Opinie klientów o Rosamar & SPA

5.2 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Łukasz, Bydgoszcz 29.07.2019

Wyjazd bardzo udany gdyby nie ten pokój...

Wyjazd zorganizowany profesjonalnie. Lokalizacja hotelu super, samo centrum miejscowości, tuż przy promenadzie i plaży. Hotel robił dobre wrażenie choć nie jest super nowoczesny to sprawia wrażenie dopiero co odnawianego. Pomimo małej przestrzeni przemyślane usytuowanie basenów. Niestety hotel składa z dwóch części i w tej drugiej (większość turystów z Polski tam właśnie dostała pokoje) już nie ma wrażenia niedawnego remontu. Budynek wyraźnie wymaga odświeżenia. Pokoje pomimo, że utrzymane w nienagannej czystości noszą znamiona zbyt długiego użytkowania. Na ścianach pojawił się grzyb/pleśń. Sejf był uszkodzony. Generalnie wyposażenie określił bym na co najmniej 10-15 lat. Kolejny minus to animacje, które ograniczały się do "muzyki na żywo" serwowanej przed podstarzały duecik puszczający kawałki z playbacku. Za to All-inclusive na 6*. Pyszne świeże jedzenie, przestronna restauracja, miła obsługa. Generalnie poza pokojem i animacjami nie ma się do czego przyczepić, ale za co te pół gwiazdki w ofercie do teraz nie wiem...

3.5/6

Anna, Kwidzyn 10.09.2019

Podróż poślubna

Pobyt w hotelu Rosamar&Spa nie oceniam jako zły aczkolwiek jest pare czynników, które wpływają na fakt, że nie wybrałabym go kolejny raz.

3.0/6

SM 07.05.2019

majówka w Hiszpanii

Zmiana lotniska z Katowic na Warszawe w momencie gdy juz nie mozna bylo znaleść innej oferty jest SKANDALEM!!!!!! Pzrejazd z 40 min zamienił się na 4,5 godziny .

3.0/6

Iwona 28.06.2019

opinia

Nie polecam tego hotelu. Pokoje małe daleko odbiegające od tego co prezentuje Rainbow w katalogu. Katalogowe pokoje, to pokoje z widokiem na morze, jak się dowiedziałam nie dla Polaków. W hotelu Polaków traktuje się jako ostatnią kategorię. Przykre., po pierwsze, pokoje, są w innym budynku niż recepcja, bardzo małe, gdzie dwie dorosłe osoby z walizkami to mają problem jak się poruszać. Jedna mała, wąska szafa wciśnięta we wnękę w ścianie i nie sposób było żeby dwie osoby rozpakowując się zmieściły się z rzeczami w tej szafie Nam dodatkowo cuchnęło w kanalizacji, widok na taras z pokoju zasłaniała ogromna rura, co powodowało, że w pokoju było ciemniej, więc nie ukrywam, że taki pokój, to raczej nora, o widoku na morze, nie ma co marzyć, bo takie pokoje katalogowe są dla Francuzów, Niemców,gości zza wschodniej granicy a niestety nie dla Polaków. Przykre. Ogólnie pokój oceniam na maksymalnie 2,5*, kolejny minus to okropne kolejki na posiłki niejednokrotnie 20-25 min. powodowane przez gości którzy mają tylko HB, niejednokrotnie brakowało na posiłkach niektórych rzeczy, ale zawsze coś można wybrać, kolejny minus to tylko jeden bar serwujący napoje no niejednokrotnie brakowało miejsc żeby usiąść na drinka, słabo, bar przekąskowy, hm a raczej kawałek restauracji wydzielony z kanapkami, porażka, prawdę mówiąc byłam już nie raz za granicą, a tym bardziej w Hiszpanii i generalnie zastanawiałam się za co ten hotel ma te gwiazdki bo oprócz położenia i spa niczym szczególnym się nie prezentuje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem