Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy w hotelu to bardzo miły personel hotelowy, smaczne posiłki oraz bardzo aktywny udział animatorów, którzy starali się urozmaicać czas spędzany przy hotelu. Ładna promenada wzdłuż morza pozwala na fajne spacery. Dobre przejście z hotelu na plaże. Niestety lokalizacja hotelu blisko jezdni powoduje dość duży hałas, który szczególnie odczuwa się w nocy. Poza tym ogólna tolerancja palenia wszędzie zarówno przy barze na zewnątrz, jak i przy basenie oraz na balkonach powodował dla nas niepalących złe samopoczucie. Palacze byli wyraźnie uprzywilejowani, prawa niepalących nie mają znaczenia. Pod tym względem to nie jest komfortowy wypoczynek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przeciętny hotel z dobra lokalizacją. Jedzenie smaczne. Pokoje przestronne, czyste, wystarczająco dobrze wyposażone, słabo wyciszone. Sejf płatny. Plaża parę kroków z płatnymi leżakami i parasolami, niezbyt szeroka i czysta (wszędzie mnóstwo kiepów). Byliśmy w kilku miejscach na Costa del Sol i uwazamy, że są zdecydowanie piękniejsze wybrzeża w Hiszpanii. Basen hotelowy mały i niewystarczające - nie skorzystaliśmy ani razu, bo nie było miejsca. Ręczniki za kaucją. Obsluga hotelowa średnio pomocna, znająca jednak j. angielski. Generalnie czuć zmęczenie turystami, miejscami wręcz niechęć do nich. Ceny różne w zależności od miejsca. Bywa przyzwoicie, ale bywa też kosmicznie drogo i nieadekwatnie do jakości. Sporo glośnych i niewychowanych Anglików., ale na to nie mamy wpływu. Piękna, lecz dziwna i zmęczona Hiszpania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma świetnie położenie i duży potencjał. Niestety warunki nie spełniły naszych oczekiwań. Obiekt dla osób mało wymagających. Problemem jest zbyt mała liczba leżaków - już od godz. 9.00 większość jest zajęta a goście hotelowi rezerwują je ręcznikami i udają się na śniadanie. Część pomieszczeń nie jest klimatyzowana np.: lobby z recepcją, windy, korytarze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt udany w hotelu lokalizacja super jedzenie urozmaicone plaża obok hotelu obsługa bardzo miła pokoje codziennie sprzątane tylko imprezy wieczorne kończyły się o 23 i wyłączali muzykę a goście siedzieli przy stolikach chcąc się jeszcze pobawić.to jeden minus tego pobytu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średni hotel na Costa del Sol pełny angielskich turystów (z całym dobrodziejstwem inwentarza). Położony bardzo blisko plaży z ładnym widokiem na morze. Niezłe i urozmaicone wyżywienie i bardzo miła obsługa. Bardzo dobry jako baza wypadowa dla lokalnych wycieczek. Pogoda gwarantowana. W okolicy deptaki, sklepy i tematyczne plaże.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polożenie hotelu dobre. Nie trzy a dwie gwiazdki bym dał. Obsługa hotelowa pomocna. Posiłki smaczne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie ok, basen ok, ale jakie to Premium jeśli chodzi o pokój? Pokój był ponury, ciemny z małym oknem bez balkonu, z widokiem na zaplecze budynku, usytuowany w części, której nie ma na żadnych zdjęciach przed zakupem oferty. Pokój bardzo odbiegający od sugerowanych zdjęć ze strony Rainbow. Przed zakupem konsultantka zapewniała nas o innym standardzie- a tu rozczarowanie. W pokoju brak lodówki, szklanki, na szczęście klimatyzacja działała.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej klasy dla niewymagających. Pokój miałam z widokiem na morze, jednocześnie także na gwarną ulicę. Pokój wygodny, sprzątany codziennie. Jedzenie tanie, monotonne. Ryby były tylko w panienkach. Spaghetti zimne. Sosy tluste, zawiesiste. Byłam na obiedzie jednocześnie obserwując stronę na instagramie, gdzie chwalono się podaniem sushi. Ale ja żadnego sushi tam nie widziałam. Jajecznica z proszku. Desery codziennie te same. Mało świeżych warzyw. Warzywa konserwowane (ze słoika) w lipcu ? Bez przesady… Barek z alkoholami - z karty kilka pozycji free - resztę płatne. Przekąski przy barze okropne: sztuczne bułki i parówki (jeśli były). W holu hotelowym zostawiłam kapelusz - zginął - obsługa rozłożyła ręce - nie zajrzeli w kamery, choć dla uprzejmości klienta. Fajny basen, nie za duży ale ok. Leżaki dostępne, choć za mało na nie miejsca wkoło basenu. Animacje słabe. Fajna dziewczyna troche tańczyła i pare osób rozumiejący język hiszpański - razem z nią w wodzie. Żadnych tanecznych Wieczorków (szkoda!!!), żadnej muzyki dyskotekowej! A byłam przez weekend. Na swoich stronach hotel pokazuje bzdury. Okolica dość hałaśliwa, bałagan, brudno. Takie betonowe miasto. Dobry punkt wypadowy - pod hotelem przystanek autobusu miejskiego - 1h drogi do Malagi (1,7 euro bilet)- polecam! Plaża - brudny szary żwir. Brr Rezydent pojawił się na spotkaniu by zachęcić na wspólne wycieczki. Dość zabawnie opowiadał o Andaluzji ale śmiał się tylko on. Reszta (ok.10 osób) nie była ubawiona jego głupimi dowcipami. Chcieliśmy sobie zapisywać podawane przez niego informacje - rzachnął się - nie piszcie na kartkach! Ja to wszystko wszystkim wyślę w smsach. Żadnych smsow nikt nie dostał. Zaczepialiśmy die w hotelu wymieniając się informacjami bo żadnego kontaktu z paniem rezydentem nikt nie miał.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze obydwa loty opóźnione minimum godzinę z trzymaniem pasażerów w samolocie. W rezultacie do hotelu dotarliśmy po 1:00 w nocy. Po zeskanowaniu naszych paszportów oraz podpisaniu przez nas dokumentów meldunkowych recepcja oznajmiła nam, że nie ma dla nas wolnych pokoi. Przewieziono nas innego hotelu, skąd nazajutrz zostaliśmy przewiezieni taksówkami do hotelu Palia La Roca - klucze do pokoi otrzymaliśmy ok. godz 14:00 następnego dnia. W obecności rezydentki, recepcjonistka obiecała nam, że jako rekompensatę od hotelu za powstałe niedogodności, będziemy mogli pozostać w naszych docelowych pokojach do momentu wyjazdu na lotnisku w ostatnim dniu pobytu, do ok. 18.00. W dniu wylotu zostaliśmy wezwani do natychmiastowego opuszczenia naszych pokoi o 12.00. Rezydentka potwierdziła telefonicznie, że musimy opuścić nasze pokoje. Zero pomocy. Osoby wylatujące po południu czekały na wyjazd na lotnisko w nieklimatyzowanym lobby, bez opasek all inclusive. Osoby wylatujące wieczorem otrzymały pokoje zastępcze jednoosobowe, z kratami w oknach, bez balkonu, z rozpadającą się łazienką. Kłamstwa pracowników hotelu oraz podwójna sprzedaż pokoi pozbawiły nas 2 pełnych dni odpoczynku na Costa del Sol. Z informacji praktycznych: hotel nastawiony na gości z Francji (animacje dla dzieci, wieczorne występy, kabarety niskich lotów) oraz z Anglii (tłuste jedzenie, głośni i pijani Anglicy na basenie). Kolejka do leżaków przy basenie ustawiała się od 9:30, inaczej trzeba płacić 14 EUR na zatłoczonej plaży. Reklamacje złożone w recepcji hotelu oraz w Rainbow pozostają bez odpowiedzi. Dodam, że to był nasz 3 wyjazd z Rainbow i nigdy nie mieliśmy tak negatywnych wrażeń z samego hotelu. Opinię piszę ku przestrodze dla innych: za takie pieniądze można wybrać na Costa del Sol coś korzystniejszego.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wykupiłam wypoczynek w pokoju 1 osobowym premium. Z premium nie miało to nic wspólnego. Zostałam zakwaterowana w pokoju na 1 piętrze, bez balkonu czy tarasu (pokój jednoosobowy nie posiadał balkonu, więc powinien posiadać taras), a także bez widoku na basen, za to z widokiem na delikatnie ujmując "obszar gospodarczy, gdzie znajdowały się m. in. pojemniki po farbach i inne odpady. Pokój był ciemny, podczas żadnej pory dnia nie docierało tam słońce, z małym oknem, a dodatkowo panował w nim zapach stęchlizny, nieskutecznie maskowany przez silny zapach kadzideł. Ten sam zapach panował w szafie, do której nawet nie myślałam żeby włożyć swoje rzeczy, które na pewno przesiąkłyby tym smrodem. Rzeczy pozostały w walizce i w pokrowcach, co dodatkowo było niekomfortowe. W związku z dużą wilgotnością i brakiem balkonu czy tarasu, przemoczona odzież w ogóle nie schła. Klimatyzacja była tak brudna i w tak złym stanie, że nawet nie próbowałam jej uruchomić, z obawy o swoje zdrowie. Pokój był posprzątany, lecz ściany brudne, a zasłony z brązowymi śladami, prawdopodobnie od insektów. Dodatkowo drzwi wejściowe do pokoju ledwo się otwierały, trzeba było dużo siły żeby je otworzyć. Jeszcze tego samego dnia rozmawiałam z managerem hotelu o ewentualnej zmianie pokroju, niestety oświadczył, że nie mieli żadnych wolnych pokoi. Następnego dnia zgłosiłam moje zastrzeżenia rezydentce, która po rozmowie z pracownikiem recepcji potwierdziła, że nie ma wolnych pokoi. Taki sam problem miała inna osoba, która także otrzymała pokój jednoosobowy. Ona od następnego dnia mogła przenieść się do innego pokoju, a ja ewentualnie mogłam wziąć jej pokój. Jednak po jego obejrzeniu stwierdziłam, że nie różni się zbytnio od mojego, a dodatkowo śmierdzi w nim kanalizacją. Wobec czego pozostałym w początkowym pokroju. Nadmieniam, iż rezerwacji wakacji dokonałam już w styczniu 2024r. , a nie w ofercie "last minute", powinnam otrzymać pokój premium, taki jaki został mi przedstawiony w warunkach umowy. Jeszcze przed wyjazdem upewniłam się, czy otrzymam pokój zgodny z umową i zostałam zapewniona o standardzie premium pokoju. Cena pokoju jednoosobowego nie różniła się znacznie od oferty pokoju dwuosobowego, a komfort zakwaterowania różnił się diametralnie. Po powrocie Rainbow nie uwzględnił mojej reklamacji, ponieważ nie miałam żadnego dowodu na zgłoszenie zastrzeżeń jeszcze w hotelu. Rezydentka wyparła się zaistnienia takiej sytuacji. Przestrzegam przed rezerwowaniem pokoju 1 osobowego w tym hotelu. Jedzenie było bardzo dobre, lokalizacja również, a obsługa hotelowa na najwyższym poziomie.