Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniony na 4. Z zalet obsługa, czystość pokoi, rezydent i bliskość wszystkiego. Nieograniczony wybór alkoholu. Na minus - nie dostaliśmy pokoju od basenu jak to było w ofercie tylko od drogi. Hotel bardzo głośny położony w samym centrum przy głównej drodze. Teren hotelu bardzo mały. Jedzenie smaczne i często triafiały się różne smakowitości jak sushi, krewetki czy inne owoce morza ale generalnie dość monotonnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początek: dostaliśmy nie ten pokój, który był w rezerwacji. Poz rozmowie z rezydentem (Erykiem) zmieniono nam na właściwy. Niemniej jedą noc trzeba było w gorszym przespać. Nie był taki zły, więc nie widzę problemu. Piszę dla uważności innych. Pokój docelowy ładny i funkcjonalny. Codziennie sprzątanie i wymiana ręczników. Hotel dobrze położony, do morza blisko. Blisko również do sklepów. Jest sklep naprzeciw hotelu. To dobrze, bo gdy nie chciało mi się stać 15 minut do baru all inclusive po piwo , to szedłem sobie kupić:-) Bez kolejki. Jedzenie w miarę. Brakowało mi owoców morza i świerzych warzyw. Pomidory gorszej jakości niż w Biedrze. Przekąski między posiłkami: nie jadłem, ale najlepiej to nie wyglądało (bułka + parówka, ciastko w folijce). Z hotelu ładny widok z wyższych pięter, z restauracji również. Basen OK, tłoku nie było. Animacje raz lepsze raz gorsze, niemniej ogólnie na plus. Ogólna ocena pozytywna.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przeciętny hotel z dobra lokalizacją. Jedzenie smaczne. Pokoje przestronne, czyste, wystarczająco dobrze wyposażone, słabo wyciszone. Sejf płatny. Plaża parę kroków z płatnymi leżakami i parasolami, niezbyt szeroka i czysta (wszędzie mnóstwo kiepów). Byliśmy w kilku miejscach na Costa del Sol i uwazamy, że są zdecydowanie piękniejsze wybrzeża w Hiszpanii. Basen hotelowy mały i niewystarczające - nie skorzystaliśmy ani razu, bo nie było miejsca. Ręczniki za kaucją. Obsluga hotelowa średnio pomocna, znająca jednak j. angielski. Generalnie czuć zmęczenie turystami, miejscami wręcz niechęć do nich. Ceny różne w zależności od miejsca. Bywa przyzwoicie, ale bywa też kosmicznie drogo i nieadekwatnie do jakości. Sporo glośnych i niewychowanych Anglików., ale na to nie mamy wpływu. Piękna, lecz dziwna i zmęczona Hiszpania.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średni hotel na Costa del Sol pełny angielskich turystów (z całym dobrodziejstwem inwentarza). Położony bardzo blisko plaży z ładnym widokiem na morze. Niezłe i urozmaicone wyżywienie i bardzo miła obsługa. Bardzo dobry jako baza wypadowa dla lokalnych wycieczek. Pogoda gwarantowana. W okolicy deptaki, sklepy i tematyczne plaże.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polożenie hotelu dobre. Nie trzy a dwie gwiazdki bym dał. Obsługa hotelowa pomocna. Posiłki smaczne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie ok, basen ok, ale jakie to Premium jeśli chodzi o pokój? Pokój był ponury, ciemny z małym oknem bez balkonu, z widokiem na zaplecze budynku, usytuowany w części, której nie ma na żadnych zdjęciach przed zakupem oferty. Pokój bardzo odbiegający od sugerowanych zdjęć ze strony Rainbow. Przed zakupem konsultantka zapewniała nas o innym standardzie- a tu rozczarowanie. W pokoju brak lodówki, szklanki, na szczęście klimatyzacja działała.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej klasy dla niewymagających. Pokój miałam z widokiem na morze, jednocześnie także na gwarną ulicę. Pokój wygodny, sprzątany codziennie. Jedzenie tanie, monotonne. Ryby były tylko w panienkach. Spaghetti zimne. Sosy tluste, zawiesiste. Byłam na obiedzie jednocześnie obserwując stronę na instagramie, gdzie chwalono się podaniem sushi. Ale ja żadnego sushi tam nie widziałam. Jajecznica z proszku. Desery codziennie te same. Mało świeżych warzyw. Warzywa konserwowane (ze słoika) w lipcu ? Bez przesady… Barek z alkoholami - z karty kilka pozycji free - resztę płatne. Przekąski przy barze okropne: sztuczne bułki i parówki (jeśli były). W holu hotelowym zostawiłam kapelusz - zginął - obsługa rozłożyła ręce - nie zajrzeli w kamery, choć dla uprzejmości klienta. Fajny basen, nie za duży ale ok. Leżaki dostępne, choć za mało na nie miejsca wkoło basenu. Animacje słabe. Fajna dziewczyna troche tańczyła i pare osób rozumiejący język hiszpański - razem z nią w wodzie. Żadnych tanecznych Wieczorków (szkoda!!!), żadnej muzyki dyskotekowej! A byłam przez weekend. Na swoich stronach hotel pokazuje bzdury. Okolica dość hałaśliwa, bałagan, brudno. Takie betonowe miasto. Dobry punkt wypadowy - pod hotelem przystanek autobusu miejskiego - 1h drogi do Malagi (1,7 euro bilet)- polecam! Plaża - brudny szary żwir. Brr Rezydent pojawił się na spotkaniu by zachęcić na wspólne wycieczki. Dość zabawnie opowiadał o Andaluzji ale śmiał się tylko on. Reszta (ok.10 osób) nie była ubawiona jego głupimi dowcipami. Chcieliśmy sobie zapisywać podawane przez niego informacje - rzachnął się - nie piszcie na kartkach! Ja to wszystko wszystkim wyślę w smsach. Żadnych smsow nikt nie dostał. Zaczepialiśmy die w hotelu wymieniając się informacjami bo żadnego kontaktu z paniem rezydentem nikt nie miał.