Opinie klientów o Rosamar Garden Resort

5.1 /6
91 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Feralia 30.06.2019

Średnio

Byliśmy z mężem i 6 letnim synkiem. Hotel fajny, klimatyzowany cały, ale zniszczony bardzo. Drzwi w szafie się nie przesuwały, samemu nie było można sterować klimatyzacją, ściany w całym hotelu odrapane. Byliśmy od 15 czerwca i woda w basenach była strasznie zimna. Nawet dziecko nie było w stanie się w niej kąpać, choć mu raczej nigdy temperatura wody nie przeszkadzała. Nawet w brodziku woda zimna jak lód. Dobrze, że hotel ma strefę spa i tylko tam się kąpaliśmy w basenach wewnętrznych, gdzie woda była podgrzewana, bo zewnętrzne baseny nie nadawały się do kąpieli, choć były w nich fajne atrakcje. Może w lipcu i sierpniu woda jest cieplejsza. Do plaży blisko, z dzieckiem szliśmy ok. 5-6 minut, ale piasek żwirowo-piaskowy jak w Chrowacji. Na boso nie dało się chodzić, woda w morzu była zimniejsza niż w Bałtyku. Jedzenia dużo, ale tylko owoce morza w różnych postaciach jak ktoś lubi, to by się najadł, my chodziliśmy głodni. Dla dzieci codziennie frytki, pizza margarita i paluszki rybne. My mieliśmy opcję all i lody w ciągu dnia były darmowe, ale tylko jakieś najtańsze na patyku. Fajne animacje dla dzieci po kolacji. Dziecko nie musi znać języka, żeby uczestniczyć w animacjach i dobrze się bawić. Rodzice mogą ze spokojem wypić kawę czy drinka wtedy. Ogólnie pobyt nie był zły.

2.5/6

Mariusz, Kielce 23.07.2019

Wczasy lipiec 2019

Hotel nie zasługuje na swoje 4 gwiazdki. Niezbyt czysto, pokoje małe, jedzenie bardzo ubogie przez co słabe. Brak różnorodności. Przez tydzień pobytu dania główne się powtarzały. Kolejka żeby w ogóle wejść na stołówkę i komunistyczny system odznaczania wejścia na karteczce. Kelner podaje napoje ale trzeba czekać na niego czasem 20 minut. Mało obsługi przez co nie zdążali sprzątnąć stolików i trzeba było czekać. Animacje też sto lat za murzynami. Mini disco dla najmłodszych a dla starszych śpiew na żywo. Scena bardzo mała. Wszystkiemu wynagradzają zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych przy basenach.

1.5/6

MONIKA, GDYNIA 10.09.2019

bardzo słaby hotel

Hotel blisko plaży i starająca się obsługa hotelowa to jedyne jego atuty. Pokój stary po lekkim liftingu, mały, ciemny. W pierwszym otrzymanym mrówki. Sąsiedztwo głównie Anglików czy Hiszpanów hałaśliwe do późnych godzin nocnych. Czystość bardzo skromnej łazienki pozostawia wiele do życzenia. Ręczniki mimo, że zgodnie z przyjętą zasadą położone do wymiany na podłodze, po powrocie do pokoju leżały na wannie nie wymienione. Jeśli jednak były wymienione to na przetarte i prujące się. Karta do drzwi pokoju wiecznie rozmagnetyzowana. W hotelu panuje chaos i potwornie śmierdzi chlorem. Ludzi wraz z najczęściej marudnymi i niewychowanymi małymi dziećmi jest multum. Jedzenie monotonne, nakierowane głównie na gusta angielskie. Napoje do kolacji podawane przez kelnerów chyba, że gości siedzących przy stoliku nie zauważono, więc nie było niczego do picia. Hotel nastawiony na ilość nie jakość. Dla AI woda butelkowana w barze po 21. Wycieczki fakultatywne bardzo fajne i dobrze zorganizowane. Mnie osobiście przypadła do gustu Pani przewodnik Dominika wraz z kierowcą. Przewiozła nas po Barcelonie, nie zanudzała, dorzuciła wiele ciekawostek, była pozytywnie nastawiona. Podobnie Pan kierowca - uśmiech od ucha do ucha!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem