Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje planowaliśmy w maju na przełomie sierpnia i września, niestety na 2 tygodnie przed wyjazdem biuro poinformowało nas, że lot powrotny do Katowic został odwołany i zaproponowało nam dwie możliwości albo powrót do Warszawy i 100zł bonifikaty na osobę (bilet dla 1 osoby na pociąg EIP Warszawa - Kraków to 150 zł + koszt taksówek to kolejne 50-100zł) albo zmianę terminu wyjazdu na późniejszy o 2 tygodnie (nieakceptowalny z uwagi na pracę i porę roku). Nasza propozycja przedłużenia pobytu o 2 dni do pełnych 2 tygodni okazała się zupełnie nieopłacalna, biuro zażądało za taką opcję 40% wyższej opłaty (za 2 dni przy 2 tyg. pobycie!!!), zostaliśmy więc przy powrocie do Warszawy. Około tygodnia przed wyjazdem spotkała nas kolejna niemiła niespodzianka okazało się, że Hotel Riviera zamyka się wcześniej już na początku września i musimy szukać alternatywnego miejsca pobytu. I znowu doga przez mękę i stres. Nasze odczucia z obsługi są złe wynika to głownie z tego, że ostatnie 2 tygodnie przed wyjazdem były dla nas pełne stresu i niepewności czy i gdzie pojedziemy, jak wrócimy, a wynikało to głównie z czasu jaki był potrzebny centrali Rainbow aby potwierdzić ustalenia z jakie poczyniliśmy z lokalnym przedstawicielem biura co w perspektywie krótkiego czasu do wylotu powodowało duży stres. Potwierdzenie wszystkich zmian zajęło chyba z 10 dni i dopiero na 4 dni przed wylotem mieliśmy potwierdzony i pewny wylot (każda jedna decyzja i propozycja zmiany wymagała 2-3 dni czekania na odpowiedź centrali Rainbow).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel 4-* bardzo słabo w szczególności obsługa która pracuje tam za karę
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pomyłka co do wyboru hotelu , gorsze warunki w porównaniu do pobytu w 2016r , biuro nie poinformowało ,że jest remont całej ulicy wzdłuż hotelu , pył , hałas od prowadzonych robót , autokary nie podjeżdżają pod ten hotel , jest to utrudnienie dla osób starszych bo od Hotelu Papi gdzie się wysiada i potem na powrót jest zbiórka jest to kawałek drogi ,żeby przejść z bagażami.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus lokalizacja i nic więcej. Organizacja posiłków w restauracji tragiczna. Tak długo trzeba czekać i stać w kolejce aż się odechciewa jeść. W barze poza jednym młodym chłopakiem reszta pracowników jakby za karę tam była. Hotel ogólnie brudny I zniszczony mimo pokoi po remoncie. Akustyka straszna. Codziennie rano budziła nas albo smieciarka pod oknem (byliśmy na 4 piętrze) albo sąsiedzi o 6 rano za ścianą. Zasadniczo hotel tylko dla bardzo mało wymagających. Ja nie jestem zbyt wymagający, a i tak nie polecam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsza noc w pokoju spotkała nas bardzo nie przyjemna. Okazało się że mamy w pokoju mnóstwo pluskw które wiadomo wyszły w nocy. Ich ilość była naprawdę duża. Obsługa hotelowa zachowała się bardzo dobrze, przyszli sprawdzili potwierdzili i wymienili pokój. Teraz czeka nas długa zapobiegawcza dezynfekcja aby nie wrócić z tym do domu :/ oraz akcja roszczeniowa.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z każdym rokiem Rainbow słabiej obsługuje turystów.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt od 22 do 29 czerwca był koszmarem. Za blisko 13 tys. złotych przez tydzień przebywaliśmy na PLACU BUDOWY, ponieważ tuz obok, jak sięgnąć wzrokiem trwały prace podziemne i naziemne obejmujące: wymianę kostki brukowej, wymianę rur w tym kanalizacyjnych i studzienek, prace wokół trakcji kolejowej, zablokowany cały pas ruchu. NIKT w Rainbow NIE poinformował nas o tym, przez co nasz wyczekiwany urlop był całkowicie zmarnowany poprzez: hałasy od rana do wieczora, warkot młotów pneumatycznych, kruszarek, pił, krzyki pracowników, hałas dostaw materiałów budowlanych (znacie ten wysoki pisk przy cofaniu koparek i ciężarówek?). Do tego konieczność przechodzenia po metalowych wąskich kładkach nad rozkopami, smród kanalizacji, żółto-brązowa woda w kranie. Masakra. Nawet głośna muzyka puszczana przy basenie nie była w stanie zagłuszyć tego przykrego hałasu, o zapachu nie wspominając. Co do samego hotelu - w normalnych okolicznościach byłby przeciętym hotelem, z problemami (zbyt mało osób na restauracji do obsługi, wyczekiwanie na wolny stolik, dziwny system wydawania napoi do posiłków, wieczne kolejki z tego tytułu, beznadziejne animacje). Żeby stamtąd uciec - zmuszone byłyśmy kupować wycieczki za grube pieniądze od Rainbow.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dlaczego biuro nie poinformowało ,o pracach remontowych przed hotelem i promenady,Nie ma przyjścia na plażę,przez tory,pył,kurz ,huk od rana do nocy.W hotelu ,który jest ładny i ma 4 gwiazdki!,przebywa obecnie prawie tylko młodzież,z szkół hiszpańskich i niemieckich,dzieci i nastolatki,zespoły młodzieżowe sportowe.Wrzask ,chamstwo na stołówce i wszędzie.Okupowany przez młodzież basen.Do plaży na skutek remontu daleko ,ok 300 m,Autobus nie podjeżdża pod hotel ,trzeba wleć samemu bagaże ok 300 mertów spod innego hotelu ,po wertepach.Smarkaczy podwożą pod same drzwi od tył ,a nas nie.Kolejna porażka.Polecam hotel po remoncie,do hotelu nie mam zastrzeżeń,choć to nie 4 gwiazdki.Nis wieczorem się nie dzieje,może z powodu obłożenia smarkaczami ,nad którymi opiekunowie nie panują.