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze obydwa loty opóźnione minimum godzinę z trzymaniem pasażerów w samolocie. W rezultacie do hotelu dotarliśmy po 1:00 w nocy. Po zeskanowaniu naszych paszportów oraz podpisaniu przez nas dokumentów meldunkowych recepcja oznajmiła nam, że nie ma dla nas wolnych pokoi. Przewieziono nas innego hotelu, skąd nazajutrz zostaliśmy przewiezieni taksówkami do hotelu Palia La Roca - klucze do pokoi otrzymaliśmy ok. godz 14:00 następnego dnia. W obecności rezydentki, recepcjonistka obiecała nam, że jako rekompensatę od hotelu za powstałe niedogodności, będziemy mogli pozostać w naszych docelowych pokojach do momentu wyjazdu na lotnisku w ostatnim dniu pobytu, do ok. 18.00. W dniu wylotu zostaliśmy wezwani do natychmiastowego opuszczenia naszych pokoi o 12.00. Rezydentka potwierdziła telefonicznie, że musimy opuścić nasze pokoje. Zero pomocy. Osoby wylatujące po południu czekały na wyjazd na lotnisko w nieklimatyzowanym lobby, bez opasek all inclusive. Osoby wylatujące wieczorem otrzymały pokoje zastępcze jednoosobowe, z kratami w oknach, bez balkonu, z rozpadającą się łazienką. Kłamstwa pracowników hotelu oraz podwójna sprzedaż pokoi pozbawiły nas 2 pełnych dni odpoczynku na Costa del Sol. Z informacji praktycznych: hotel nastawiony na gości z Francji (animacje dla dzieci, wieczorne występy, kabarety niskich lotów) oraz z Anglii (tłuste jedzenie, głośni i pijani Anglicy na basenie). Kolejka do leżaków przy basenie ustawiała się od 9:30, inaczej trzeba płacić 14 EUR na zatłoczonej plaży. Reklamacje złożone w recepcji hotelu oraz w Rainbow pozostają bez odpowiedzi. Dodam, że to był nasz 3 wyjazd z Rainbow i nigdy nie mieliśmy tak negatywnych wrażeń z samego hotelu. Opinię piszę ku przestrodze dla innych: za takie pieniądze można wybrać na Costa del Sol coś korzystniejszego.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupiłam wypoczynek w pokoju 1 osobowym premium. Z premium nie miało to nic wspólnego. Zostałam zakwaterowana w pokoju na 1 piętrze, bez balkonu czy tarasu (pokój jednoosobowy nie posiadał balkonu, więc powinien posiadać taras), a także bez widoku na basen, za to z widokiem na delikatnie ujmując "obszar gospodarczy, gdzie znajdowały się m. in. pojemniki po farbach i inne odpady. Pokój był ciemny, podczas żadnej pory dnia nie docierało tam słońce, z małym oknem, a dodatkowo panował w nim zapach stęchlizny, nieskutecznie maskowany przez silny zapach kadzideł. Ten sam zapach panował w szafie, do której nawet nie myślałam żeby włożyć swoje rzeczy, które na pewno przesiąkłyby tym smrodem. Rzeczy pozostały w walizce i w pokrowcach, co dodatkowo było niekomfortowe. W związku z dużą wilgotnością i brakiem balkonu czy tarasu, przemoczona odzież w ogóle nie schła. Klimatyzacja była tak brudna i w tak złym stanie, że nawet nie próbowałam jej uruchomić, z obawy o swoje zdrowie. Pokój był posprzątany, lecz ściany brudne, a zasłony z brązowymi śladami, prawdopodobnie od insektów. Dodatkowo drzwi wejściowe do pokoju ledwo się otwierały, trzeba było dużo siły żeby je otworzyć. Jeszcze tego samego dnia rozmawiałam z managerem hotelu o ewentualnej zmianie pokroju, niestety oświadczył, że nie mieli żadnych wolnych pokoi. Następnego dnia zgłosiłam moje zastrzeżenia rezydentce, która po rozmowie z pracownikiem recepcji potwierdziła, że nie ma wolnych pokoi. Taki sam problem miała inna osoba, która także otrzymała pokój jednoosobowy. Ona od następnego dnia mogła przenieść się do innego pokoju, a ja ewentualnie mogłam wziąć jej pokój. Jednak po jego obejrzeniu stwierdziłam, że nie różni się zbytnio od mojego, a dodatkowo śmierdzi w nim kanalizacją. Wobec czego pozostałym w początkowym pokroju. Nadmieniam, iż rezerwacji wakacji dokonałam już w styczniu 2024r. , a nie w ofercie "last minute", powinnam otrzymać pokój premium, taki jaki został mi przedstawiony w warunkach umowy. Jeszcze przed wyjazdem upewniłam się, czy otrzymam pokój zgodny z umową i zostałam zapewniona o standardzie premium pokoju. Cena pokoju jednoosobowego nie różniła się znacznie od oferty pokoju dwuosobowego, a komfort zakwaterowania różnił się diametralnie. Po powrocie Rainbow nie uwzględnił mojej reklamacji, ponieważ nie miałam żadnego dowodu na zgłoszenie zastrzeżeń jeszcze w hotelu. Rezydentka wyparła się zaistnienia takiej sytuacji. Przestrzegam przed rezerwowaniem pokoju 1 osobowego w tym hotelu. Jedzenie było bardzo dobre, lokalizacja również, a obsługa hotelowa na najwyższym poziomie.