Kategoria lokalna 4
4.5/6
Nie jesteśmy wymagającymi klientami. Czekamy na wyjazd cały rok. Znamy realia i chcemy dostać to za co zapłaciliśmy. Krótko na plus: okolica, promenada, miasteczko, morze, bliskość dużych miast, komunikacja. Hotel nie do końca spełnił nasze oczekiwania. Na minus: ceny wycieczek oraz ich program, transfer z lotniska (teoretycznie powinien trwać 30 min., a trwał prawie dwie godz.), dystrybucja wody (trzeba trochę pokombinować, duża butelka szklana przy obiedzie, kolacji, a małe plastikowe między 21:00-23:00 bar. Umiejscowienie pokoju ( nie dla ludzi z klaustrofobią - niezły labirynt. Pomimo tego polecam, bo tych parę problemów nie zakłóciło mam fajnego pobytu. A sam hotel ma cztery gwiazdki, my dajemy trzy z małym plusem.
Dariusz, Chełmno - 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt w hotelu Rosamar był bardzo udany. Hotel pomimo tego, że nie jest nowy jest miejscem czystym zaś obsługa na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są uśmiechnięci, życzliwi i dbają o gości. Podobało nam się bardzo położenie hotelu tuż przy plaży. Serwowane jedzenie było zróżnicowane, każdy z gości mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie, bardzo przyjemne wieczorne kolacje tematyczne. Ogromny plus należy się za wydzielenie strefy 18+. W hotelu nie było żadnych animacji dla dzieci, być może dlatego, że pobyt był w okresie 1-7 czerwca, nie było również organizowanych żadnych imprez wieczornych. Miejsce dla osób ceniących ciszę i spokój.
PAWEL, ZAMOSC - 09.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Zawsze biorę pod uwagę opinie Internautów. Zaciekawiła mnie dziwna opinia o hotelu tylko dla strych ludzi. Często podróżuję i z taką opinią nie spotkałam się. Zaryzykowałam. Już przed otwarciem restauracji, rano skoro świt, zbiera się tłum rzeczywiście starych ludzi. Przyjeżdżają na wózkach inwalidzkich, z respiratorami, a już ogromnym smutkiem napawają chorobliwie otyli ludzie, podpierający się chodzikiem, laskami i podobnym sprzętem. Nie patrzeć, zjeść i uciekać. Bardzo smutny widok, zważywszy że nie są to sporadyczne wyjątki. Drugi dziwny zwyczaj, który zwrócił moją uwagę, to bramka przy wejściu na salę. Każdy przy zakwaterowaniu otrzymuje kartkę z tabelką, do której pracownik wpuszczający zaznacza obecność na śniadaniu, obiedzie i kolacji. Następnie przekazuje nas hostessie, która prowadzi nas do wolnego stolika - reszta czeka na jej powrót. Robi to sztuczny tłok. Wystarczyłoby, że każdy szuka miejsca na własną rękę. Źle jest, kiedy wybieramy się na wycieczkę. O godz. 8:oo otwierają podwoje restauracji, a już o godz. 7:30 tłum szczelnie wypełnia korytarze. Aby coś zjeść i zdążyć na wycieczkę, musimy ubiec ten tłum i wcześniej ustawić się w kolejce. Na wycieczkę wycieczkowiczów zbiera się z kilku miast. Objeżdżamy te miasta zwozimy i odwozimy i na konkretny cel nie zostaje już dużo czasu. Dziwne zwyczaje panują przy ich organizowaniu. Późnym wieczorem otrzymujemy telefoniczną wiadomość o zmianie miejsca zbiórki - 1,5 km od hotelu. Nie wszystkie wycieczki były udane ze względu na osobę prowadzącą. Pani wysiada w pobliżu miejsca zamieszkania i przekazuje informacje dotyczące przystanku autokaru w pobliżu kolejnego hotelu, a ponieważ mojego nie wymieniła i trudno było się doprosić (wysiadła), ostatecznie wylądowałam w innym mieście. Ale była też wspaniała przewodniczka o ogromnej wiedzy, mieszkająca na stałe w Hiszpanii. Niestety, nie pamiętam imienia. Girona, Fiqueres, Salvadore Dali - dzięki ogromnej wiedzy naszej Przewodniczki pozostają długo w pamięci. Miasteczko LLoret de Mar może być bazą wypadową. Można też korzystać z plaż, o ile słońce świeci.
barbara, GDAŃSK - 25.07.2017
31/37 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Chciałabym na gorąco podzielić się wrażeniami z pobytu w hotelu. Hotel położony w pięknej okolicy z widokiem na morze. Dobre baseny i strefa wypoczynku dla dorosłych. Bardzo smaczne jedzenie, różnorodne i zawsze dostępne. Wielkie podziękowania dla kucharzy. Obsługa w restauracji na przeciętnym poziomie. Często trzeba było czekać i prosić kelnerkę o podanie napojów do posiłków. Pokój fatalny, bardzo mały z klimatyzacją a właściwie nawiewem skierowanym na łózko , konkretnie na głowę. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, ten i owszem był i to ładny, ale nikt nie uprzedził, że będzie znajdował się bezpośrednio nad buczącymi cała dobę wentylatorami. Do tego cienkie ściany, czasem miało się wrażenie, że przebywa się w jednym pomieszczeniu z gośćmi obok z pokoju. Komfort wypoczynku żaden Zero prywatności. W hotelu czterogwiazdkowym oczekiwałam wyższego standardu. Polecam wycieczkę do Barcelony. Podziękowania dla pani Marleny za profesjonalizm i wiedzę zaprezentowaną podczas wycieczki.
Turystka - 11.09.2022
5/5 uznało opinię za pomocną