawego miasta lub popłynąć do Tossa de Mar. Atrakcji w okolicy nie brak.

    Roman, Białynin - 27.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Maj/czerwiec 2024

    Na swój 12 -dniowy pobyt wybraliśmy Lloret de Mar na Costa Brava m.in. ze względu na bliskość Barcelony , krótkiego transferu z lotniska w Gironie do hotelu Rosamar&Spa. Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się jego położeniem w pierwszej linii brzegowej , w spokojnej okolicy tuż obok nadmorskiej promenady. Siostrzanym hotelem Rosamar&Spa jest Rosamar&Garden z większymi atrakcjami dla dzieci. Usługi obu hoteli są połączone, tzn. przy "All inclusive" można korzystać także z basenów w siostrzanym hotelu, dot. to też występów i korzystania z barów w trakcie występów i pobytu na basenie. Występy są takie same w obu hotelach na przemian. Lloret de Mar jest wspaniałą bazą wypadową do zwiedzania okolicy. Jednakże na początek przeżyliśmy zderzenie z recepcją, tzn. otrzymaliśmy pokój z widokiem na ścianę (wewnętrzne podwórko), zresztą nie tylko my. Po krótkiej wymianie zdań w recepcji dowiedzieliśmy się, że nie ma możliwości zamiany pokoju, może następnego dnia jak się coś zwolni, ale bez gwarancji. Nie chcieliśmy psuć sobie wakacji i wybraliśmy opcję dopłaty do pokoju z widokiem na morze. Następnego dnia rezydentka Biura poinformowała nas, że w takich sytuacjach ona nic nie może zrobić, ponieważ to Centrala rezerwuje pokoje. Pokój w recepcji jest rezerwowany wcześniej, tak że przy rejestracji pobytu nie ma już opcji zamiany /?/. Tak nie powinno być, że naraża się klientów na dodatkowy wydatek i nie gwarantuje mu się jakiegoś standardu chociażby zgodnego ze zdjęciami przedstawianymi w ofercie Biura. Do wyboru były trzy widoki: bezpośredni na morze, na basen z bocznym widokiem na morze, na ulicę. Takie opcje powinny być przedstawiane w ofercie, nawet za dopłatą. Znajomi. którzy także otrzymali pokój z widokiem na ścianę po tygodniu pobytu 14-dniowego otrzymali pokój z widokiem na ulicę i bocznym na morze /bez dopłaty/. Zarzutów do obsługi hotelu nie mamy żadnych, jest wspaniała. Hotel posiada trzy baseny dla dorosłych, SPA dla "All inclusive" jest za darmo /poza masażami/, w restauracji hotelowej codziennie są występy, do dyspozycji są dwa bary: przy basenie i w restauracji w czasie występów. Na basenach są ratownicy i ogólnie hotel jest chroniony, ale trzeba uważać szczególnie na basenach. Nie ma rezerwacji leżaków i jest ich multum, ratownicy nie pozwalają na rezerwację ręcznikami. "All inclusive" zapewnia bezpłatne napoje /wino, piwo, itp./ do obiadu i kolacji, na śniadaniu serwowany jest szampan. Od 21.00 w barze przy basenie można otrzymać bezpłatnie dwie butelki wody na głowę. Zarówno w recepcji, jak i w barze można się dogadać po polsku, z innymi językami też nie ma problemu. W hotelu jest mnóstwo Francuzów, Anglików i innych nacji. Hotel i pobyt oceniam wysoko i chętnie byśmy kiedyś wrócili, pod warunkiem zagwarantowania pokoju z widokiem na morze oczywiście, a nie na ścianę.

    Władysław, OTWOCK - 17.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    POLECAM TEN HOTEL

    Można polecić ten hotel szczególnie dla osób lubiących spokój. Hotel posiada basen gdzie wstęp mają tylko osoby 18+ gdzie można naprawdę wypocząć. Atrakcję dla dzieci są ale w innym hotelu ROSAMAR GARDEN z których można korzystać. Jedyną moją uwagą jest to, że pomimo oferty RAINBOW pokoju 17 m2 otrzymaliśmy pokój ok 9 m2 Nie przekonało nas tłumaczenie, że nie mieli wolnych większych pokoi gdyż wczasy zamawialiśmy 2 miesiące wcześniej i należało taki pokój mieć w dyspozycji na dzień naszego przyjazdu. Jednak po interwencji rezydentki (pani Elizy) w następnym dniu zamieniono nam pokój na właściwy.

    MARIAN - 26.06.2023

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Wszystko ok

    Super lokalizacja, bardzo fajna obsługa, dużo basenów i atrakcji. Jedyne pokój trochę mały jak na podróż z dzieckiem. Poza tym wszystko w porządku

    Barłomiej, Wolanów - 10.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem