Opinie o ALEGRIA Maripins

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(138 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rodzinny wyjazd

    KRZYSZTOF, Szczecin 20.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel - ok, wyżywienie - ok, wycieczki fakultatywne - lepiej wynająć samochód i na własną rękę zwiedzać, opieka rezydenta słaba

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia o hotelu

    Julita, Poznań 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel czysty , zadbany , codziennie sprzątane pokoje i wymiana ręczników, łazienki na korytarzach czyste. Pokoje małe. Dla 4 osobowej rodziny ciasne ale do wytrzymania. Pracownicy w recepcji sympatyczni , w kuchni rownież, a w barze cudowni. Zawsze uśmiechnięci i pomocni. W kuchni jedna Pani Polka i na recepcji też. Także jak trafi się na ich dyżury to mogą pomóc w jakiejś sprawie. Możliwość wynajmu rowerów - co polecam. Dwa baseny , bilard. Jedzenie różnorodne- każdy coś dla siebie wybierze. Pojechałabym jeszcze raz. Mało atrakcji dla dzieci, ale moj 7 latek i 2,5 latek wytrzymali. Przejście do plaży tunelami. Miasto i tunele trochę śmierdzą, ale idzie się przyzwyczaić .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mieszane odczucia

    Krzysztof, JĘDRZEJÓW 05.08.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Byłem na przełomie lipca i sierpnia 2016 r. Hotel nie zasługuje według mnie na tak wysokie oceny (brakuje mu do 4*), choć ma wiele zalet. Zdecydowanie za mały basen zwłaszcza jesli uwzglednimy wielkość hotelu oraz bardzo słabe animacje. Pokój, lokalizacja, obsługa i wyżywienie- bez zastrzeżeń- na wysokim poziomie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel na spokojny wyjazd

    Tomasz, 08.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Udany wyjazd. Hotel blisko deptaku. Bardzo szeroka plaża. Polka w recepcji i restauracji. Przyjaźnie i sympatycznie. Przekrój wiekowy gości: dużo młodzieży (sportowcy?) , ale też osoby starsze. Dla spokojnego pobytu, hotel godny polecenia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel nie jest zły, ale...

    Anna, Bydgoszcz 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Po pierwsze niewielkie pokoje z jeszcze mniejszą ilością miejsca na schowanie bagaży. Ściany słabo wygłuszone. Brakuje czajnika. Rączka prysznicowa, uszkodzona, zwisała smętnie, nie zachowując pozycji, więc trzeba ją było trzymać w ręce. Mała winda, duszna, bez klimatyzacji, na którą czasem długo się czeka. Sprzątanie pokoju niedokładne, skupia się na ciągłej wymianie ręczników i ścieleniu łóżek, gorzej z podłogą i łazienką. Po żelazko trzeba iść do recepcji i zostawić depozyt 10 euro. Wieczorem zawsze coś się dzieje - albo gra dj albo ktoś śpiewa, raz był magik, raz pokaz tańca brazylijskiego, ale trzeba zająć trochę wcześniej stolik, bo miejsca mało. Jeżeli ktoś lubi dobrze zjeść, to na pewno na plus duży wybór jedzenia. Przy all inclusive lunch można się spokojnie przejeść ;) Na szczęście nie trzeba było deklarować godziny posiłków. Czasem trzeba tylko było chwilę poczekać na wolny stolik. Plaża szeroka, ale zejście w wodzie dość strome, raczej dla tych, co umieją pływać i nie dla dzieci. Bez porównania ładniejsze plaże są na Costa Brava, gdzie widać urokliwe klify, skały i zatoczki. Sama miejscowość też nic w sobie nie ma, poza sklepikami, barami itp. więc jak ktoś szuka klimatu, to zdecydowanie nie tu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zadowolona

    Renata, Będzin 07.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel odnowiony , czyściutki , jedzenie smaczne , jedynie basen mały , ale nie było problemów z leżakami.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ocena ogólna

    Mariusz, Rogoźno 16.08.2019

    słaba obsługa hotelowa , powolna , niedokładna , stoły nieprzygotowane do posiłków . Informacje o wycieczkach niedokładne , niepełne .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sam obiekt ogólnie w porządku, ale bez fajerwerków i niestety gorzej z wyżywieniem

    lehoo73 23.07.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Oceniam obiekt porównując z innymi hotelami w Europie i poza nią, dlatego nie wszystko jest na różowo. Sam hotel jest ogólnie dość w porządku. Chociaż… Mimo tego, że wyjazd był AI, na wstępie trzeba było zostawić w recepcji około 50 EUR, z tytułu różnych depozytów dla dwóch osób. Podatek ekologiczny, to osobna sprawa i o tym wiedziałem. Ale o pozostałych biuro podróży nie poinformowało, chociaż specjalnie pytałem. Doświadczenie jednak kazało mi zabrać więcej gotówki, żeby nie było niespodzianek. I niestety dobrze zrobiłem. I tak: ręczniki basenowe: po 10 EUR za sztukę, za kluczyk do sejfu 10 EUR, „za opaskę AI” po 10 EUR, za każdą. Pieniądze zwrócono przy wymeldowaniu. Hotel czysty. Pokoik czysty, chociaż malusieńki. Dwa zestawione łóżka, zamiast jednego, o które prosiliśmy. Otoczenie dość czyste. Pierwszego dnia pani sprzątająca zostawiła nam szmatę. ;) Ale ogólnie infrastruktura obiektu OK. Basen nieduży, ale wystarczający. Zawsze znalazły się jakies miejsca na leżaku, na którymś z dolnych lub górnych tarasów. Gorzej z parasolami. Jest ich mało i głównie niesprawne. Trzeba było wkładać papierki, żeby się samoistnie nie obniżały. Sporo leżaków niestety było połamanych, lub pokrzywionych. Na basenie nie było ratownika, obsługa nie zawsze zwracała uwagę na to co się dzieje i co robią goście, więc aż się prosiło o wypadek, gdy pijany, francuski kibic, świętujący zwycięstwo, skakał na główkę. Niestety skończył w basenie z połamanym nosem i zakrwawioną, rozbitą twarzą (oby tylko). Niezła atrakcja, swoją drogą. ;) Ogromnym minusem jest minimalizm i kiepska organizacja posiłków. Na śniadanie zawsze to samo. Niesmaczna jajecznica, kiełbaska, fasola i zmażone pomidory. Oczywiście były jakieś sery, wędliny i rogaliki, ale codziennie to samo. Oczekiwanie w kolejce na omlet, czy naleśnik – trwało wieczność. W porównaniu z innymi hotelami minimum z minimum. Na obiad tez prawie codziennie to samo. Makaron z dwoma sosami, frytki, ryba, jakaś forma wieprzowiny, jakaś forma kurczaka (chociaż nie zawsze), czasem coś dokładali na przykład gumową pizzę, owoce jeziora, (bo morza, to chyba nie). Czasem puree, czasem ryż. Były jakieś sałatki, warzywa. Generalnie ciągle czegoś brakowało, a oczekiwanie na uzupełnienie bardzo długie. Najczęściej nie było frytek i arbuza. Reszta bywała po prostu niesmaczna. Ponieważ w stołówce mieszali się goście AI i pozostali, to osoba przy wejściu ich weryfikowała. Jednocześnie, jeśli była sama, często ta sama osoba wydawała napoje dla AI oraz sprzedawała napoje i posiłki płatne. Nie można było sobie samemu nalać. Więc znów długie oczekiwanie w kolejce na szklankę przysłowiowego soku, czy piwa. Kawa w stołówce dostępna tylko rano. Później tylko w barze. Soki z kolei tylko od 11.00. Ogólnie posiłki to porażka. Bieda z nędzą. Jeśli ktoś chciałby zobaczyć, jak można zepsuć sushi – tak, ten hotel jest odpowiedni. Było ono praktycznie niezjadliwe. Twardy ryż, twarda, wędzona ryba. Stołówka mała, ciasna, stoliki bardzo blisko siebie, łatwo kogoś potrącić niosąc posiłek. Ale sa plusy. Teraz o nich. Hotel murem oddzielony od ulicy. To jest duży plus. Jest intymnie i spokojnie. W innych hotelach turyści-spacerowicze na promenadzie zaglądali przez płot gościom „w majtki”. Sam obiekt jest bardzo blisko do plaży. Wystarczy przejść przejściem podziemnym znajdującym się na skrzyżowaniu, tuż obok hotelu i już. Plaża bardzo stroma. Piaszczysto żwirowa. Jeżdżąca po drugiej stronie ulicy kolejka nie przeszkadza. Genialną robotę robi obsługa. Mega miła. Panie animatorki z Happy Team stają na głowie, żeby umilić gościom, a zwłaszcza dzieciom pobyt. Ogromny plus za to. A dzieci ogólnie mało. W barze, przy basenie i na górnym tarasie obsługa również bardzo miła. W dolnym barze pracuje jedna pani z Polski, bardzo kompetentna i pomocna. Przy okazji uczy kolegów naszego języka, więc można z niektórymi nawet porozmawiać w podstawowym zakresie. Ale ogólnie po angielsku mówią praktycznie wszyscy, więc nie ma barier komunikacyjnych. Hotel dla mniej wymagających i zdecydowanie, z powodu kiepskiego i monotonnego jedzenia, na cztery gwiazdki wg mnie nie zasługuje.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia dot. hotelu Alegria

    RADOSLAW 02.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ogólna ocena dobra chociaż hotel wymaga już remontu. Dla dzieci zero atrakcji. Obsługa miła i blisko plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w Hiszpanii w Malgrat de Mar

    Barbara, Piła 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd ogólnie udany, trochę zawiodłam się na wycieczce do Barcelony. Wysoko oceniam rejs statkiem do Tossa de Mar i panią przewodnik. Ogólnie miejscowość ładna, plaża żwirowa, kąpiel w morzu niebezpieczna ze względu na dużą fale i głębokość od razu po kilku krokach wpadasz w głębinę, trzeba uważać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem