Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
MICHAŁ, WARSZAWA 02.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Wakacje przy Maladze
Hotel położony 15 minut od lotniska (duża zaleta). Hotel duży ale znajduję się wewnątrz miejscowości więc obok różnego rodzaju zabudowania. Wszyscy z itaki byli kwaterowaniu w budynkach jak najdalej od morza. Jeden basen czynny od 9 a drugi od 10 (wcześniej nie można wejść) więc przez podanymi godzinami wyścig kto pierwszy, Jedzenie dobre ale nie należy spodziewać się jakiś ciekawych potraw (owoce morze). Bardzo dobre drinki - szeroki wachlarz alkoholi importowanych.
3.0/6
MAGDALENA 03.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Rodzinne wakacje
Pierwszy pokój rodzinny, który dostaliśmy, był brudny, na ścianach pleśń, poodklejane paski ledowe, za zasłonkami brud, popękane ściany, za dodatkową opłatną przenieśli nas do innego pokoju, w innym budynku i tam już było w miarę ok. Mało urozmaicony program animacyjny, przy basenach nawet nie grała muzyka. Jedzenie w porządku, obsługa też. Ogólnie cena zbyt wysoka do jakości i warunków jakie oferuje hotel. Na pewno nie poleciałbym tego hotelu znajomym.
1.0/6
EWELINA, GLOWIENKA 15.07.2021
Kompletne rozczarowanie
Hotel ładny, fajne zaprojektowany ale poza tym same rozczarowania. Myślę że to bardziej wina Pani z biura w Krośnie niż hotelu ponieważ wiedziała na czym nam zależy a wcisnęła coś co kompletnie nie spełniało naszych oczekiwań. Zależało nam przede wszystkim na pięknej piaszczystej plaży, miejscu gdzie można ciekawie spędzić czas i dobrym jedzeniu. Dostaliśmy zupełne przeciwieństwo. To zapewne ostatnia nasza wycieczka z tym uroczym biurem.
0.5/6
Klient 19.07.2021
uwaga nie dajcie sie oszukac
Polacy przebywajacy w hotelu dostaja opaski all inclusive w kolorze zielonym , inni goscie Wlosi Francuzi kolor niebieski. Opaska zielona nie uprawnia do zamowienia drinka czy chociazby wody butelkowej , kawy z expresu. Brak Informacji po stronie Rainbow o segregacji All Inclusive na lepsze i gorsze opaski. Brak restauracji a'la carte ... zamknieta remont , kolacja jest zawarta w opisie oferty. Nie polecam. Skladamy reklamacje...