Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.5/6
Krzysztof, Legionowo 25.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Rosamar&Spa
Hotel jest godny polecenia. Byliśmy w nim razem z żoną na początku czerwca. Położenie hotelu jest bardzo dobre, dość daleko od zgiełku klubów, aczkolwiek blisko do centrum (m.in dworca autobusowego). Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Pokój dwuosobowy był dość mały, ale wygodny. Na basenach nie trzeba „rezerwować” leżaków, co było wielkim plusem. Nasz pobyt w tym hotelu oceniam bardzo dobrze i mogę go z całą pewnością polecić.
5.0/6
Marian, Łomża 04.07.2021
Po covidzie ?
Brak tłoku zarówno podczas przejazdu jak również pobytu w hotelu. Duży wybór miejsc do opalania i kąpieli. Przydałby się nieco większy basen. Zaskakująco duża dyscyplina w noszeniu maseczek. W sumie wyjazd udany chociaż miała być Grecja a konkretnie Zakhintos. Warunki i wyżywienie ok. Pokój mógłby być z lepszych widokiem tym bardziej przy tym obłożeniu.
5.0/6
Mirka, Poznań 12.09.2022
Udane wakacje z małym minusem
Hotel położony w ciekawej lokalizacji, blisko plaży i nadmorskiej promenady. Jedzenie oraz obsługa na wysokim poziomie. Zachwyca różnorodność serwowanych potraw oraz dobre wyczucie smaku przez kucharzy. Doskonały wypoczynek zapewnia kompleks basenów ( w tym baseny i miejsca relaksu dla dorosłych) oraz strefa SPA. Minusem jest miejsce kwaterowania polskich gości. My, którzy wykupiliśmy dodatkową opcję "pokój z widokiem na morze"- otrzymaliśmy pokój na pierwszym piętrze- z tarasem, za którym- w bezpośrednim sąsiedztwie znajdowało się sześć głośno pracujących w dzień i w nocy wentylatorów. Po interwencji w recepcji hotelu udało się nam uzyskać zmianę pokoju od drugiego dnia pobytu. Pokój zlokalizowany na czwartym piętrze, z cudnym widokiem pozwolił nam w pełni cieszyć się wakacjami. Zaznaczam, że inni goście z Polski mieli również pokoje zlokalizowane w sąsiedztwie nieszczęsnych wentylatorów- obok lub nad nimi, co znacznie obniżało komfort ich pobytu w hotelu.
5.0/6
ANNA, Gdynia 10.09.2019
urlop na Costa Brava
Hotel blisko morza, schludny, kilka basenów, jacuzzi, siłownia, dobre jedzenie-dużo owoców morza typu krewetki, kalmary etc. Dostępne napoje, woda, kawa soki. Niedostępna kawa i herbata w restauracji głównej podczas obiadu i lunchu. Uważam to za minus. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna, miłe panie i panowie recepcjoniści oraz kelnerki/rzy. Pokoje sprzątane codziennie, wymiana ręczników nawet, gdy nie były uznane za brudne i nie rzucone na podłogę.-niepotrzebnie .Wszędzie osoby palące, smród papierosów docierał już rano z balkonu, przy basenach etc. czasami nie do zniesienia.Nie było wydzielonych stref dla palących, co uważam za wielki minus i dyskryminację osób niepalących a chcących wypocząć i oddychać świeżym powietrzem, a nie smrodem papierosowego dymu. Pokoje mogłyby być większe. Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych, gdyby tylko nie ten dym...