5.3/6 (288 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Na dobrą sprawę hotel nie ma żadnej mocnej strony, wszystko jest średnie. Pokoje stare i wcale nie są sprzątane dokładnie. To samo tyczy się części ogólnodostępnych. Pokoje od strony ulicy mają pod balkonami kanał, z którego w zależności od wiatru zalatuje do pokoju. Mieliśmy wpisany w umowie pokój z łóżkiem małżeńskim wraz z dostawką dla dziecka, po przyjeździe okazało się, że w hotelu nie ma dostawek i spaliśmy wszyscy w trójkę w jednym łóżku (złożonym z dwóch 120cm) cały czas się rozjeżdżało i ani jedna noc nie była normalnie przespana. Basen mały, w ktorym nie możesz podawać piłka plażowa, zapomnijcie o materacu czy kółku dla dziecka. Na basenie nie ma muzyki. Bardzo mały wybór w posiłkach, zazwyczaj smaczne, ale też nie zawsze. Wszędzie ze sobą musisz nosić kartę. Bez niej nie weźmiesz sobie nawet wody w barze - mieliśmy all inclusive.. Drinki za dopłata, w wersji all inclusive to jest nieporozumienie. Animacje moje dziecko jest w stanie lepiej przygotować. O 20 zamykają wielkim łańcuchem z kłódką bawialnię dla dzieci. Hotel zasypia o 23.00, po tej godzinie bar zamknięty. W sumie wszystko jest już zamykane, gdzie na ulicy dopiero zaczyna się życie. Większość gości to mocne 70+ Gdyby nie fakt, że wynajęliśmy auto i zwiedzaliśmy na własną rękę Gibraltar, Malagę itd. Wyjazd byłby mega nieudany.
ANNA, Kraków - 13.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
4/7 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Czujemy się oszukani. Wyjazd rekomendowany jako 8-dniowy. faktycznie 6 dni. Pierwszy dzień- 2,5godz -lot. ostatni dzień- b. wczesny wyjazd, praktycznie bez śniadania.
Barbara, --- - 17.10.2019
8/9 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Latałem i z TUI i z Rainbowem, a wcześniej z Triadą, a jeszcze wcześniej ze Scanholiday i było oki. Ale właśnie wróciłem z Hiszpanii i nie było oki jeśli chodzi o fakultety i miejsca w samolocie. Opiekunka niby moja i chyba rezydentów Anna żadnych namiarów na siebie nie podała. Więc komunikacja odbywała się (chyba) przez rezydentkę (Izabelę). Pozostałych dwóch rezydentów (Bartek i Eryk telefonów nie odbierali i nie oddzwaniali). Bez mojej wiedzy, zgody a nawet poinformowania mnie zmieniono termin wycieczki do Sewilli na dzień mojego powrotu do Polski (pobudka o 4 rano, śniadanie o 5, czekanie na autokar i już o 6.25 dodzwonilem się i dowiedziałem, że wyjazdu nie ma dziś). Wszystkie pozostałe wycieczki odbyłem w poprzednim tygodniu, a zostałem na następny by móc zobaczyć Sewillę... Po mojej interwencji przez infolinię mieli do mnie oddzwonić. Do dziś, już w Polsce, czekam na telefon... W Alhambrze zaś ominęliśmy m.in. Patio Lwów... Wykupione wcześniej miejsca w samolocie z Okęcia zostały przydzielone komuś innemu... Siedziałem w rzędzie bez okna więc piękne widoki Alp i Pirenejów są mi nieznane!
Krzysztof, Białystok - 03.10.2022
18/22 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Miałam umowę, że będę w tym hotelu, na lotnisku dowiedzieliśmy sie, że będziemy w innym hotelu Playacalida Bardzo ładny hotel lecz w miejscu gdzie nic nie ma. Jestem bardzo zawiedziona i będę składała reklamację. Ewa Kuźniar- Chwirot
Ewa, Gdańsk - 30.05.2019
16/21 uznało opinię za pomocną