Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel w porządku. Basen co prawda dość zimny, jedzenie tak naprawdę różne (raz lepsze, raz gorsze), ale ogólnie jeśli ktoś nie chce tylko leżeć „plackiem” na leżaku w hotelu, to z pewnością obiekt spełni jego oczekiwania. Na plus fakt, że codziennie po kolacji (ok. 21:30) odbywają się atrakcje (głównie muzyczne) dla gości. :) jeśli chodzi o bar to oferta All-inclusive mogłaby być trochę szersza, ale to też raczej tylko mała uwaga. wiadomo, że All inclusive to nie ultra All inclusive, więc tylko zwracam uwagę, jeśli komuś zależałoby na tym, żeby brać z baru wszystko za free, bo takiej opcji nie ma (a przynajmniej nie było w momencie, kiedy my ogarnialiśmy wycieczkę). Nie ma co się rozwodzić - jeśli ktoś szuka niewiadomo jak wygórowanych potraw, luksusów oraz atrakcji to ten hotel może nie spełnić oczekiwań. Ale jeśli szukacie obiektu, w którym możecie się przespać, zjeść lokalne potrawy, napić się sangrii i poleżeć na leżaku, plaży albo pozwiedzać okolicę to możecie brać pod uwagę właśnie hotel Algeria Maripins. PS: Na plus również fakt, że hotel położony praktycznie przy samej plaży :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w sumie bardzo udany, podróżowaliśmy w grupie i mimo prośby nie udało się przydzielić nam pokoju obok siebie- to jedyny minus.Obsługa hotelu w porządku nikt nie był zdany na siebie, w każdej chwili było można poprosić o pomoc-jeśli była taka potrzeba. Kuchnia wspaniała ,przemili kucharze i kelnerzy, nigdy niczego nie brakowało, jeśli ktoś narzekał to chyba jakiś upierdliwy i zmanierowany musi być.Hiszpanie są cudowni,uprzejmi,życzliwi nie ma możliowości nie wrócić tam. I jeszcze zostało masę rzeczy do zwiedzenia Jesli chodzi o lot to też bez zastrzeżeń, wylot bez opoźnień powrót z powodow trudnych warunkow godzinkę opóźniony. Piloci przepraszali za utrudnienia, informowali o locie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do kameralnego, skromnego hotelu blisko plaży. Bardzo dobre miejsce wypadowe do Barcelony. Pokój i basen mały. brak atrakcji dla dzieci.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Choć pokój odnowiony jednak bardzo mały, do tego brak drzwi do łazienki!!! W all in dostawaliśmy słabe przekąski na kiepskich jednorazowkach. Zdjęcia mocno wyretuszowane. Słabe, monotonne jedzenie. Plus : blisko plaża, po drugiej stronie drogi .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd lipiec 2024r. Kupiłam pobyt dla 2 osób w hotelu 4 gwiazdkowym. Określiłam dokładnie czego oczekuję. Za tygodniowy pobyt zapłaciłam 4700zl za osobę. To co zastałam trochę mnie rozczarowało. Szczególnie wycieczki z Rainbov. 70 euro za wyjazd do Barcelony od osoby. Wycieczka ograniczyła się do dojazdu autobusem do miasta, potem wysadzono nas przy sagrada familia na 15 minut, bez wejścia do środka. Potem 3 godziny w samopas po nieznanym nam mieście, na koniec wstęp do ogrodu Gaudiego i powrót do hotelu. Pani rezydentka Ola zarozumiała i niemiła. Gości z naszego hotelu biorących udział w innej wycieczce wysadziła 50km od hotelu. Sami wieczorem wynajęli taksówkę i wrócili do hotelu. Pani nie była zainteresowana pomocą im. Proponuję organizowanie wycieczek na własną rękę. Ja skorzystałam z 2 wyjazdów na oba pani Ola przyjechała z 20 minutowym opóźnieniem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo czysty i zadbany. Raczej miły personel. Sprzątanie codziennie. Niestety winda 4 osobowa niezbyt nadąża z transportem na 7 pięter. Obsługa posługuje się raczej hiszpańskim.... Niewiele osób komunikujących się w języku angielskim
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena pobytu to 4/6. Ogólnie hotel zasługuje na 3 gwiazdki a nie na 4, mam porównanie, bo byłam w hotelach 3* i 4* w Hiszpani.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do hotelu zostaliśmy przetransferowani (tak to chyba się nazywa) z objazdówki bez żadnego pilota czy innego opiekuna, co miało swoje negatywne skutki. Kierowca mówiący tylko po hiszpańsku wysadził nas na tyłach hotelu ( od frontu był remont, ale o tym później) coś tam powiedział i pojechał. Odjazd odbył się w podobnym stylu i wiele osób straszyło negatywnymi komentarzami, ale jak widzę na strachach się skończyło jak to u nas Polaków. Hotel nie jest zbyt wyeksponowany od frontu a od tyłu to zwykły budynek jakich wiele. Lataj z walizką i szukaj – czyli pełen komfort na miarę Rainbow – tak trzymać. Po drodze można było zauważyć otaczający hotel remont. Rozkopane ulice i dyskretna nuta zapachu określana jako szambo (załączam 6 zdjęć). O remoncie Rainbow nie uprzedzał, ale spytana na miejscu rezydentka potwierdziła, że Rainbow widział o tym cyrku tylko „zapomniał” uprzedzić, bo i po co ? Do plaży bardzo blisko – pod warunkiem, ze nie ma remontu drogi oddzielającej hotel od plaży. Ten remont to ok. 500 m dodatkowego marszu. Przekąski – w ofercie są, a prawda jest taka, że jak się nie upomnisz a nawet wykłócisz to nic nie dostaniesz. Załączam zdjęcie nr 7 tych przekąsek czyli słodkich bułek, które – uwaga – wybiera barman a nie Ty. Czyli bułki według „stażu”. Animacje OK. Do jedzenia nie mam żadnych zastrzeżeń. Miałbym klika uwag do rezydentki, ale kilka razy stanęła na wysokości zadania (m.in. zmiany pokoju z nad śmietnika, gdzie pobudka była kilka razy w nocy, pok. 210) więc tylko pozdrawiam. PS. Ta dyskretna nuta szamba dobywająca się z remontowanych w pobliżu ulic kojarzy mi się z biurem podróży. Zagadka z którym ? Tę opinię zamieściłem, podobnie ja poprzednią, ponieważ Rainbow trzykrotnie kusił mnie nagroda za napisanie opinii (załączam 7 zdjęć). Chyba wygram tę nagrodę ???PS. Generalnie powinienem napisać skargę ale myślę , że nagroda mi to wynagrodzi :-)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo fajny, ładne i czyste choć małe pokoje, dobre jedzenie. Minusem było pobieranie kaucji za opaskę all inclusive - pierwszys raz spotkalismy się z tym, że opaskę trzeba było oddać o konkretnej godzinie, przez co traciło się możliwość korzystania z all inclusive - szczególnie kłopotliwe dla ludzi, którzy wylot mają np dopiero wieczorem. No i warto zaznaczyc, że hotel nie oferuje praktycznie nic dla dzieci. Jest mały mini klub, ale nieczynny w czerwcu. Do plaży droga tunelem pod torami kolejowymi