Opinie klientów o Rosamar Garden Resort

5.1 /6
92 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

DAWID, IMIELIN 25.06.2022

Tygodniowy pobyt w czerwcu 2022 r. (11- 18.06)

Hotel duży, ładny i czysty. Wyposażenie pokoju - standardowe. Mieliśmy pokój 3-osobowy, ale nie było w nim za bardzo miejsca, gdyż wyposażony był w dwa duże łóżka (małżeńskie, podwójne). Łazienka ładna, czysta. Co dzień zmieniane były ręczniki, a pokój sprzątany. Pokój klimatyzowany, ale dużym minusem był brak pilota do sterowania klimatyzacją. Już po pierwszej nocce dziecko się przeziębiło, więc kolejne noce spaliśmy przy otwartym balkonie, bo tylko wtedy klimatyzacja się wyłączała. Dużym zaskoczeniem było dla nas ubogi all inclusive - wybór alkoholi i drinków mocno ograniczony. Drinki to właściwie tylko wódka z sokiem lub whisky z colą. Wszystko poza tym płatne! Snack bar przy basenie - porażka! Jedyną bezpłatną przekąską były chipsy i lody! Restauracja hotelowa bardzo duża, a jedzenie smaczne. Do obiadu i kolacji kelner wydawał napoje (w all inclusive tylko piwo i inne napoje bezalkoholowe) . Za wino do obiadu trzeba było zapłacić. Podobnie, jak za grę w mini-golfa na terenie hotelu. Aquapark atrakcyjny, dużo leżaków przy basenach. W ostatnią sobotę naszego pobytu (tj. 18 czerwca) najwyraźniej rozpoczął się sezon, gdyż po raz pierwszy animatorzy zapraszali do gier i sportów. Wcześniej, przez cały tydzień była tylko gimnastyka w wodzie i nic poza tym. Wieczorami - zabawy dla dzieci z animatorami, a potem show dla dorosłych. Rezydentka Iwona nie bardzo orientowała się co, gdzie i jak w najbliższej okolicy. Jej postawa i sposób dyskusji z turystami nie zachęcał do zakupu wycieczki. Mimo tego zdecydowaliśmy się na wycieczkę do Barcelony. Pani Marlena - przewodniczka - fantastyczna osoba! Ciekawie opowiadała o historii miasta i o każdym mijanym obiekcie. Podpowiadała, gdzie smacznie i niedrogo zjeść oraz na co uważać podczas zwiedzania. Stadion Camp Nou zwiedza się samemu. Łatwo się pogubić, a powrót do miejsca, w którym np. nie zdążyło się zrobić zdjęcia - niemożliwy. Wszędzie bramki w jedną stronę lub pracownik, który nie wpuści. Szkoda pieniędzy, a cena wejścia niemała! Całodniowy pobyt w Barcelonie (mimo wysokiej ceny wycieczki i upału) wspominamy bardzo dobrze.

5.0/6

Maria, Bytom 18.06.2019

Opinia

Hotel ładny jedzenie dobre blisko do morza.Ale jest małe ale we wszystkich językach są powiadomienia i opisy w Polskim ani słowa a tak dużo jest tam polaków

5.0/6

Ada, Świerczyniec 28.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje z rodzinką

Sam hotel w porządku- może nie jakiś luksusowy, ale czysto, jedzenie smaczne, dużo atrakcji, do plaży blisko. Natomiast dla biura podróży duży minus- w trakcie naszego pobytu miał działać Figlo Klub- dla nas podróżujących z dwójką małych dzieci był to jeden z głównych argumentów przed wyborem wakacji. Niestety biuro Rainbow nie zapewniło żadnych animacji dla dzieci- tłumaczenia Pań rezydentek były różne- od "prawo hiszpańskie zabrania pracy polskim animatorkom", "animatorki są, ale w Polsce, bo nie ma dla nich zakwaterowania". Za to duży minus.

5.0/6

BOZENA, Gdynia 21.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje sierpień

Hotel wspaniały, atrakcyjnie położony, do plaży kilka kroków, wiele atrakcji dla dzieci , wystarczająca liczba leżaków, bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie- każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje małe 17 metrów przy 4 osobowej rodzinie może być problem z przechowywaniem walizek. Bardzo pomocna i przyjazna obsługa. Jedyną porażką wyjazdu była wycieczka do Barcelony, Pani pilot Ola powinna zmienić zawód, totalnie nie nadaje się do pracy z ludźmi , o Barcelonie nie dowiedzieliśmy się nic ale o kierowcy Pedrito opowiadała cały czas jakby był główną atrakcją wycieczki. w Barcelonie nie zobaczyliśmy prawie nic ponieważ spędziliśmy praktycznie cały czas w kolejkach do toalet. Wycieczka źle zorganizowana , zbyt mało czasu wolnego i praktycznie brak przewodnika. Myślę, że toaleta w autokarze powinna być absolutnym minimum. Reasumując polecam Hotel za całokształt i odradzam wycieczkę fakultatywna do Barcelony- w wydaniu Rainbow szkoda czasu i pieniędzy.
114151623
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem