Opinie klientów o Royal Al Andalus

5.1 /6
24 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Turysta, Poznań 24.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Andaluzja

Ogólnie miły pobyt. Trochę poznaliśmy Andaluzję.

3.5/6

Halina, CHORZÓW 22.07.2014

jest co wspominać

w zasadzie udany urlop, jedzenie takie sobie

3.5/6

Wojciech 18.08.2014

wakacje

hotel całkiem ok,choć uważam ze jak na 4 gwiazdki to można by oczekiwać więcej.Jedzenie smaczne, ale monotonne.Śniadania codziennie takie same i przygotowane pod angielskich gości.Obiady i kolacje podobnie. W opisie hotelu jest przekłamanie, że są dwa baseny w tym brodzik dla dzieci.Tak naprawdę był jeden niezbyt duży basen a ten drugi niby brodzik, trudno ze względu na rozmiar, nazwać basenem.Jest wielkości średniej miednicy.W przeważającej części gośćmi hotelu byli Hiszpanie i Anglicy.Polaków było bardzo mało ( 6 osób).Beznadziejne animacje a właściwie brak animacji dla dorosłych. Wszystkie animacje które rozpoczynały się o 22 były dla dzieci i to hiszpańskich bo prowadzone tylko w j.hiszpańskim. Niewiarygodnie dużo dzieci więc o spokoju i ciszy na stołówce czy basenie można było tylko pomarzyć. Generalnie jeśli ktoś szuka rozrywki na terenie hotelu to w tym hotelu jej nie znajdzie o godz.23 zamykają bar. W ostatnim dniu również nie udostępniono nam pokoju do wzięcia prysznica i przebrania się mimo zapewnień rezydenta że z takiego pokoju będzie można skorzystać.Jak tłumaczyli na recepcji mają pełne obłożenie i nie dysponują wolnym pokojem.Cała obsługa hotelowa bardzo miła i życzliwa nastawiona na potrzeby gości

3.0/6

Elżbieta, Kraków 08.08.2014

Uwaga na "klimatyzację"

Byłoby całkiem fajnie, gdyby pokój miał sprawną klimatyzację (co ma w opisie), a do tego gdyby jedzenie było bardziej urozmaicone
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem