Opinie o Rosamar Garden Resort

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(139 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ocena Hotelu Rosamar Garden

    Podrozzrodzina 06.10.2019

    Stan pokoi hotelowych pozostawia wiele do życzenia, będąc z niemowlakiem brak możliwości przechowania wózka dziecięcego w pokoju ( wejście tak wąskie, że trzeba bylo rozczepić kółka by wnieść wózek lub zostawić go w pomieszczeniu przy recepcji, na dodatek między drzwiami wejściowymi a ścianą korytarza znajdował się filar przez który swobodne wejście było utrudnione a drzwi nie można było do końca otworzyć ) , łazienka ciasna, brak dobrej wentylacji co się przekładało na zapach i sam wygląd estetyczny pokoju, tapeta odmalowana po X razy... widać, że pokoje nie były remontowane ładnych kilka lat.. Poza tym obsługa zarówno na recepcji jak i przy posiłkach bardzo miła, uśmiechnięta, służąca pomocą w każdej sytyacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średnio

    Feralia 30.06.2019

    Byliśmy z mężem i 6 letnim synkiem. Hotel fajny, klimatyzowany cały, ale zniszczony bardzo. Drzwi w szafie się nie przesuwały, samemu nie było można sterować klimatyzacją, ściany w całym hotelu odrapane. Byliśmy od 15 czerwca i woda w basenach była strasznie zimna. Nawet dziecko nie było w stanie się w niej kąpać, choć mu raczej nigdy temperatura wody nie przeszkadzała. Nawet w brodziku woda zimna jak lód. Dobrze, że hotel ma strefę spa i tylko tam się kąpaliśmy w basenach wewnętrznych, gdzie woda była podgrzewana, bo zewnętrzne baseny nie nadawały się do kąpieli, choć były w nich fajne atrakcje. Może w lipcu i sierpniu woda jest cieplejsza. Do plaży blisko, z dzieckiem szliśmy ok. 5-6 minut, ale piasek żwirowo-piaskowy jak w Chrowacji. Na boso nie dało się chodzić, woda w morzu była zimniejsza niż w Bałtyku. Jedzenia dużo, ale tylko owoce morza w różnych postaciach jak ktoś lubi, to by się najadł, my chodziliśmy głodni. Dla dzieci codziennie frytki, pizza margarita i paluszki rybne. My mieliśmy opcję all i lody w ciągu dnia były darmowe, ale tylko jakieś najtańsze na patyku. Fajne animacje dla dzieci po kolacji. Dziecko nie musi znać języka, żeby uczestniczyć w animacjach i dobrze się bawić. Rodzice mogą ze spokojem wypić kawę czy drinka wtedy. Ogólnie pobyt nie był zły.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy lipiec 2019

    Mariusz, Kielce 23.07.2019

    Hotel nie zasługuje na swoje 4 gwiazdki. Niezbyt czysto, pokoje małe, jedzenie bardzo ubogie przez co słabe. Brak różnorodności. Przez tydzień pobytu dania główne się powtarzały. Kolejka żeby w ogóle wejść na stołówkę i komunistyczny system odznaczania wejścia na karteczce. Kelner podaje napoje ale trzeba czekać na niego czasem 20 minut. Mało obsługi przez co nie zdążali sprzątnąć stolików i trzeba było czekać. Animacje też sto lat za murzynami. Mini disco dla najmłodszych a dla starszych śpiew na żywo. Scena bardzo mała. Wszystkiemu wynagradzają zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych przy basenach.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam 😡

    Anna, --- 22.08.2024

    Jedynym plusem wyjazdu była lokalizacja hotelu oraz piękne morze z szeroką plażą. Dzięki bliskości promenady i ogromnej ilości sklepów i restauracji można było zjeść coś pysznego i napić się prawdziwego drinka. Miasteczko Lloret de mar jest bardzo wesołe, gwarne i pełne młodzieży ☺️ nie stanowiło to dla mnie problemu, bo wciąż tętniło życiem. Jednak próżno było tam szukać hiszpańskiego klimatu, miejsce bardzo komercyjne, pełne szpetnych blokowisk. Rzadko się słyszało język hiszpański, dużo pracującej ludności z innych krajów, miasteczko lubiane przez Francuzów. Jeśli chodzi o sam hotel to standard co najwyżej 2*. Głęboki PRL ukazuje się w każdym kącie. Brud i nieprzyjemny zapach jest wszechobecny. Kupując ten wyjazd dla 3 osób zapłaciłam ponad 18 tysięcy, Pani w biurze zapewniła mnie, że hotel jest piękny, posiada dużo przestronnych basenów, tymczasem to co zastaliśmy, to kilka zasyfionych oczek wodnych, do których strach było wejść, żeby się czymś nie zarazić. Pokoiki bardzo małe, walizki trzeba było trzymać na balkonie, bo się już nie zmieściły. Pani z biura Rainbow wybrała nam pokoje z widokiem na piękny ogród, tak nas zapewniła, jednak nie powiedziała, że ten ogród znajdował się w sąsiedniej, prywatnej posesji 🫣do której oczywiście nie było dostępu. Godziny posiłków były wyznaczane dla różnych grup przy zameldowaniu, a później ściśle przestrzegane przez kobietę, która stała w wejściu do naszej jadłodajni, bo tego miejsca nie można było nazwać restauracją. I tak mieliśmy śniadanie 8.00 -8.45, obiad 13.00-14.00, kolacja 18.30-19.30, po wyznaczonej godzinie nikt już nas nie wpuścił na posiłek,mimo że był dostępny dla innych . Nie przypuszczaliśmy, że jest to możliwe, gdyż to nie nasz pierwszy wyjazd tego typu i nawet przez myśl nam nie przeszło, że jeśli przyjedziemy na śniadanie o 8.50 to nas na nie nie wpuszczą. Jedzenie było bardzo monotonne, śniadania jednakowe w każdy dzień, kawa dostępna tylko do porannego posiłku, herbata nie dała się zaparzyć. Bardzo mała ilość niesmacznych deserów, pyszne arbuzy i melony. Bardzo dobra paella na obiad i kolację, zawsze jeden rodzaj ryb, ale dobrych. Jeśli chodzi o drinki w opcji all inclusive, to były beznadziejne i tylko kilka wybranych, za resztę trzeba było płacić. Obsługa była bardzo niemiła i traktowała gości jak intruzów. W barze można było korzystać z all inclusive do 23.00. Jednego razu mój mąż złożył zamówienie o 22.50 i nie mógł się zabrać z nim za jednym razem, bo było dla kilku osób (byliśmy grupą znajomych) więc wrócił po 2 kubeczki coli, była 10.58, a barmanka wylała tę colę na jego oczach do zlewu i powiedziała, że all inclusive się już skończył 😡cola była już zamówiona, nalana i stała a barze . Ten hotel jest katastrofą, a Pani z Rainbow, która nas zapewniła o jego wysokim standardzie, rzekomo sama w nim była, zwyczajnie popsuła nam wakacje. Nie skorzystam więcej z usług biura Rainbow!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem