Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(252 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    playa

    Wieslaw, Warszawa 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel nie najlepszej marki, jedzenie nudne bez hiszpańskiej fantazji, warzyw brak .,, a owoce morza najgorszej jakości? reasumując, trzeba wypożyczyć auto i w teren, wyboru nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotel w spoko

    Karolina, Warszawa 26.08.2022

    Byliśmy w hotelu w sierpniu 2022. Hotel gości turystów z Polski i Hiszpanii . W naszym odczuciu jest nastawiony typowo na swoich Gości . Do plaży okolo 150 m , natomiast jest to plaża dziewicza bez możliwości wypożyczenia leżaków , można statkiem za 4-4,5 euro przepłynąć na druga stronę . Formula działania hotelu nieco dziwna i problemowa gdyż wszędzie należy chodzić z karta , na wejście do restauracji , po zamównieniu w barze . Formula all inclusive nie obejmuje drinków , dodatkowe płatne , co było dużym zaskoczeniem . W karcie regionalne alkohole , whisky , wódka , gin. Woda serwowana w butelkach - na plus . Jedzenie serwowane w dwoch restauracjach do wyboru ale w obu jest to samo . Dla smakoszy dostępne owoce morza dla pozostałych mały wybór . W ofercie bufet został przedstawiony jako bogaty , natomiast dla nas najuboższy ze wszystkich dotychczas odwiedzonych hoteli . Podczas śniadań regionalne churros z czekolada , plcacuszki , jajka - brak warzyw . Obiady i kolacje z obsługa kelnerska w kwestii napoi , robi się duże zamieszanie i chaos jeżeli jest dużo gości , dodatkowo kelnerzy zabierają karte aby nabić w systemie zamówienie . Dwa razy podczas pobytu system kasowy miał awarie , wiec karty się zagubiły i trzeba było wyrabiać w recepcji . Ryby i mięso smażone na bierząco wiec były ciepłe , pozostałe posiłki różnie - często zimne . Nam jedzenie nie smakowało a w okolicy brak fajnych knajpek i restauracji . Nie bylo kompletnie gdzie wyjść . Pokoje sprzątane codziennie . Obsługa mówi jedynie po hiszpańsku , ciężko porozumieć się po angielsku co dla 4* hotelu w mojej ocenie duży minus . Pogoda bardzo przyjemna , ale słońce wstaje późno , robi się ciepło około 11, noce przyjemnie chłodne . Specyficzny klimat wybrzeża .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowanie

    Janina, Warszawa 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pięknie położony hotel. Dobre miejsce na spacery plażą jak też wśród pięknych drzew sosnowych. Pokoje przestronne i czyste i to tyle dobrego co mogę napisać . Problem z komunikacją gdyż mało osób z obsługi porozumiewa się w innym języku niż hiszpański. Ale to jeszcze nie problem. Największe rozczarowanie to wyżywienie. Wykupiliśmy pobyt z all-inclusive. Jeżeli już było jedzenie to zimne lub niedogotowane, surowe. Dopłata do tej formy pobytu to prawie 1000 zł od osoby. Można było tylko pomarzyć o warzywach i owocach. Brak organizacji, kolacje od 20 i jeszcze najczęściej z opóźnieniem. Koszmarem były obiady bo jak się okazało tylko nieliczni mieli wykupioną pełną wersję wyżywienia i na obiedzie to już naprawdę nie było co zjeść. Polecam otoczenie, nie polecam hotelu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    pobyt z rodziną

    Ola 05.07.2019

    Hotel z fajnym aquaparkiem na zewnątrz. Niestety jedzenie słabe dla rodzin z dziećmi. Ponadto hotel wprowadził tzw. royal klienta, co w praktyce oznacza, że osoby które wykupiły taką opcję mają wyznaczone miejsca w hotelu i mają zapewnioną obsługę. Pozostali: przy meldunku: czasem godzinne kolejki, przy śniadaniu: nie można liczyć na zabranie talerzyka itd...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem