Opinie klientów o Rosamar & SPA

5.2 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Anna, Stolno 18.06.2019

WYPOCZYNEK

HOTEL BLISKO PLAŻY,CENTRUM,SUPER LOKALIZACJA POLECAM DUŻO DO ZWIEDZANIA,OPCJA ALL INCLUSIVE SŁABA NA TAK DUŻY HOTEL TYLKO JEDEN BAR I WYBRANE ALKOHOLE ORAZ LODY,PRZEKĄSKI NATOMIAST W INNEJ CZĘŚCI HOTELU,ZŁA ORGANIZACJA PRZY OBIEDZIE I KOLACJA CZASAMI TRZEBA BYŁO CZEKAC W KOLEJCE OK. 20-25 MIN.ZANIM PRZYDZIELONO STOLIK.POSIŁKI SMACZNE KAŻDY MÓGŁ WYBRAĆ COŚ DLA SIEBIE,SŁABE ANIMACJE WIECZORNE .

4.5/6

RENATA, JAWORZNO 05.07.2021

pobyt 12-23.06.21

Pobyt bardzo udany hotel przeciętny, ale nie ma się czego czepiać, jedyna uwaga do pokoju toaleta tuz koło łóżka . Jedzenie przepyszne , drinki super dla każdego coś, obsługa pomocna i miła. Polecam z czystym sumieniem. Miejscowość rewelacyjna, praca rezydentki na 5 plus. Plaża żwirkowa ma swoje atuty, jak dla mnie super, zaraz po wejściu do wody spad do 150 cm, dla nieumiejących pływać problem.

4.0/6

barbara, GDAŃSK 25.07.2017

Hotel czy sanatorium?

Zawsze biorę pod uwagę opinie Internautów. Zaciekawiła mnie dziwna opinia o hotelu tylko dla strych ludzi. Często podróżuję i z taką opinią nie spotkałam się. Zaryzykowałam. Już przed otwarciem restauracji, rano skoro świt, zbiera się tłum rzeczywiście starych ludzi. Przyjeżdżają na wózkach inwalidzkich, z respiratorami, a już ogromnym smutkiem napawają chorobliwie otyli ludzie, podpierający się chodzikiem, laskami i podobnym sprzętem. Nie patrzeć, zjeść i uciekać. Bardzo smutny widok, zważywszy że nie są to sporadyczne wyjątki. Drugi dziwny zwyczaj, który zwrócił moją uwagę, to bramka przy wejściu na salę. Każdy przy zakwaterowaniu otrzymuje kartkę z tabelką, do której pracownik wpuszczający zaznacza obecność na śniadaniu, obiedzie i kolacji. Następnie przekazuje nas hostessie, która prowadzi nas do wolnego stolika - reszta czeka na jej powrót. Robi to sztuczny tłok. Wystarczyłoby, że każdy szuka miejsca na własną rękę. Źle jest, kiedy wybieramy się na wycieczkę. O godz. 8:oo otwierają podwoje restauracji, a już o godz. 7:30 tłum szczelnie wypełnia korytarze. Aby coś zjeść i zdążyć na wycieczkę, musimy ubiec ten tłum i wcześniej ustawić się w kolejce. Na wycieczkę wycieczkowiczów zbiera się z kilku miast. Objeżdżamy te miasta zwozimy i odwozimy i na konkretny cel nie zostaje już dużo czasu. Dziwne zwyczaje panują przy ich organizowaniu. Późnym wieczorem otrzymujemy telefoniczną wiadomość o zmianie miejsca zbiórki - 1,5 km od hotelu. Nie wszystkie wycieczki były udane ze względu na osobę prowadzącą. Pani wysiada w pobliżu miejsca zamieszkania i przekazuje informacje dotyczące przystanku autokaru w pobliżu kolejnego hotelu, a ponieważ mojego nie wymieniła i trudno było się doprosić (wysiadła), ostatecznie wylądowałam w innym mieście. Ale była też wspaniała przewodniczka o ogromnej wiedzy, mieszkająca na stałe w Hiszpanii. Niestety, nie pamiętam imienia. Girona, Fiqueres, Salvadore Dali - dzięki ogromnej wiedzy naszej Przewodniczki pozostają długo w pamięci. Miasteczko LLoret de Mar może być bazą wypadową. Można też korzystać z plaż, o ile słońce świeci.

4.0/6

Turystka 11.09.2022

Ciekawe miejsce

Chciałabym na gorąco podzielić się wrażeniami z pobytu w hotelu. Hotel położony w pięknej okolicy z widokiem na morze. Dobre baseny i strefa wypoczynku dla dorosłych. Bardzo smaczne jedzenie, różnorodne i zawsze dostępne. Wielkie podziękowania dla kucharzy. Obsługa w restauracji na przeciętnym poziomie. Często trzeba było czekać i prosić kelnerkę o podanie napojów do posiłków. Pokój fatalny, bardzo mały z klimatyzacją a właściwie nawiewem skierowanym na łózko , konkretnie na głowę. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, ten i owszem był i to ładny, ale nikt nie uprzedził, że będzie znajdował się bezpośrednio nad buczącymi cała dobę wentylatorami. Do tego cienkie ściany, czasem miało się wrażenie, że przebywa się w jednym pomieszczeniu z gośćmi obok z pokoju. Komfort wypoczynku żaden Zero prywatności. W hotelu czterogwiazdkowym oczekiwałam wyższego standardu. Polecam wycieczkę do Barcelony. Podziękowania dla pani Marleny za profesjonalizm i wiedzę zaprezentowaną podczas wycieczki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem