Opinie o Sorra Daurada Splash

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Złe wrażenia

    Katarzyna, Inowrocław 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel nie powinien posiadać 4 gwiazdek.W toaletach smród z kanalizacji cofający do wyjścia .Personel w barach nie potrafi wykonać podstawowych drinków, podział drinków gorszych dla all inclusive lepsze drinki płatne.Pierwszy raz spotkaliśmy się z czymś takim.Brak animacji oraz miejsca gdzie można by było wieczorem Ogólnie nigdy więcej nie wrócimy do tego hotelu.Cena nie adekwatna do warunków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje 2+2

    Paulina 01.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Zacznę od plusów : fajny aquapark, atrakcje dla dzieci, blisko do plaży, świeże owoce do każdego dania . Minusy : sprzątanie to porażka, to jedynie wymiana ręczników i dostawa papieru toaletowego raz na trzy dni (papieru mam na myśli jedną rolkę i to po kilkukrotnym przypomnieniu się na recepcji). Jedzenie mocno średnie, jedno danie z owocami morza ,, ryby i mięso bez smaku , reszta fast food. Trafiliśmy na last minute, na pewno nie zapłaciłabym za pobyt tam pełnej kwoty.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    OPIS I OPINIA O HOTELU

    ATANER 20.05.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    HOTEL NIE SPELNIL MOICH OCZEKIWAN.POBYT PRZED SEZONEM OKAZAL SIE PORAZKA ZE WZGLEDU NA DUZA ILOSC DZIECI KTORYCH MIALO NIE BYC AZ TYLE.ANIMACJE BYLY WYLACZNIE DLA DZIECI.POSILKI BYLY BARDZO DOBRE I NIC POZA TYM.CALE OTOCZENIE HOTELU MALO ATRAKCYJNE JEDYNIE BLISKOSC PROMENADY I DOSKONALEGO DOJAZDU DO BARCELONY NIC WIECEJ NA PLUS W SAMYM HOTELU.OBSLUGA NIEZBYT MILA BARY TYLKO JEDEN.BRUDNO PRZY BASENACH WYLACZNIE DLA DZIECI DOROSLY NIE MA SZANS BY POPLYWAC.A W OSTATNI ( NASZCZESCIE) DZIEN ZEBY DOSTAC NAPOJ JAKI KOLWIEK NAPOJ TRZEBA BYLO WYKUPIC ZA 5 EURO RZETON W RECEPCJI ZEBY DOSTAC KUBEK.BAR PRZY BASENIE OTWORZYLI A BAR W LOBBY ZAMKNIETY DO 18G.JEDNA WIELKA PORAZKA .NIE POLECAM TEGO HOTELU DLA PAR I STARSZYCH OSOB.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    rodzina z dziećmi

    Monika, Płock 27.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Super wakacje ale to nie zasługa hotelu. Byliśmy z dwójką małych dzieci i ten hotel pasował nam idealnie! położenie hotelu blisko plaży, dzieciaki zadowolone z basenu oraz wodnych zjeżdżalni i atrakcji , a my na zmianę staliśmy wszędzie w naprawdę dużych kolejkach do baru, po jedzenie, po picie do recepcji wszędzie. Jedzenie dobre, ale ciężko było znaleźć wolny stolik żeby usiąść i zjeść. Pokoje dość duże minus to czystość - pozostawia wiele do życzenia - podłoga w pokoju w ciągu tygodnia zamieciona może 2 razy i smród z kanalizacji i przeciekająca klimatyzacja. Bliskość Barcelony i możliwy dojazd pociągiem wzdłuż wybrzeża. Hotel położony przy promenadzie sklepiki, mały market spożywczy wszystko na wyciągnięcie ręki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    ocena pobytu

    Barbara Grazyna, Gdańska 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pobyt był w miarę dobty, ale warunki w hotelu sa jeszcze słabe, ponieważ jest brudno w łazience, są jakieś wyziewy z kanalizacji oraz bardzo głośno w późnej porze wieczornej- hałas dzieci,które tak się zachowują jak by nie miały rodziców. Brak możliwości darmowej wody butelkowanej przy all inclusiv to jest jakieś nieporozumienie.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt 23.08.2025-30.08.2025

    K.Sosnowiec 06.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jestem rozczarowana pobytem w tym hotelu. Jedzenie słabe, alkohole tylko wybrane w ofercie alliclusive pomimo iż stoją na tej samej półce to nalewają zamienniki. Pokój skromny z wi8dokiem na drugi hotel w odległości takiej, że można zaglądać sobie do okien. W barze na basenie ciągle czegoś brakowało - a to popsuł się ekspress do kawy , a to nie było piwa. Ponadto każdemu przysługuje jeden token (żeton) na kubek. Jakaś porażka. Zejście do morza strome. Plusem jest lokalizacja - blisko kolejki do Barcelony. Za tą kwotę w tym teminie znajdziemy lepszą ofertę.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo słaby hotel

    Paula, Czestochowa 02.10.2022 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    W hotelu głównie osoby z Anglii, którzy niestety nie zachowywali się odpowiednio (hałas w nocy, arogacja, pijaństwo) do tego mnóstwo dzieci. W basenach wszędzie dzieci, nie można było spokojnie popływać, do tego woda zimna. Jedzenie bardzo słabe i monotonne. Wifi niby dostępne na terenie hotelu, ale w ogóle nie działało 😏 jedyny pozytyw to hotel blisko uroczej plaży i pokoje sprzątane codziennie. Ogólnie nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rodzinne wakacje z Rainbow – chaos, brak opieki i zmarnowane pieniądze

    Alina, Radom 03.08.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Po przylocie do Girony zostaliśmy wysadzeni przez rezydentkę na skwerku w Malgrat de Mar bez wskazówek, jak dojść do hotelu – z trójką małych dzieci musieliśmy szukać wejścia sami. Mimo że miała na nas czekać kolacja, nie otrzymaliśmy żadnego posiłku, bo rezydent zapomniał zgłosić nasz przyjazd. Pokój nie był sprzątany codziennie, ręczniki wymieniono tylko raz, a śmieci nie były zabierane bez upomnienia. All inclusive okazało się fikcją – o napoje trzeba było się dopominać, jedzenie monotonne i niedostosowane do dzieci. Figloklub nie działał. atrakcje dla dzieci i dorosłych były tandetne, a wszystkie gry dodatkowo płatne. Na lot powrotny wykupiliśmy wcześniej miejsca w samolocie, aby cała rodzina – w tym trójka małych dzieci – mogła siedzieć razem. Był to dodatkowy koszt, który ponieśliśmy z myślą o komforcie i bezpieczeństwie dzieci podczas podróży. Na lotnisku w Gironie odprawa przebiegała w sposób całkowicie niezgodny z zasadami. Jako pierwsi do odprawy zostali dopuszczeni pasażerowie, którzy nie wykupili miejsc, aby nie zostali rozdzieleni. My, mimo opłaconych miejsc, zostaliśmy odprawieni jako jedni z ostatnich. Dodatkowo, rezydentka odmówiła odprawy poza kolejnością dla matki z małymi dziećmi, mimo że zgodnie z zasadami linii lotniczych i ogólnie przyjętą praktyką, rodziny z dziećmi powinny być obsługiwane priorytetowo. Najmłodszy Olek płakał, a mimo to nie otrzymaliśmy żadnej pomocy ani zrozumienia ze strony przedstawicielki biura Rainbow. W takiej sytuacji wykupienie miejsc obok siebie w samolocie okazuje się całkowicie nieopłacalne. Uważam, że biuro podróży nie wywiązało się z usługi, za którą zapłaciliśmy, a sposób organizacji odprawy był nieprofesjonalny i niezgodny z zasadami obsługi rodzin z dziećmi. Oferta była droga, a jakość usług fatalna. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi i podejścia biura Rainbow do stałego klienta.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodzinne wakacje (all inclusive)

    Anna K. 17.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jedyny plus to baseny oraz dobra lokalizacja (przy plaży i do komunikacji:autobus,pociąg). Jedzenie niesmaczne,monotonne. Na stołówce okropnie głośno.Cieżko wytrzymać w takim hałasie. Mimo szybko uwijącej się obsługi na stołówce,ktora robi co może wiecznie brakowało widelców. Herbata i kawa tylko do śniadań. Drinki rozwodnione,nie czuć w nich alkoholu. Brak miejsca żeby usiąść wieczorem na dworze. Hotel nie jest przygotowany do takiej dużej ilości osób...3 windy wiecznie zajęte a jak już się uda do nich dostać to zatrzymują się na każdym piętrze. Pokoje brudne,sprzątanie nie jest dokładne.Smód z kanalizacji. Hotel nie wart swoich 4 gwiazdek.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Z zewnątrz lepiej niż w środku

    Danuta, W-wa 29.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Realia tego hotelu są takie: to stary rewitalizowany budynek. W raz z rewitalizacja wygląda na to, że zwiększono liczbę pokoi kosztem ich wielkości. W pokoju około 12m2 były 2 łóżka małżeńskie, szafa 2 stoliki nocne i mini biurko pozostały pewnie 2m2 podłogi do komunikacji na balkon :). Ok to tylko wakacje nie szukam kłopotów w pokoju. W łazience brak jakiegokolwiek miejsca na kosmetyki pomimo małżeńskiej podwójnej umywalki z ledwością mieściły się szczoteczki do zębów. Klimatyzacja u nas w pokoju nie była uruchamiana jednak miała ochotę kapać skropliną na podłogę i miało to miejsce u naszych współlokatorów. Pozostaje stołówka bo restauracją to tego nie nazwę, zaczynamy od walki o stolik, totalny chaos, obsługa nie radzi sobie ze sprzątaniem i przygotowaniem stolików, obsługi jest 3 krotnie za mało , czasami brak talerzy, pomieszani goście hotelowi z różnymi opcjami all, hb czy jak tam powyłączane maszyny do napojów bo niektórzy muszą płacić i generują kolejkę bo jedna osoba z obsługi nominowana do nalewania napojów. Jedyna rzecz to to że nie trzeba walczyć o leżaki jest ich sporo i teren basenowy z atrakcjami otwierany jest punkt 10:00. Może ostatnio dawno nie byliśmy w Hiszpanii jednak warto rozważyć inny kierunek bądź hotel.Nazwę to po Hiszpańsku jak należy MANIANA.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem