Opinie o Caprici Beach Hotel & Spa

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(286 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel dla mało wymagających

    Gdynia 28.03.2014

    W hotelu na szczęście tylko nocowalismy, jedzenie było dobre, ale nie podobało nam się gorsze traktowanie gości hotelowych z Polski

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Odradzam!!!

    Izabela 11.06.2019

    Hotel ma swoje plusy ale ze względu na jedzenie i standard "restauracji" nie zasługuje na 4 gwiazdki i tym samym na tak wysoką cenę - nawet ok. 4000zl w sezonie!? To jakaś bzdura! Nie chodzi o monotonię posiłków ale ich jakość. Szczególnie śniadania gdzie podają jajecznice z proszku, wstrętne, niejadalne kiełbaski dla Anglików a wędliny i ser całkowicie niejadalne. To jakieś mortadele i tłuste salami. A gdzie szynka serrano czy jakiekolwiek sery regionalne? Dżemy to glut bez smaku. Jadalne tylko sardynki, pomidory, naleśniki i jajka na twardo lub sadzone. A to trochę za mało jak na 4 gwiazdki. Obiadokolacja trochę lepsza choć wybór słaby, nic regionalnego ! Do tego na stołach ohydne kosze na śmieci jak w barze fastfood i faktycznie mocno zuzyte sztućce. Byliśmy już z Rainbow w 4gwiazdokwych hotelach w Andaluzji i tam było naprawdę pysznie, regionalne i elegancko. Np Almunecar Playa. Dodatkowo tutaj Pani rezydent to porażka. Naprawdę chcę tylko upchnąć wycieczki! Brak opieki REZYDENTA !!! Nie dajcie się nabrać na Tossa de mar. W tej wycieczce chodzi o jedno - żeby wszyscy udali się do restauracji obok koscioła i zamówili podobno pyszny obiad a potem wycieczka do winiarni! Jakiej winiarni!? To barak gdzie faktycznie są beczki z winem ale żenująco z nich kąpię żeby nikt za dużo nie nakapał ale za to żeby koniecznie kupił jak najwięcej. Bo to sklep a nie winiarnia! Pani pilota uwija się jak w ukropie żeby pomagać naklejac karteczki na butelki z nalanym winem. A degustacja wędlin i serów!? Poniżajace! Panowie za wysoką lada maja talerze z mikroskopijnymi skrawkamu szynki i jakichś serów i ewentualnie podają te skrawki. Ale oczywiście celem jest to żeby naiwni turyści coś kupili. Sama Tossa to spacer na wzgorze trwajacy 40 min i spacer w czasie wolnym po miasteczku. Absolutnie nie jest to warte 39 EUR! Można tu za grosze przyjechać samemu. Największe pretensje mam do siebie że dałam się na to nabrać. Bardzo to nieprzyjemne kiedy człowiek czuje się przez rezydenta nabity w butelkę... Z winiarni! Zachwalaja tą wycieczkę jako najwspanialszą. Jako wycieczkę można uznać tą do Barcelony ale nie Tossa! Ostatecznie i tu i tu można pojechać na własną rękę i bez pośpiechu zwiedzić. Plus hotelu jest Pan Adam, Polak z recepcji który autentycznie pomaga i doradza. Robi to co powinni robić rezydenci. Plusy inne: hotel po remoncie, pokoje ok ale bardzo ciasne i zamiast stolików nocnych taborety. Plaża bardzo ładna, szeroka, żwirkowa. Największym plusem oczywiście jest lokalizacja obok stacji kolejki która można z 5eur pojechać do Barcelony lub Girony. W inne miejsca nawet taniej. Oba miejsca polecam na własną rękę zwiedzić! I ostatnia sprawa na minus to dzień wylotu. Dzień wcześniej wieczorem faktycznie w segregatorze Rainbow była godzina wylotu 10:45 i godzina zbiórki 8:00 przed hotelem. Wszyscy na szybko zjedli śniadanie i stawili się na zbiórkę. Zdziwienie gdy długo nie pojawiał się autokar. Kogoś tknęło żeby zajrzeć do segregatora, a tam zmiana godziny zbiórki na 14:20!!! My już wymeldowani z hotelu, po pospiesznie zjedzonym śniadaniu żeby zdążyć (w innych hotelach ludzie nie zdążyli nawet zjeść). Koczowanie w hotelu. A wystarczyłoby SMS dla tych 4 czy 5 rodzin- lot opóźniony, zjedzcie spokojnie śniadanie, wymeldujcie się później z hotelu. Tak że opieka rezydentów naprawdę fatalna. Są tylko od upychania wycieczek i zniechęcania do samodzielnego zwiedzania. Jeszcze nie spotkaliśmy takich rezydentów w Rainbow. Wyjazd nie warty takich pieniądzy!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pokój z widokiem na ulice gwarantowany

    Anna, Warszawa 27.09.2022

    Hotel pomiędzy torami kolejowymi, ulicą a uliczką wzdłuż brzegu Morza. Kupując w Rainbow niedostępne pokoje z widokiem na morze- albo z boku albo na ulicę. Nie polecam. Pokoje niewyciszone, hałas z wind , korytarzy, pokoju sąsiadów- słychać płaczące dzieci, spuszczaną wodę , prysznic za ścianą. Śniadania i obiadokolacje , ale te obiadokolacje dopiero od 19.00 i dodatkowo bez jakiegokolwiek picia- trzeba kupić u nich w restauracji, nawet wody nie podają do kolacji tylko trzeba kupić, za ok 2 euro. Jedzenie smaczne. Basen mały, miejsc przy basenie mało.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zastanów się

    LUCJAN 20.06.2019

    Hotel usytuowany na obrzeżu Santa Susanny, blisko plaży, ale za to u wylotu kanału, który prawdopodobnie odpowiedzialny jest za nieciekawą woń. Standard samego hotelu przeciętny, ale w miarę znośny, ale czy wart 4 gwiazdek ?. Stołówka dość kiepska, w suterenie, szcególnie kiepskie jest wyżywienie, bez polotu, niedoprawione i monotonne i w skromnym wyborze, jedyny pozytywny element to świeże, smaczne owoce. Pokoje w miarę znośne i czyste, codziennie sprzątane. Basen niezbyt duży, ale przyzwoity, barek O'K, obsługa sympatyczna. Hotel fają bazą wylotową do zwiedzania okolocy i Barcelony i innych ciekawych miejsc (bardzo blisko przystanek kolejki szynowej), resumując można przeżyć, ale czy to na pewno ten oczekiwany za te pieniądze standard?

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje we wrześniu

    Weronika, Warszawa 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Chętnie wróciłabym kiedyś w te okolice, możliwość plażowania, relaksu a zarazem dobra baza wypadowa do zwiedzenia (np. Barcelona, Figueres), jednak na pewno nie wybrałabym tego samego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    tylko widok piękny

    Bartosz 10.09.2019

    byliśmy w hotelu z 2 małych dzieci, dla których nie było zbyt wiele atrakcji. pokoje bardzo małe, (najpierw dostaliśmy omyłkowo 3 osobowy - nie można było zrobić kroku), następnie zmieniono na 4 osobowy. mało mebli w pokoju, nie zdołałam rozpakować części ubrań bo nie było miejsca, brakowało szafek, stolika itp. jedzenie wyjątkowo monotonne i niesmaczne, na śniadania chodziliśmy z własnymi produktami, z kolacji chętnie rezygnowaliśmy na rzecz kolacji na mieście. dwa razy zdarzyło się nieświeże (śmierdzące mięso i ryba). Baseny niewielkie - basen dla dorosłych bardzo głęboki, co dla jednych jest atutem bo można skakać, innym ogranicza użytkowanie. Siłownia mało zdatna do użytku, na spa nigdy nikogo nie widziałam. obsługa dość miła (oprócz Pana z Polski w recepcji). Jedynie sama lokalizacja hotelu, nad samym brzegiem morza jest atutem, mając pokój privilige - widok jest przepiękny. Plaża żwirowa, trudno przejść bosą stopą. brzeg dość stromy, szybko robi się głęboko, dzieci nie mogły same bawić się na brzegu. Hotel jest dobrą bazą wypadową dla zwiedzania Barcelony, usytuowoany bardzo blisko przystanku kolejki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Cztery gwiazdki to zdecydowanie za dużo

    Małgorzata, Wrocław 09.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel dobrze położony, przy samej plaży. Plaża ładna lecz wąska, żwirowa. Hotel ładny, pokoje małe, ciasne, ubogie w meble (zamiast nocnych szafek - taborety, brak jakiejkolwiek szafki). Codziennie sprzątane pokoje. Żadnych luksusów. Basen mały, zatłoczony. Jedzenie - bardzo słabe, mało hiszpańskie, mięso w zasadzie niejadalne. Codziennie spagetti w różnej formie, w sosie pomidorowym. Typowe dla Hiszpanii 😊 obsługa w restauracji niesympatyczna, traktują każdego jak potencjalnego złodzieja, który przyszedł się najeść za darmo. Napoje do kolacji płatne jak w luksusowej restauracji.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Agata, Kielce 22.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Szczerze hotel nie zasługuje na dużo gwiazdek . Pokoje zostawiając wiele do życzenia . Jedzenie też średnie.jedynym plusem blisko do plaży ale poza tym nic nie ma w pobliżu o czym nie było mowy przy zakupie. Winda też bez sensu nie mogą jechać dwie w jednym czasie bo się zabiera drugiej osobie.drugim razem w życiu bym tam nie pojechała. Hotel nie zasługuje na 4gwiazdki co najwyżej 2. Brałam w innym miejscu w 3 gwiazdowym i było znacznie lepiej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Koszmar

    Jolanta, Lublin 16.07.2014

    Hotel położony jest na plaży ale na kąpiel za głęboka woda, więc zupełnie bez sensu. Pokoje są z widokiem na morze i widokiem na pociąg, który jedzie przy samym hotelu.Dostaliśmy oczywiście z widokiem na kolejkę i przy windzie na 5 piętrze.Po awanturze zmieniono nam na nieco lepszy widok ( na strychu z małym balkonikiem 1m/1m),tylko szum morza był słyszalnym razem z wentylatorem.Na stołówce, bo to nie restauracja był taki zgiełk robiony przez obsługę( zbieranie brudnych naczyń i sztućców),że moje śniadanie i obiadokolacja trwały po 5 min.W hotelu nic się nie działo, nocny drink bar -brak obsługi. W innych hotelach były koncerty, coś fajnego się działo a tu nastawiona płyta wyłącznie na cały regulator przy pustej sali.Jedyny pozytyw to dobry dojazd kolejką do Barcelony, Girony,Blanes bo samo miasto Santa Susanna nie ma nic.NIGDY WIĖCEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Dla bardzo mało wymagających

    Grażyna, Opole 21.01.2015

    Raczej nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem