Kategoria lokalna 4
5.0/6
Wszystko obiecane i opisane w Rainbow się potwierdziło. Dotarliśmy bez problemu. Niestety kierowca który nas odwoził do i z hotelu jechał tragicznie. Co chwila szarpał aż robiło się nam niedobrze. W przypadku hotelu niestety już nie było tak różowo. Sam hotel nastawiony na kase. Często brakowało dużych ręczników w pokoju trzeba było się przypomnieć. Reczniki na basen dostepne po wpłaceniu kaucji 15 euro za recznik, gdy go chcemy wymienić na czysty dodatkowe 2 euro. Jedzenie dość monotonne tylko kolacja była ciekawa. Na plus dużo ryb i owoców morza. Drinki w barze wszystkie smakują tak samo nie ważne co sie zamówiło. Miałem wrażenie że klienci którzy wykupili all inclusive byli gorzej traktowani. Na basenie nie można rezerwować leżaków. Ochrona basenu wyrzuca za teren basenu reczniki oraz pozostawione rzeczy gdy nie ma nikogo na leżakach. Zdarzało się że tak były też traktowane rzeczy ludzi którzy byli w basenie. Według mnie to nie porozumienie że w trakcie odpoczynku w basenie myśleć czy ochrona nie zabrała naszych rzeczy z leżaków. Problem zgłoszony rezydentowi który powiedział że to zgłosi ale osobiście uważam że nic z tym nie zrobił, gdyż Pani nie widziała nic w tym złego.
Arkadiusz, --- - 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pokoje bardzo małe, w pokoju z dostawką praktycznie brak miejsca nawet na walizkę, jedynie wąskie przejścia między łóżkiem a ścianą. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Położenie hotelu bardzo blisko plaży i cudownych ścieżek spacerowych wzdłuż klifu. Strefa basenów bardzo przyjemna, sprawia wiele radości dzieciom.
Monika, Łosice - 28.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel Rosamar Garden Resort to świetne miejsce na rodzinny pobyt. Atrakcje zarówno dla dzieci jak i dorosłych 🙂 Hotel położony blisko plaży. Urozmaicone i bardzo dobre jedzenie. Jak dla mnie naprawdę super.
Daria, Chrzanów - 22.06.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt w hotelu 4 gwiazdkowym ale czuliśmy się gorzej niż w 3 gwiazdkowym. Pokój ciasny, lodówka jest ale pusta, pościel nosiła ślady zbyt długiego użytkowania no i brak czajnika nie wspominając o herbacie czy kawie. Jeździmy na all inclusive od 7 lat, ale pierwszy raz trafiliśmy tak słabo. Ten hotel w naszym odczuciu wymaga gruntownego remontu. Nie chcemy dalej wymieniać mankamentów lecz uprzedzamy tylko o części niedoskonałości. A teraz pozostały już tylko same plusy. Wspaniała obsługa, pyszne jedzenie, cudowna okolica, przesympatyczni rezydenci, piloci wycieczek i polskie animatorki.
Rafał, Kowala Stepocina - 12.09.2022
4/4 uznało opinię za pomocną