Opinie klientów o Rosamar Garden Resort

5.1 /6
91 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Agnieszka, Chechło 13.07.2021

Koszmar Garden Resort

Witam serdecznie hotel czysty, zadbany, piękna okolica, baseny i zjeżdżalnie na plus dla osób będących z dziećmi. Pani sprząta codziennie, wymiana ręczników również.

4.0/6

Agnieszka, Gdansk 19.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Dużo atrakcji, ale bardzo głośno

Hotel położony w spokojniejszej części Lloret de Mar, bardzo blisko plaży. W hotelu wiele atrakcji dla dzieci, liczne zjeżdżalnie, klubik dziecięcy (nie po polsku), waterpolo, gimnastyka w wodzie, mini disco itp. Największym minusem hotelu jest przeważająca ilość turystów z Anglii, którzy niestety do najcichszych nie należą..

3.5/6

Karolina, woj. Łódzkie 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Całkiem średnio

Pobyt nie zaczął się najlepiej. Po wylądowaniu i pierwszym zachwycie krajobrazami Costa Bravy spędziliśmy jakieś 2 h w autokarze, który rozwoził gości po hotelach... mieliśmy nieszczęście trafić akurat do ostatniego, więc korzystaliśmy z hotelu krócej niż sądziliśmy, nadmieniam,że trasa z lotniska do hotelu to jedyne 40 minut jazdy. Ok, może i to egoistyczne, ale jak już wpadliśmy do pokoju to za te pieniądze jakie zapłaciliśmy spodziewaliśmy się więcej. 4 walizki nie mieściły się w pokoju... od ściany jakieś 0.5 metra do łóżka nie było gdzie się ruszyć. Na zdjęciach hotel prezentuje się okazale a tu jednak jeden malutki baseniki i drugi ciut większy, dodatkowo woda zimna. W basenach nie można korzystać z materacy, piłek itp. bo to zabronione. Na niekorzyść biura jest to,że godzina spotkania z rezydentem przypadała na 15 dnia następnego. W samym środku dnia, popsuło nam to plany. Spotkanie trwało jakieś 1.5 h, podczas których nawet nie opłaciłam wycieczek fakultatywnych bo pani rezydentce nie działał terminal więc drugi raz trzeba było się z nią spotkać pod wieczór. To negatywy. A teraz pozytywy - jedzenie w hotelu bardzo dobre, obsługa pomocna i miła. Animatorzy naprawdę cudowni, nasze dzieci chętnie chodziły spędzać z nimi czas. Rezydenci wykwalifikowani, wszyscy mówili po hiszpansku i mieli dobra znajomość historii i legend dotyczących regionu. Mimo trudnych początków, cały pobyt spędziliśmy miło i mogliśmy się zrelaksować. Jednak za kwotę prawie 15 tys za rodzinę to spodziewaliśmy się więcej.

3.5/6

Wiktoria, Obryte 28.06.2022

Ok.

Pobyt oceniam Dobrze,aczkolwiek pobyt pozostawiał trochę do życzenia. Wraz z partnerem posiadaliśmy ofertę all inclusive, co za tym idzie ,byliśmy ograniczeni, do wyboru 1 rodzaju najtańszego alkoholu,który był podawany w plastiku, aby dostać szkło trzeba było zapłacić. Bar również dla nas czynny do godziny 23.00 natomiast dla reszty płacących do późnej nocy . Obsługa baru nie zawsze rozumiała co się do nich mówi. Pokoje w porządku, aczkolwiek mało nowoczesne, ciasne. Miejsce idealne przeważnie dla rodzin z dziećmi. A Co do wyżywienia można powiedzieć codziennie to samo. Niekoniecznie smaczne. Wiadomo kazdy ma swoje zdanie , dlatego ja dzielę się swoim.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem