5.0/6 (121 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Pobyt nie zaczął się najlepiej. Po wylądowaniu i pierwszym zachwycie krajobrazami Costa Bravy spędziliśmy jakieś 2 h w autokarze, który rozwoził gości po hotelach... mieliśmy nieszczęście trafić akurat do ostatniego, więc korzystaliśmy z hotelu krócej niż sądziliśmy, nadmieniam,że trasa z lotniska do hotelu to jedyne 40 minut jazdy. Ok, może i to egoistyczne, ale jak już wpadliśmy do pokoju to za te pieniądze jakie zapłaciliśmy spodziewaliśmy się więcej. 4 walizki nie mieściły się w pokoju... od ściany jakieś 0.5 metra do łóżka nie było gdzie się ruszyć. Na zdjęciach hotel prezentuje się okazale a tu jednak jeden malutki baseniki i drugi ciut większy, dodatkowo woda zimna. W basenach nie można korzystać z materacy, piłek itp. bo to zabronione. Na niekorzyść biura jest to,że godzina spotkania z rezydentem przypadała na 15 dnia następnego. W samym środku dnia, popsuło nam to plany. Spotkanie trwało jakieś 1.5 h, podczas których nawet nie opłaciłam wycieczek fakultatywnych bo pani rezydentce nie działał terminal więc drugi raz trzeba było się z nią spotkać pod wieczór. To negatywy. A teraz pozytywy - jedzenie w hotelu bardzo dobre, obsługa pomocna i miła. Animatorzy naprawdę cudowni, nasze dzieci chętnie chodziły spędzać z nimi czas. Rezydenci wykwalifikowani, wszyscy mówili po hiszpansku i mieli dobra znajomość historii i legend dotyczących regionu. Mimo trudnych początków, cały pobyt spędziliśmy miło i mogliśmy się zrelaksować. Jednak za kwotę prawie 15 tys za rodzinę to spodziewaliśmy się więcej.
3.5/6
Hotel schludny, czysty i zadbany, jednak pokoje bardzo małe i ciasne, przejście w pokoju i w łazience bardzo wąskie - ledwie walizka przejechała. Pokoje między sobą są nie wyciszone i słychać rozmowy i hrapanie za ścianą. Hotel w stylu blokowiska na osiedlu. Warto zaznaczyć że autokar nie podjeżdża pod hotel i trzeba z walizkami pieszo dojść do hotelu [ok 300m] po ciasnych uliczkach - hotel z daleka niewidoczny, słabo oznaczony i łatwo się zgubić. Stołówka hotelowa czysta i zadbana, jednak menu monotonne i mało atrakcyjne na dłuższy czas. Jest też wąski zakres czasowy na skorzystanie ze śniadania, czy obiadu, przez co jest trochę tłoczno, gdyż wszyscy pojawiają się prawie równocześnie na stołówce. Dodatkowo obsługa nie chce przygotowywać suchego prowiantu [kolacji] dla gości wracających z wycieczki po zamknięciu stołówki, mimo wcześniejszego informowania na recepcji. Obsługa hotelowa nie spisała się, w przedostatnim dniu pobytu nie otrzymaliśmy czystych ręczników kąpielowych, mimo informowania recepcji nie doniesiono ich do pokoju, w ostatnim dniu zaś nie otrzymaliśmy żadnych czystych ręczników, po reklamacji w recepcji doniesiono nam tylko ręczniki kąpielowe. Gdyby nie bardzo fajne atrakcje basenowe na pewno nie poleciłbym tego hotelu.
3.5/6
Pobyt oceniam Dobrze,aczkolwiek pobyt pozostawiał trochę do życzenia. Wraz z partnerem posiadaliśmy ofertę all inclusive, co za tym idzie ,byliśmy ograniczeni, do wyboru 1 rodzaju najtańszego alkoholu,który był podawany w plastiku, aby dostać szkło trzeba było zapłacić. Bar również dla nas czynny do godziny 23.00 natomiast dla reszty płacących do późnej nocy . Obsługa baru nie zawsze rozumiała co się do nich mówi. Pokoje w porządku, aczkolwiek mało nowoczesne, ciasne. Miejsce idealne przeważnie dla rodzin z dziećmi. A Co do wyżywienia można powiedzieć codziennie to samo. Niekoniecznie smaczne. Wiadomo kazdy ma swoje zdanie , dlatego ja dzielę się swoim.
3.5/6
hotel dla ludzi z dziecmi, podczas wieczorów hałas ciężko zmieść. Dla par co chcą chwili spokoju to radzę poszukać innego hotelu. Lecz dla rodzin z dziećmi hotel jest jak najbardziej super. duzo basenów zjeżdzalni. Leżaków nie brakowało dobre drinki, miła obsługa, pokoje czyste, wyposażenie bez rewelacji.